ג'נסיס מעדכנת דגמים חדשים

מותג היוקרה ג'נסיס, אשר החל את פעילותו בפברואר השנה, מציין אבן דרך משמעותית בפעילות בישראל עם מסירת של 300 כלי רכב ולקראת ההשקה הקרובה של דגמי החשמל הכוללים את הסדאן החשמלי הראשון של ג'נסיס G-80 EV (ההשקה משוערת לינואר) אשר יקדים במספר חודשים את ההשקה של רכב הפנאי הקומפקטי החשמלי הראשון  GV-60 EV (מועד השקה משוער ברבעון א' 2022) עם טווח משוער של כ- 450 ק"מ, יכולת להטענה אולטרה מהירה ושלל טכנולוגיות מתקדמות. במקביל ג'נסיס מפרסמת כי ה- SUV הספורטיבי ה- GV70 ומכונית הספורט סדאן החדשה G70 (מיצור יוני 2021) זכו בדירוג הגבוה TOP SAFETY PICK+ לשנת 2021 של IIHS איגוד חברות הביטוח לבטיחות בדרכים.

כמו כן, ג'נסיס זכתה לציון הגבוה ביותר מבין כל המותגים בכלל ומבין מותגי היוקרה בפרט במדד החדשנות, Tech Experience Index של J.D. Power. מדד זה מנתח 36 טכנולוגיות, המחולקות לארבע קטגוריות: נוחות; אוטומציה; אנרגיה וקיימות ו- Infotainment וקישוריות. רק טכנולוגיות המסווגות כמתקדמות זכאיות לפרס.

בתשעת חודשי השיווק הראשונים של הדגמים שנחתו בישראל כמות המסירות של דגמי ה- G80 וה- GV-80 התברגו בצמרת ועקפו מתחרים ותיקים בדגמים המקבילים.

דנה רבידמנחם מנהלת חטיבת ג'נסיס בכלמוביל: "מדובר בהישג משמעותי למותג יוקרה חדש שעד לפני מספר חודשים לא היה קיים בישראל ובאחד השווקים היותר תחרותיים הקיימים בעולמות הפרימיום. לצד השגת כל יעדי המכירות ועל אף הקשיים בשנה זו בארץ ובעולם, אנו ממשיכים להעניק את רמת השירות הגבוהה בקטגוריה עם אספקות מידיות ללקוחות, דגמים חדשים ומלהיבים ועם השקה קרובה של רכבים חשמליים במספר סיגמנטים בולטים".

1288041423
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg