פורד טרנזיט החדשה בישראל

פורד טרנזיט, מגיעה לישראל ונושאת עמה שורה ארוכה של בשורות וחידושים. הטרנזיט, מציעה חוויית נסיעה, אבזור נוחות וחבילת סיוע ובטיחות. בינונית או ארוכה, בעלת תקרה מוגבהת או רגילה הטרנזיט היא השילוב הטוב ביותר בסגמנט המסחריות בין התחשיב הכלכלי הקר – לבין רווחת העובדים והנהגים.

עיצוב ומרכב- פורד טרנזיט החדשה משווקת בשני בסיסי גלגלים: בינוני (בדגמי 330M) באורך של 330 ס"מ, וארוך (בדגמי 355L ו500EL) באורך של 375 ס"מ. האורך הכללי משתנה בהתאמה מ-553 ס"מ בטרנזיט הבינונית ועד 670 ס"מ בטרנזיט 5.0 טון הארוך. בנוסף לגובה התקרה הרגיל המקנה גובה פנימי של 178.6 ס"מ ואפשרות נוחה של עבודה בתוך חלל הרכב, ישנה גם תקרה גבוהה החוצה את קו השני מטרים ויוצרת חלל פנימי עצום עם גובה של 202.5 ס"מ ואפשרות של עמידה נוחה בתוך חלל הרכב. לכל גרסאות הטרנזיט החדשה יש שתי דלתות הזזה צידיות ברוחב 130 ס"מ וגובה של 160 ס"מ, ממדים נדיבים שמאפשרים העמסה צדית נוחה של משטח אירופאי סטנדרטי (100X120 ס"מ). כל גרסאות המטען גם מגיעות עם צמד דלתות אחוריות בחלוקה של 50-50, שנפתחות בזווית של 180 מעלות. היצע הגרסאות מתחיל בתצורת KOMBI עם בסיס גלגלים ארוך של 375 ס"מ (350L) ויחידת הנעה המכוונת לחיסכון מרבי בדלק. למנוע ה-TDCi 2L של ה-KOMBI הספק של 130 כ"ס ומומנט של 39.2 קג"מ, תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה הילוכים והנעה קדמית.
רכב זה מגיע בגרסה של 3.5 טון  בקטגורית M1 המשמשת בעיקר את שוק הנכים ושוק מוניות השרות. הגרסאות האחרות הן בתצורת ואן ארוך סגור (355L). לראשונה, פורד מציעה את הטרנזיט בגרסה קשוחה ובעלת יכול נשיאה מרשימה, דגם 500EL מסוגל לשאת עד 2,385 ק"ג של מטען, מה שכבר מכניס אותה עמוק לטריטוריית המחיה של מירב צורכי הלקוחות. בנוסף מציעה הגרסה הבכירה את הנפח הפנימי הגדול ביותר בזכות תקרה גבוהה של מעל ל-2 מטרים בתא המטען, והמרכב הארוך ביותר עם אורך פנימי של 421.7 ס"מ. ממדי רצפה שיכולים לאכלס עד חמישה משטחים סטנדרטיים.

 מנוע ותיבת הילוכים- מנוע ה-TDCi 2L מפיק 170 כ"ס ו-41.3 קג"מ (בעבר, 130 כוחות סוס) ומעביר את כוחו לגלגלים האחוריים באמצעות תיבת הילוכים אוטומטית חדשה עם לא פחות מ-10 הילוכים. תיבת ההילוכים המתקדמת היא אוטומטית-פלנטרית והיא המפתח שבזכותו לפורד טרנזיט החדשה שילוב מושלם של ביצועים, יכולת נשיאת מטענים מרשימה וגם חיסכון בצריכת הדלק. בנוסף, קיימת גם גרסת ואן באורך בינוני (355M) המצוידת באותו המנוע עם הנעה אחורית, המשודכת לתיבת הילוכים ידנית 6 הילוכים.

בטיחות- כל הגרסאות של הטרנזיט החדשה נהנות מחבילת בטיחות אקטיבית מלאה, המסייעת לנהג בכל סוגי הדרכים, בכל טווחי המהירויות ובכל מטלות הנהיגה, דבר אותו יעריכו לא רק הנהגים שחיי היום-יום שלהם ישתפרו פלאים, אלא גם המנהלים שיורידו מעצמם נתח ניכר מההתמודדות עם נזקים הנגרמים לרכב בעבודה השוטפת.

חבילת הבטיחות המרשימה כוללת:

  • מערכת לסיוע והתרעה לפני התנגשות במהירויות עירוניות ובינעירוניות
  • בקרת שיוט מסתגלת המתאימה אוטומטית את מהירות הנסיעה לקצב התנועה
  • התרעה ותיקון אקטיבי של סטייה מנתיב
  • מערכת BLIS לזיהוי שטחים מתים
  • מערכת להתרעה על תנועה חוצה מאחור
  • החלפת אורות אוטומטית (High beam control)
  • מצלמת נסיעה לאחור מקורית
  • חיישנים קדמיים ואחוריים
  • סיוע לזינוק בעלייה
  • מערכת Curve Control הייחודית שתפקידה לשפר את יציבות הרכב בפניות
  • מערכת ROM למניעת התהפכות
  • חיישני לחץ אוויר בצמיגים (למעט ב 5 טון)
  • בקרת יציבות ומשיכה

בתחום הפסיבי, הטרנזיט החדשה זכתה בציון "זהב", במבחני הריסוק של EURO NCAP, מדובר בציון הגבוה ביותר מבין כל הנבדקות בקטגוריית המסחריות הגדולות.

אבזור- הנהגים שמבלים ימים ארוכים על הכבישים מאחורי גלגל ההגה. נאלצים לרוב להסתפק במפרט אבזור חסר ובסיסי. לא כך בטרנזיט בחדשה, שמיישרת קו עם כל מה שהנהגים המקצועיים מכירים מהמכוניות הפרטיות, ומספקת להם "משרד" איכותי ומודרני. הטרנזיט החדשה מצוידת בנעילת דלתות חשמלית כפולה עם נעילה אוטומטית בתחילת הנסיעה, מערכת הנעילה הכפולה תשאיר את תא המטען סגור תמיד, ורק הנהג יבחר אם לפתוח אותו, מראות הצד המוגדלות מצוידות בחימום קיפול וכיוון חשמלי, חלונות קדמיים עם פתיחה חשמלית , ציפוי פלסטי קשיח מגן על רצפת תא המטען כסטנדרט , תא הנהג והתקרה בעלי דיפון אסתטי ומבודד רעש וחום, למושב הנהג כיוון בשמונה צירים עם תמיכה בגב תחתון ומשענת יד נוחה. בתא הנהג תאי אחסון ומדפים מעל לראש הנהג. מערכת מיזוג אוויר מקורית עם מסנן אוויר מיוחד מטפלת בטמפרטורה של סביבת הנהג. מערכת המולטימדיה המתקדמת SYNC של פורד עם מסך מגע 8 אינץ', שליטה מפקדים על גלגל ההגה או באמצעות הוראות קוליות, תקשורת בלוטות' וגם ממשקי Apple Car Play  ו-Android Auto. מערכת המולטימדיה כוללת מערכת שמע עם ארבעה רמקולים ראשיים ושני טוויטרים.

מחירים: (לא כולל מע"מ)

גרסה תיבת הילוכים גג מחיר
Kombi 350L אוטו' 6 רגיל 249,000 ₪
Van 355M ידנית 6 רגיל 238,000 ₪
Van 355L אוטו' 10 רגיל 259,000 ₪
Van 355L אוטו' 10 גבוה 264,000 ₪
Van 500EL אוטו' 10 גבוה 245,000 ₪

סרטון:

https://www.dropbox.com/s/e4khkggq9tolfbs/%D7%94%D7%A9%D7%A7%D7%AA_%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93_%D7%98%D7%A8%D7%A0%D7%96%D7%99%D7%98_-_%D7%A1%D7%A8%D7%98_%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99.mp4?dl=0

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg