מינויים במותג הרכב GAC ישראל

לקראת השקתו בישראל של מותג הרכבAION  מבית GAC, מודיעה היבואנית, אוריון מוביליטי מקבוצת יוניון מוטורס, על שורת מינויים חדשים להנהלת החברה: למנכ"ל פעילות GAC ימונה אלעד גולדפרב, אשר החל את דרכו בקבוצת יוניון בתחום הפיתוח העסקי. מעין ויזל, עד לא מכבר מנהלת מותג טויוטה בישראל, תשמש כמנהלת השיווק בחברה; וליאור גבל, שבתפקידו האחרון שימש כמנהל פעילות הרכב המשומש והטרייד אין בטויוטה, מונה למנהל המכירות הארצי.

באחרונה הודיעה GAC, אחת מיצרניות הרכב הגדולות, הבולטות והמוערכות בסין, על כניסה לישראל בספטמבר הקרוב עם בשורה צרכנית משמעותית: ארבעה דגמים חשמליים חדשים ותו איכות ואחריות יצרן ייחודית של 8 שנים – הארוכה והמקיפה ביותר מבין כלל המותגים המשווקים בישראל. במסגרת ההיערכות להשקתו המחודשת של המותג, נערכת היבואנית, אוריון מוביליטי, להקמת אולמות תצוגה נפרדים ומערך שירות התואם את הסטנדרט הגבוה של קבוצת יוניון.

כעת, לקראת השקת שלושה דגמים ברבעון השלישי של השנה, ודגם נוסף בתחילת 2026 – מודיעה החברה על מינוי שדרה ניהולית שתהיה אמונה על הפעילות החדשה. שלא במקרה, המנהלים החדשים ב-GAC ישראל מגיעים מתוך קבוצת יוניון מוטורס ומביאים עימם ניסיון רב מפעילות הרכב של טויוטה בישראל. כזכור GAC היא שותפה אסטרטגית של טויוטה בסין ומייצרת עבורה כמיליון כלי רכב בשנה.

למנכ"ל GAC בישראל מונה אלעד גולדפרב, אשר היה אמון על תחום הפיתוח העסקי והתחבורה החכמה בקבוצת הרכב של יוניון בשבע השנים האחרונות. במסגרת תפקידו, יזם והוביל פרויקטים אסטרטגיים בזירת החדשנות התחבורתית והיה גורם מרכזי בהקמת פעילויות חדשות בתחום הרכב בתוך קבוצת הרכב של יוניון. במקביל, כיהן גולדפרב כחבר דירקטוריון בחברת Ryde, ספקית פתרונות התחבורה החכמה מהמובילות בישראל, שם היה שותף לעיצוב פתרונות מותאמים לארגונים תוך שיפור חוויית המשתמש והיעילות התפעולית. טרם הצטרפותו לקבוצת יוניון, צבר גולדפרב ניסיון עסקי בפירמת הייעוץ שלדור, בה שימש כיועץ בכיר וסייע למנהלים בכירים במשק לגבש אסטרטגיות מותאמות לצרכי הארגון. גולדפרב מחזיק בתואר ראשון במדעי הקוגניציה ובמתמטיקה מהאוניברסיטה העברית, ותואר שני במנהל עסקים בתוכנית הייעודית לניהול טכנולוגיה ויזמות (MOTIE) מאוניברסיטת תל-אביב.

לתפקיד מנהלת השיווק ב-GAC ישראל מונתה מעין ויזל, אשר שימשה עד לאחרונה כמנהלת מותג טויוטה בישראל. במסגרת תפקידה, הובילה קמפיינים שיווקיים רחבי היקף וניהלה תהליכים מורכבים בתחום המדיה, ניתוח נתונים ואסטרטגיה שיווקית. כמו כן, הייתה אחראית על התאמת אסטרטגיות גלובליות לשוק המקומי, הפקת תכנים שיווקיים מקוריים והפקת אירועים. בתקופתה, זכה המותג בתואר 'מותג השנה' בעולם הרכב ומוצב כמותג מוביל בשוק הישראלי. לפני כן, מילאה ויזל שורת תפקידים בחברת הפרסום True Advertising. למעין תואר ראשון ושני בתקשורת ומדיה חדשים מאוניברסיטת רייכמן.

לתפקיד מנהל המכירות הארצי ב-GAC ישראל מונה ליאור גבל, ששימש עד כה כמנהלTOYOTA SELECT, תחום הרכב המשומש והטרייד אין בטויוטה ישראל. במסגרת תפקידו, חיזק גבל את שיתוף הפעולה עם טויוטה אירופה תוך יישום סטנדרטיים בינלאומיים. בתקופתו בטויוטה חל שיפור עקבי בביצועים המסחריים של הרשת בישראל והתחום שעליו הופקד רשם צמיחה משמעותית. טרם הצטרפותו לקבוצת יוניון שימש גבל בתפקידי ניהול בקבוצת לובינסקי ובקל אוטו. לגבל תואר ראשון במשפטים.

 

קבוצת GAC (Guangzhou Automobile Group) הינה תאגיד רב-לאומי שנוסד באמצע המאה ה-20 בגואנגז'ו שבסין. מזה שנים, נחשבת החברה, המעסיקה כ-100 אלף עובדים, לאחת מיצרניות הרכב הגדולות בסין, עם ייצור של מעל 2 מיליון כלי רכב מדי שנה. מותגי GAC זוכים מדי שנה בציונים הגבוהים ביותר במדדי האיכות והאמינות בדירוג JD POWER היוקרתי.

מזה עשרות שנים, GAC משתפת פעולה עם מותגי רכב יפנים מובילים. בשנת 1997 החלה לייצר עבור הונדה כלי רכב המיועדים לשוק המקומי; ואילו בשנת 2004 החלה לייצר עבור טויוטה כלי רכב עד שצמחה לכמיליון מסירות מדי שנה. במקביל, בשנת 2008 החלה GAC לפתח ולייצר מותג עצמאי משלה. כיום החברה נסחרת בבורסות הונג קונג ושנחאי לפי שווי של כ-63 מיליארד דולר ומדורגת ברשימת Fortune Global 500.

בשנת 2022, לקראת יציאתה לאירופה, הקימה החברה מטה פעילות באמסטרדם ומרכז עיצוב מתקדם במילאנו. בתוך כך, לאחרונה הודיעה כי היא נערכת להשקת מותג הרכב החשמלי  AION בשישה שווקים ברחבי אירופה – ביניהם גם ישראל.

המותג צפוי לנחות בישראל ברבעון השלישי של 2025.

צילום: אריאל זנדברג

 

© כל הזכויות שמורות
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

רכב שחור