אלדן מובילה לעידן החשמלי

כנס מיוחד בנושא מהפכת הרכב החשמלי, נערך באשקלון מטעם חברת ההשכרה והליסינג אלדן, שנחשבת למובילה בענף הליסינג בעסקאות למכוניות חשמליות.

את הכנס פתח אבישי לוי – המשנה למנכ"ל שאמר כי שוק הרכב החשמלי בישראל רק החל את הצמיחה. להערכתו בשנת 2030 כ- 48% מייצור כלי הרכב בעולם יהיה חשמלי. בנורבגיה למשל, שבה מעודדים וניתנים תמריצים יש כבר מעל ל- 200 אלף כלי רכב חשמליים ומעל ל- 100 אלף רכבים נטענים פלאג-אין. כיום, כ- 60% מהרכבים הנמכרים בנורבגיה הינם חשמליים. כך קורה כאשר המודעות לאיכות הסביבה גבוהה והמדינה מעודדת את הציבור לעשות שינוי. כלל היצרנים בעולם מתמקדים בייצור כלי רכב חשמליים. החובה לעמידה בתקנים מחמירים הגוררים קנסות מחייבת זאת. אלדן רואה בישראל, מקום מתאים בתנאיו לרכבים חשמליים. טווחי הנסיעה קצרים, רמת המיסים נמוכה, מחירי החשמל זולים ומגוון המכוניות רחב. ייצור החשמל, מתבסס על גז טבעי שמזהם פחות ויש כאן תרומה משמעותית לסביבה ירוקה ובריאה. אלדן מובילה מעתה את העידן החשמלי. ניפגש עם הלקוחות נלמד מהם את הצרכים, נייעץ להם ונספק להם מכוניות חשמליות, במסלולי ליסינג שונים. אלדן שחלוצה בתחום עוד מימיי בטר-פלייס, למדה ולומדת כיצד להתמודד עם המציאות החדשה. אנחנו לא עוברים באופן גורף לרכבים חשמליים אלה בקצב הנדרש ללקוחותינו.

הפתרונות החשמליים של אלדן:

  • ננהל שיח פתוח בין ספק ללקוח, בכל הקשור למעבר לרכב חשמלי.
  • אין לנו כוונה להחליף את ציי הרכב באופן מסיבי לחשמלי, אלה לנתח עם הלקוחות את התנאים והצרכים שלהם ובהתאם לייעץ על המסלול המתאים למעבר לרכבים חשמליים.
  • אלדן מציעה כיום מגוון רחב של רכבים חשמליים עם טווח נסיעה ארוך.
  • הרכישה תתבצע במסלולי ליסינג תפעולי או פרטי לתקופת של 36 ועד 48 חודשים.
  • אלדן מתחייבת לסייע, לייעץ וללוות את הלקוחות בשלבי תהליך המעבר לרכב חשמלי.
  • אלדן תעניק ללקוחות, על דגמי רכב נבחרים, עמדת טעינה ללא עלות, לכל הזמנה שתתבצע בשנת 2021.

המעבר יהיה קל וחלק  אלדן תבוא לקראת הלקוחות ותקדים החלפות רכבים קיימים שאינם חשמליים וללא קנסות. כשמדובר ברכב חשמלי, המשתמשים לא תמיד מסתגלים לשינוי ומרוצים. במקרה שכזה, אלדן תאפשר לכם להחזיר את הרכב ללא קנסות לאחר 18 חודשים. את הצעות המחיר ניתן ללקוחותינו בפגישה עם נציגי אלדן.

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg