שיא הרוכבים של Lime בתל אביב הביא לצמיחתה

הביקוש העצום לאופניים וקורקינטים חשמליים שיתופיים הביא לצמיחה גלובלית שמגיעה על רקע שיא רכיבות בעיר תל אביב כאשר בחודש יוני 2023 חגגה Lime את החודש הטוב ביותר אי פעם ורשמה אבן דרך של 20 מיליון נסיעות שבוצעו על ידי מיליון משתמשים בתל אביב מאז השיקה את השירות ב-2019

Lime, חברת המיקרו מוביליטי השיתופי הגדולה בעולם, חושפת את נתונים כספיים מרכזיים למחצית הראשונה לשנת 2023, שמשקפים את העלייה בביקוש לאופניים וקורקינטים חשמליים שיתופיים ברחבי העולם. במחצית הראשונה של השנה, הגיעה Lime ליותר מ-250 מיליון דולר ברוטו בהכנסות הנובעות מהזמנות של נסיעות, עלייה של 45% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2022. ליים גם רשמה EBITDA חיובית מותאמת של 27 מיליון דולר לראשונה בתקופת זמן של חציון, עם שיפור של 29%. Lime גם השיגה EBITDA חיובית על בסיס לא מותאם בתקופה זו. תוצאות H1 מדגישות את המומנטום המתמשך של Lime לאחר שנת 2022 שבה השיגה EBITDA מתוקן חיובי במהלך השנה כולה.

ליים מציגה את החציון הראשון הטוב ביותר בתולדותיה. הצמיחה של החברה בשנת 2023 מונעת על ידי מספר הנוסעים הגבוה ביותר שלה אי פעם ברבעון בודד, עם יותר מ-40 מיליון נסיעות ברחבי העולם ברבעון השני בלבד, אשר מנצח את השיא הקודם שלה ברבעון השלישי ב-2022. שיא רוכבים זה נובע מהצמיחה של Lime בתוך השווקים הקיימים ואל שווקים חדשים, מה שמעלה את ממוצע הנסיעות לכל כלי ליום ומביא לשיפור האספקה ​​והאמינות עבור רוכבים. ל-Lime יש כעת את נתח שוק הקורקינטים החשמליים המוביל ברחבי ארצות הברית ואירופה.

בנוסף, ליים רואה צמיחה דומה ושוברת שיאים בעיר תל אביב. ליים נמצאת בעיצומה של השנה הטובה ביותר שלה עד כה מאז ההשקה בעיר ב-2019 – ושוברת שיאי נוסעים מדי חודש, כאשר סך הנסיעות גדל ב-31% ב-H1 2023, בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2022. נתון זה כולל את חודש יוני 2023 בו בוצעו נשרם המספר הגבוה ביותר של נסיעות אי פעם בעיר. ההצלחה המתמשכת גם סייעה לליים להגיע לנקודת ציון חשובה נוספת עם למעלה מ-20 מיליון נסיעות סה"כ שבוצעו על ידי למעלה ממיליון משתמשים בתל אביב מאז ההשקה. הצמיחה מגיעה כאשר קורקינטים חשמליים שיתופיים ממשיכים לספק אפשרות תחבורה בטוחה, ירוקה ובמחיר סביר ומסייעת לתושבים להימנע מפקקים ולהגיע לחלקים שונים של העיר בקלות.

הצלחתה המתמשכת של ליים מסתמכת על השקעות בשלושה תחומי ליבה במהלך השנים האחרונות, מה שהוביל לתוצאות מבדלות מאוד ממתחריה: חדשנות בחומרה, פעילות מבוססת טכנולוגיה וזכייה במכרזים תחרותיים.

המשימה של ליים, היא לבנות עתיד שבו התחבורה היא משותפת, במחיר סביר וללא פליטות פחמניות. כספקית הגדולה בעולם של כלי מיקרו-מוביליטי חשמליים שיתופיים, Lime משתפת פעולה עם ערים כדי לפרוס אופניים וקורקינטים חשמליים ולספק פיתרון עבור כל נסיעה מתחת לחמישה מייל.

Lime, זכתה בתואר Fast Company Brand That Matters ואחת מ-100 החברות המשפיעות ביותר של מגזין TIME, הניעה יותר מ-450 מיליון נסיעות ביותר מ-280 ערים על פני חמש יבשות, מה שדרבן דור חדש של חלופות נקיות לבעלי רכבים פרטיים. למידע נוסף ב-li.me.

בתמונה: איתי ראבד- מנכ"ל ליים ישראל

צילום: דרור סיתכהל

© כל הזכויות שמורות
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

רכב שחור