ג'ילי מותג הרכב המוביל בסין בתקינה אירופאית ובקרוב בישראל

מעבדת התקינה הספרדית  – IDIADA Automotive Technology SA העניקה השבוע אישור תקינה אירופאי מלא לדגם החשמלי הראשון  Geometry C  שיושק בישראל ע"י Geely. בהמשך לכך, הודיעה החברה בישראל כי תוכל להקדים את מועד ההשקה, שתוכנן לראשית  2022, לרבעון הרביעי של השנה. בימים אלה ממשיכה החברה להיערך לקראת ההשקה הקרובה.

התקינה האירופאית היא מהמחמירות בכלל, ובעיקר בתחום בחינה ואישור טווח הנסיעה של רכב חשמלי, והיא זו אשר מהווה את התקינה המרכזית של דגמים המאושרים על ידי משרד התחבורה הישראלי.  במסגרת מבדקי התקינה, נבחנים ומאושרים באופן קפדני כל מכלולי הרכב ונתוני היצרן המדווחים. ביצוע תהליך התקינה המלא עבור דגם ה- Geely Geometry C והשקתו בישראל,  מצביע על האמון של Geely בשוק הישראלי ועל כוונותיה להקמת פעילות מקומית משמעותית. משמעות התקינה המלאה עבור Geely ישראל היא, שהחברה לא תהיה מוגבלת בכמות מכירה שנתית כמקובל בדגמי רכב חשמליים חדשים אשר עוברים תקינה חלקית (תקינה לסדרות קטנות).

הדגם הראשון שישווק בישראל וייהנה ממערך השירות והתמיכה של קבוצת יוניון הוא
ה-Geely Geometry C, רכב קרוסאובר משפחתי באורך 4.43 מטרים ובסיס גלגלים של 2.70 מטרים, יצויד במנוע חשמלי מתקדם עם הספק מרבי של 204 כ"ס, האצה ל-100 קמ"ש ב-6.9 שניות וסוללות בקיבולת של 53KW  או KW70. הרכב, אשר כאמור, יחל בשיווק בעוד מספר חודשים, יכלול טווח נסיעה מרשים, יכולת טעינה מהירה, מערכות בטיחות אקטיביות ורמות אבזור מרשימות וגבוהות.

Geely היא יצרנית הרכב המובילה בסין המשווקת רכבים תחת המותג Geely Auto, Zeekr ו-Geometry ומחזיקה בין היתר בבעלות מלאה על VOLVO, וב-50% ממותגי הרכב Lynk & Co. ו- LOTUS. הקבוצה מעסיקה כ-50 אלף עובדים ב-12 מפעלים וב-5 מרכזי מו"פ בסין, שוודיה, אנגליה וגרמניה. כמו כן מחזיקה GEELY במרכזי עיצוב בשנחאי, גטבורג, ברצלונה, קליפורניה וקובנטרי. לקבוצת הרכב GEELY AUTO זרועות גלובליות ואינספור שיתופי פעולה אשר הופכות אותה לשחקן משמעותי ומוביל בענף הרכב העולמי.

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg