סוזוקי ויטארה היברידית חדשה בישראל

הויטארה רכב הפנאי שטח של סוזוקי, שהושק ב- 2015 בעיצוב שרירי ואופנתי, מתבסס על מורשת העיצוב דגמי ה- SUV של סוזוקי. מתחדש מעתה בגרסה היברידית חדשה, כאשר דגמי הבנזין הקיימים ימשיכו להיות משווקים עד סוף השנה.

מנוע ותיבת הילוכים- היחידה ההיברידית בויטארה, Boosterjet מתבססת על מנוע בנזין בנפח 1.4 ליטר. המנוע החדש קל משקל ומשלב מערכת חשמלית לתזמון שסתומים ומזרקים בלחץ גבוה. הטכנולוגיה ההיברידית, פועלת במתח של 48 וולט. הסוללה ליתיום-יון המפעילה מנוע המשולב באלטרנטור המסייע למנוע הבנזין במצבים שונים בנסיעה. מנוע העזר החשמלי, מסייע בפעולות האצה. הסוללה אף מסייעת לצרכני החשמל השונים כגון: תאורה ומזגן. באשר לביצועים המנוע מספק 129 כ"ס ומומנט של 24 קג"מ. זמן התאוצה ל- 100 קמ"ש עומד על 9.5 שניות. והמהירות המרבית 190 קמ"ש. צריכת דלק ממוצעת כ- 17.5 ק"מ לליטר. תיבת ההילוכים אוטומטית בת ששה יחסי העברה.

בטיחות- תחום הבטיחות עולה רמה בויטארה החדשה, הוא כולל מעתה מערכות בטיחות מקוריות, המזכות אותה בדרוג 6 או 7  בישראל בהם: בלימה אוטומטית בעת חירום, התרעה לשמירת מרחק ונתיב נסיעה לרבות תיקון היגוי אקטיבי. זיהוי הולכי רגל , זיהוי כלי רכב בשטח מת ובקרת שיוט אדפטיבית. בתחום הפסיבי קיימות 7 כריות אוויר.

אבזור- לויטארה 2 רמות גימור. ברמת ה- GLX, לחצן התנעה, מערכת אודיו דיסק  MP3 ודיבורית בלטוס, מזגן עם בקרת אקלים ברמת  GKXV מתווספת מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך צבעוני בגודל 7 אינץ, 4 רמקולים ו-2 טוויטרים וריפודים בשילוב בד ועור. חיישני חנייה מלפנים ומאחור, קיפול מראות צד.

מחירים ₪ : הויטארה ההיברידית משווקת בשני דגמים עם הנעה קדמית.

רמת GLX- 136,990

רמת GLX דו גווני- 139,990

רמת GLXV- 141,990

רמת GLXV דו גווני- 144,990

להדפסה

שיתוף המאמר:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg