ב.מ.וו סדרה 3 מתחדשת בגרסת פלאג-אין

דלק מוטורס יבואנית ב.מ.וו, מרחיבה את היצע גרסאות הפלאג-אין של הסדרה 3 עם דגם חדש  320e באמצעותו יציע המותג לראשונה 2 גרסאות פלאג-אין בהספקי מנוע שונים לאותו הדגם כפי שבעבר היה נהוג בדגמי הבנזין בלבד. התוספת החדשה יוצרת הזדמנות נוספת לשלב את האיכויות של סדרה 3 עם מערכת ההנעה החשמלית היעילה של היצרן.

מנוע תיבת הילוכים וביצועים- מערכת הפלאג-אין הייבריד של הדגם החדש מבוססת על יחידת ההנעה של דגם ה-330e עם הספק מופחת. היא עושה שימוש במנוע בנזין 2 ל' 4 צילינדרים עם הספק של 163 כ"ס (184 כ"ס בדגם ה-330e) בשילוב מנוע חשמלי בהספק של 113 כ"ס (זהה לדגם ה-330e). יחד מפיקה יחידת ההנעה הספק כולל של 204 כ"ס ומומנט מקסימלי של 35.7 קג"מ. שני המנועים, מעבירים את כוח ההנעה אל הגלגלים האחוריים באמצעות תיבת הילוכים אוטומטית Steptronic בעלת 8 הילוכים. העברת הכוח המידית האופיינית ליחידה החשמלית מבטיחה יכולת האצה חדה ומאפייני נהיגה ספורטיביים. ה-320e החדשה מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 7.6 שניות, ומגיעה למהירות מקסימלית של 225 קמ"ש.

סוללות הליתיום-יון, בקיבולת של 12 קו"ט שעה והיא מאפשרת להשיג טווח נסיעה חשמלי של 60 ק"מ (WLTP) ולהגיע למהירות מרבית של 140 קמ"ש באמצעות המנוע החשמלי לבדו. טווח הנסיעה הגדול, מאפשר לבצע את מרבית מטלות הנהיגה היומיומית בין הבית למקום העבודה, למשל רק באמצעות המנוע החשמלי וללא פליטת מזהמים. בכדי לחסוך במקום, מיקום מצבר המתח הגבוה ממוקם מתחת למושב האחורי ומאפשר לשמור על תא נוסעים שימוש ופונקציונאלי ועל גודל תא מטען של 375 ליטר. דגם ה-320e ישווק עם כבל המאפשר להטעין את הרכב מהשקע הביתי בזרם טעינה מקסימלי (2.3 קוו"ט) בזמן של כ-6 שעות. טעינה באמצעות עמדת טעינה ייעודית ביתית או ציבורית תקצר את פרק הזמן לכ-3.6 שעות (בזרם טעינה מקסימלי של 3.7 קילוואט/שעה).

בטיחות- בתחום הבטיחות ועזרי החניה הדגם כולל: מערכת המסייעת בבלימה אוטונומית, התראה ותיקון סטייה מנתיב, התראת שטח מת ותעבורה צולבת, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עד 160 קמ"ש, מצלמת נסיעה לאחור, חיישני חניה מלפנים ומאחור, סיוע בחניה אוטומטית, סיוע בבלימה לאחור (עד 5 קמ"ש) ומערכת  Reversing Assistant המסייעת בתמרוני נסיעה לאחור בעזרת זיכרון אוטומטי של תוואי מסלול הנסיעה עד 50 המטרים האחרונים ועד 72 שעות.

אבזור-ה-320e החדשה תשווק ברמת גימור M-Design מעוצבת וטכנולוגית הכוללת:
חבילת עיצוב חיצונית M-Sport אשר מעניקה לרכב הופעה ספורטיבית, פנסי חזית ופנסים אחוריים בטכנולוגיית LED, חישוקי סגסוגת קלה "18, חלון שמש חשמלי, מסגרת חלונות בגימור אלומיניום ושמשות אחוריות כהות. תא הנוסעים כולל כוונון חשמלי למושב הנהג והנוסע עם זיכרונות למושב הנהג, מערך הקישוריות BMW Live Cockpit Professional הכולל לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "12.3, מסך מגע מרכזי בגודל "10.25 עם ממשק ההפעלה 7, מערכת ניווט מקורית, Apple CarPlay ותאורה אווירה.

לדגם ה-318i מנוע בנזין 2 ל' 4 צילינדרים עם הספק של 156 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית  Steptronic בעלת 8 הילוכים. עם יחידת הנעה זו מציעה ה-318i ביצועים זריזים: האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 8.4 שניות וצריכת הדלק משולבת העומדת על 15.6 ק"מ לליטר. רמת הגימור M-Design מבוססת על רמת הגימור של דגם ה-320e עם שינויים קלים ועיקרה – חבילת העיצוב החיצונית M-sport, שמצטרפת לדגם הכניסה Business ששווק עד עתה.

עם הצטרפות הדגמים החדשים מציעה סדרה 3 היצע רחב של דגמים הפונה למגוון לקוחות שמעוניינים במכונית ספורט-סדאן-יוקרתית בקטגוריה: גרסאות בנזין 318i ב-2 רמות גימור שונות. גרסת פלאג אין 320e ברמת גימור M-Design. גרסאות ה-330e ב-3 רמות גימור שונות: Exclusive היוקרתית, M-Sport הספורטיבית  ורמת הגימור הגבוהה מכולן M-Shadow, כאשר בראש ההיצע עומדת גרסת הבנזין הספורטיבית ביותר מבית חטיבת ו   BMW M340 ובקרוב תצטרף להיצע גרסת הקצה ומי שנחשבת עד היום למכונית הספורט סדאן הטובה בעולם  BMW M3.

המחיר החל מ-269 אלף ₪

 

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg