אפקון תחבורה חשמלית ורשת רשת התדלוק Ten  במיזם עמדות טעינה לכלי רכב חשמליים

אפקון מחזיקה ומתפעלת כיום רשת טעינה ציבורית בפרישה ארצית מאילת ועד קריית שמונה, עם מאות עמדות ציבוריות ועמדות מהירות ואולטרה מהירות ביניהם- עמדות הסופרצ'אג'ר המיועדות לרכבי טסלה ובהספק של עד  350KW. במתחמי התדלוק והקמעונאות של Ten פועלות כיום  9 עמדות טעינה והצפי הוא להכפיל אותם במהלך השנתיים הקרובות לאורך צירי התנועה.

עמדות הטעינה המהירות אותן פורסת הרשת מאפשרות טעינה מהירה ובטוחה לרכב. מהירות הטעינה היא פי 3 מטעינת AC ביתית. הטעינה נעשית באמצעות אפליקציה ידידותית למשתמש AFCONEV אשר מאפשרת בפעולה פשוטה להפעיל את עמדת הטעינה ולקבל אינדיקציה על מצב הסוללה והטעינה.

מנכ"ל אפקון תחבורה חשמלית, אודי אליהו, "המשך פריסת רשת הטעינה לרכבים חשמלים במתחמי התדלוק והקמעונאות של Ten הינה חלק מאסטרטגית החברה להנגשת התשתיות לטובת חדירת  רכבים חשמליים ולנוחות הנהג הישראלי. בשנים הקרובות, עם  גידול במסירות הרכב החשמלי לישראל, תמשיך אפקון להשקיע עשרות מיליוני שקלים בהמשך פרישת מטענים ברחבי הארץ ובהעצמת הרשת המתקדמת והגדולה בישראל".

מנכ"ל Ten, משה סרוסי: "Ten ממשיכה במגמת התרחבות עם מתחמי תדלוק וקמעונאות חדשים, פועלת ביצירתיות ובמהירות, ודוגלת בתהליכי פיתוח וחדשנות על מנת לספק ללקוחותיה חוויה יוצאת דופן לכלל לקוחותיה. ראייה רחבה של ענף הרכב והאנרגיה הובילה להחלטה על יצירת  שיתוף הפעולה עם אפקון, על מנת לייצר את התשתיות הנכונות, ואנו יוצאים לדרך עם Tenergy – רשת עמדות טעינה לרכבים חשמליים בפרישת ארצית מצפון ועד הדרום במתחמי התדלוק שלנו. Ten מחוללת תחרות בסביבה העסקית תוך ניצול חוזקותיה וממשיכה להביא את בשורת המחיר והשירות, ועכשיו גם בעולם טעינה חשמלית לרכבים."

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg