זירת החדשנות והסטארטאפים בפארק עתידים תל אביב לפתרונות תחבורה בעיר החכמה

יונדאי ((Hyundai CRADLE וסיטיזון (City Zone), תכנית החדשנות הפתוחה של עיריית תל אביב-יפו, אוניברסיטת תל אביב ופארק עתידים תל אביב, יבחנו יחד פתרונות העוסקים בתחבורה עירונית חכמה.

תחומי העניין שהוגדרו הם: בטיחות הולכי רגל ומיקרו מוביליטי, תשתיות עירוניות ותקשורת נתונים דו כיוונית בין הרכב לסביבה העירונית, אופטימיזציה לוגיסטית עירונית לק״מ האחרון, עצמאות אנרגטית ואנרגיה אלטרנטיבית עבור טעינת רכב וניתוח מידע מתקדם עבור ניטור וניהול תחבורה ברמה הטקטית, האופרטיבית והאסטרטגית.

חברות הסטארטאפ שייבחרו, יוכלו לבצע פיילוט בליווי הגורמים המקצועיים בעיריית תל אביב-יפו, ובשיתוף פעולה עם היחידה העסקית הרלוונטית של יונדאי מוטורס.

יריב המר, מנהל Hyundai CRADLE Tel-Aviv"אנחנו בזרוע החדשנות של יונדאי בישראל מזמינים כל סטארטאפ בעולמות המוביליטי והעיר החכמה שמסוגל להעמיד את הטכנולוגיה שלו בניסוי כלים עם עיריית תל אביב, פארק עתידים ויונדאי להגיש את מועמדותם לתכנית של CityZone."

גבי קמינסקי, מנהל סיטיזון, פארק עתידים תל אביב: "נושאי התחבורה החכמה והמוביליטי הם בין המרכזיים אותם אנו מקדמים בסיטיזון. חברת יונדאי אינה רק יצרנית רכב, אלא חברת תחבורה המפתחת קשת רחבה של פתרונות ושירותים, כולל מעורבות בפרויקטים עירוניים משמעותיים בקוריאה. אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם חברת יונדאי ובטוחים כי יחד נוכל לתרום תרומה ממשית ובעלת ערך לעתיד הלא רחוק של התחבורה בערי העולם."

שגיא ניב, מנכ"ל פארק עתידים תל אביב: "היתרון המשמעותי בתחום התחבורה החכמה הינו שפארק עתידים תל אביב, כמתחם עירוב שימושים אולטימטיבי, משמש בין היתר כשדה ניסויים חי עבור חברות הרכב והסטארט-אפים בתחום זה. חלקים ממרחבי העבודה של החברות משמשים כמעבדות של ממש לתחום הרכב, ומרחבי הפארק משמשים לחלק מהחברות כמתחם ניסויים חי ובועט. מדובר בשילוב בעל ערך אמיתי  ובאקו-סיסטם רלוונטי במרוץ לניצחון על הדבר הבא בעולם התחבורה."

להגשת מועמדות: www.city-zone.co עד ל- 10 במרץ 2022.

 

 

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg