טויוטה אייגו X פרולוג חזון חדש למכונית מיני

חברת טויוטה מציגה חזון חדש לסגמנט הסופר מיני עם מראה בולט מאי פעם. טויוטה אייגו ידועה בזכות העיצוב הנועז שלה בסגמנט רכבי המיני (A). מרכז העיצוב האירופי של טויוטה, היה נחוש להוסיף תעוזה ופלפל עבור רוכשי המכוניות הקטנות ולהביא בשורה חדשה לסגמנט.

במשך רוב שנות המאה ה-21 טויוטה הובילה בסגמנט רכבי המיני באירופה. לנוכח מחויבותה לסגמנט זה, טויוטה הטילה על ED², הצרפתית, את האתגר להוציא לפועל את החזון האירופי שלה לרכבי מיני. הדרישה הייתה להביא נקודת מבט חדשה ומרעננת – להגדיר ולדמיין מה סגמנט רכבי המיני יכול להיות עבור הלקוחות האירופיים באמצעות מענה לצרכיהם ולרצונותיהם, ולהוכיח שמכוניות אשר באופן מסורתי הן נקודת כניסה לעולם הרכב יכולות עדיין להוביל עם עיצוב שבולט בנוכחותו על פני השאר.

לאייגו, שנועדה למשוך קהל שהסגנון חשוב לו, יש אופי תוסס ודינמיקת נהיגה סוחפת שמושכים אל טויוטה רוכשים חדשים. ה-‏ED² שם לו למטרה לעצב מכונית שמיועדת ספציפית ללקוחות הללו. לשם כך, הוקם צוות ייעודי שיתמקד במסר אחיד מההתחלה ועד הסוף. חברי הצוות השתכנעו עד מהרה שיש כאן הזדמנות ליישם עיצוב נועז וחזק יותר. האייגו X פרולוג נולדה מתוך אמונה זו. השם אייגו סימל מאז ומתמיד חירות וניידות אישית. עם האייגו X פרולוג נוספה לתמהיל שובבות תוססת. כאשר הנוהגים בה נהנים משדה ראייה גבוה יותר ונראות טובה יותר וכן ממרווח גחון משופר שמוכן לכל מה שמצפה בדרך.

עיצוב- בין אם מהחזית, מאחור או מהצד, השובבות של האייגו X פרולוג בולטת לעין. שילוב נועז של שני גוונים יוצר פרופיל גרפי ייחודי שמושך אליו מבטים ברחוב ומדגיש את מוכנות הרכב לשעוט קדימה. קו גג חד חדש מגביר גם את התחושה הדינמית למראה ספורטיבי אגרסיבי יותר. בחזית, פנסי היי-טק עוטפים את מכסה המנוע העליון ויוצרים צורה דמוית כנף. למטה, קרוב יותר לקרקע, הגריל הגדול, פנסי הערפל ומגן הגחון, המבוססים כולם על מוטיב משושה, מראים שזוהי מכונית שמוכנה לצאת לדרך. לכל מקום.

אייגו X פרולוג, היא מכונית פרקטית שנועדה לאנשי העתיד שהחופש קורא להם. מגן הגחון האחורי כולל תושבת למנשא אופניים, כדי שתמיד יהיה אפשר לצאת להרפתקה. בד בבד, בתוך ראי הדלת מוצבת מצלמת אקסטרים שמאפשרת להנציח ולשתף רגעים בלתי נשכחים של הרפתקה. בנוסף, גגון מובנה מדגיש את פרופיל הרכב ויוצר קישור ויזואלי עם הפנסים האחוריים המשושים, תזכורת עדינה לדנ"א של האייגו.

צבעים- צבעים הם חלק חשוב בחיים מהבעת רגשות. באייגו X פרולוג. כדי להוציא לפועל את הקונספט ה"פיקנטי", שמות הצבעים המייצגים ארבע מרכיבים טבעיים מדברים בעד עצמם. הארבעה המובילים הם: צ'ילי, ג'ינג'ר, וואסאבי ופלפל שחור. החריף מכולם הוא "צ'ילי". כמו כן, השימוש בשני גוונים מעניק הזדמנות לקחת את איזוני הצבע צעד אחד קדימה. באייגו X פרולוג, הצבע קיבל טוויסט חדש באמצעות התזה עדינה של כחול מטאלי לתוך תערובת הצבע. התוצאה היא אפקט מהמם ביופיו שבהחלט ראוי לשם "אדום צ'ילי נוצץ".

הפרויקט המאתגר של עיצוב האייגו X פרולוג בתנאים הקיימים היה מבחן גדול לתהליך הזריז והיעיל של ED² לפיתוח עיצוב מהיר וגמיש. צוות העיצוב של ED² עבד בהרמוניה, בין אם ביחד או מרחוק, משרטוט סקיצות ביד ועד יצירת מודל תלת ממד ממוחשב, סימולציות במציאות מדומה, מודלים תלת ממדיים ועד המכוניות הסופית עצמה.

אייגו X פרולוג מדגימה באופן ברור כמה נוכחות יכולה להיות למכונית קטנה. טויוטה הראתה בדגם זה כיצד אפשר להוסיף פלפל לסגמנט רכבי המיני.

 

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg