ארז טרופן מונה כסמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת המזרח לשיווק מכוניותיבואנית לנד רובר ויגואר

ארז טרופן, (42), מונה בימים אלה כסמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת המזרח, יבואנית רכבי היוקרה יגואר ולנד רובר. טרופן, בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת ת"א ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן, מכיר היטב את עולם הרכב ומילא מגוון תפקידים בכירים בענף. את דרכו המקצועית החל בצ'מפיון מוטורס כמנהל מוצר של Audi וסיאט ובהמשך שימש כמנהל תפעול השיווק ומנהל אגף אסטרטגיה ופיתוח עסקי בחברה.  בין השנים 2013-2019 כיהן כסמנכ"ל  בקבוצת קרסו מוטורס וכמנהל חטיבת החלפים וחטיבת דאצ'יה. בשנתיים האחרונות שימש כסמנכ"ל תפעול בחברת ניופאן.

במסגרת המינוי החדש יהיה אמון על מערך המכירות, השיווק והטרייד-אין של מותגי רכבי היוקרה יגואר ולנד רובר.

גלית עיני וולף מנכ"לית החברה: "אנו שמחים על הצטרפותו של ארז טרופן לשורותינו. השנה אנו מציינים שנת שיא נוספת במכירות מותגי יגואר ולנד רובר בישראל. אנו שמחים וגאים בהישגים ופועלים להמשיך לקדם ולבסס את המותגים יגואר ולנד רובר בשוק רכבי היוקרה בישראל.  אנו  מאחלים לארז הצלחה רבה."

 לדברי ארז טרופן: "אני גאה להצטרף לחברת המזרח לשיווק מכוניות שמציגה בשנים האחרונות צמיחה מרשימה בהיקף המכירות של מכוניות יגואר ולנד רובר, וחוגגת שנת שיא במכירות. אמשיך לפתח את הצלחת המותגים המובילים שלנו, ולחזק את הקשר של החברה עם קהילת הלקוחות שלנו" .

ארז טרופן מחליף את רמי וקסמן ששימש כסמנכ"ל שיווק ומכירות החברה במשך ה 14 שנים האחרונות.

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg