ג'ינרג'י תקים ותפעיל חניון לאוטובוסים חשמליים

חברת ג'ינרג'י מקבוצת OPC אנרגיה, ספקית פתרונות טעינה לכלי רכב חשמליים וחלוצת תחום הטעינה וניהול הטעינה בישראל, זכתה במכרז נתיבי איילון להקמה והפעלה של 28 עמדות טעינה DC כפולות אולטרה מהירות עבור אוטובוסים וכלי תחבורה ציבורית בראשון לציון. חניון "חונים נוסעים ראשון לציון" ממוקם בסמוך לאצטדיון הברפלד, מציע מאות מקומות חניה לרכב פרטי ומשם יצאו שאטלים חשמליים צפונה אל תל אביב.

עבור חניון זה, מקימה ג'ינרג'י תשתית חשמל ייעודית בהספק של כ-6 מגוואט, הספק חסר תקדים במונחי טעינת כל רכב חשמליים בישראל במתחם אחד. תשתית זו תאפשר טעינה מהירה של עשרות אוטובוסים בו-זמנית. ביצוע פרויקט זה החל בשבועות האחרונים והוא צפוי להסתיים בחודש יולי 2022. חניון הטעינה לאוטובוסים חשמליים בראשון לציון, יהיה חניון הטעינה השני אותו הקימה ומתפעלת ג'ינרג'י, זאת בנוסף לחניון הטעינה במתחם ביג אשדוד, אשר בו הותקנו על ידי ג'ינרג'י 16 עמדות טעינה מהירות עבור אוטובוסים.

רן אלויה מנכ"ל ובעלים משותף של חברת ג'ינרג'י: "ג'ינרג'י, חלוצת תשתית הטעינה לרכב חשמלי בישראל, מביאה את הבשורה גם לעולם התחבורה הציבורית החשמלית עם חניונים ייעודיים לטעינת כלי רכב ציבוריים בעלי הספק גבוה מאוד. פרויקט בסדר גודל שכזה, משלב ההיתר ועד מסירת האתר כולל עבודות פיתוח, בינוי, עבודות תשתית ושאר מורכבויות הכרוכות בהקמה שכזו, ממחיש את יכולותיה המגוונות של החברה. אנו עסוקים כל העת בפיתוח טכנולוגיות חדשות ושיפור תשתיות הטעינה בישראל עם פתרונות משותפים לכלל ענפי התחבורה החשמלית. אנו מודים לחברת נתיבי איילון על הבחירה בחברת בג'ינרג'י בניהול פרויקט אסטרטגי בקנה מידה גדול שכזה".

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg