מאיר, חברה למכוניות החלה בשיווק הונדה HR-V e:HEVבישראל, בזאת היא מקדימה את אירופה אשר עדיין משווקת את הדגם הקודם. הדגם החדש מעניק ביטוי מושלם לפילוסופיה הממוקדת באדם של הונדה עם מערכת הנעה היברידית חכמהe:HEV הבוחרת באופן אוטומטי את מקור ההנעה: חשמלי, היברידי או מנוע בנזין.
עיצוב- ההיברידיות באה לידי ביטוי ב-HRV לא רק בהנעה אלא גם בעיצוב הפנימי והחיצוני, מצד אחד עיצוב שימושי של רכב פנאי אמיתי ומצד שני שובבות ודינאמיות של קופה. ה-HR-V בעל מרחב פנימי גמיש ומרווח ביותר, וזאת בזכות מיקומו של מיכל הדלק מתחת למושבים הקדמיים מה שמאפשר לדגם להשתמש במושבי "הקסם" האחוריים המציעים גמישות לקבלת נפח אחסון גדול במיוחד באמצעות "קיפול שטוח". אם בגמישות ונוחות אחסון עסקינן גרסת ה Advance מציעה דלת מטען חשמלית כולל חיישן "ללא ידיים".
מנוע- מנוע הבנזין מניע גנרטור המייצר אנרגיה המזינה את המנוע החשמלי שמניע את המכונית ומאפשר ליהנות מביצועים מיטביים ונסיעה חלקה. ההנעה החשמלית מספקת האצה מידית בזכות שני מנועים חשמליים. מצב HYBRID משלב את מנוע הבנזין עם שני המנועים החשמליים לביצועים יעילים במיוחד. ההספק המרבי כ- 131 כ"ס, זינוק מ- 0-100 ק"מ יתקבל בתוך 10.8 שניות והמהירות המרבית 170 קמ"ש. צריכת הדלק עומדת על כ- 18.5 ק"מ לליטר. הנעה באמצעות המנוע הדלקי- משתמשת במנוע הבנזין בשיוט נינוח לטובת ניצול אנרגיה מיטבי. מנוע הבנזין עוזר לטעון את הסוללה לטובת המנוע החשמלי באנרגיה שנאגרת לשימוש עתידי. מנוע חשמלי היברידי עם מערכת הנעה ייחודיתIMMD בעלת שלושה מצבי נהיגה ,המספקת את כל היתרונות המוכרים של הנעה חשמלית מלאה ללא חרדת טווח או משקל עודף של סוללות גדולות. הסוד של הונדה טמון במנוע חשמלי נוסף המייצר חשמל (גנרטור) ומייתר את הצורך בסוללה גדולה ומסורבלת. ההנעה ההיברידית בעלת הטעינה העצמית מאפשרת להנות מהמומנט המידי של המנוע החשמלי ומאפשרת ל- HR-V- להתאים לכל משימה: בין אם נהיגה בעיר או בכביש מהיר, שתמיד מוכן לספק את הסחורה. בין שלושה מצבי נהיגה שונים: ספורט עבור נהיגה עוצמתית, רגילה לנסיעה חלקה וחסכון ליעילות מרבית. בכל מצב, מערכת ה-e:HEV בעלת הטעינה העצמית ההיברידית תיקח את הנוסעים רחוק יותר, תשמור על כדור הארץ נקי יותר ועל הארנק מלא יותר.
בטיחות- ה-HR-V e:HEV מספק כמה מתכונות הבטיחות המתקדמות והמקיפות ביותר לנהג בקטגוריה שלו: טכנולוגיית Honda SENSING קוראת את הדרך ואת הסביבה, כולל תמרורים, תוך מניעת כל סכנה אפשרית עם תכונות כמו, בלימה מפני התנגשות ומגביל מהירות חכם . ה- Lane Keep Assist – בקרת נתיבים חכמה, כוללת זיהוי של נתיב ללא שוליים או סימוני כביש. פונקציית Traffic Jam Assist, בקרת נהיגה בפקקים, שודרגה כעת לתמיכה ממצב היגוי סטטי, מפחיתה את העומס על הנהג בעת תנועה ומגבירה את ההגנה המרשימה שלה ממילא. כל מערכות הבטיחות האקטיביות שופרו כדי לשפר את יעילותן ולהימנע מהתראות שווא בנהיגה יומיומית
ובגרסת ה Advance משולב גם ניטור שטחים מתים במראות צד.
אבזור- בזכות מסך המגעHonda CONNECT בגודל 9 אינץ', ה- HR-V תמיד מוכן לנסיעה: מ- Android Autoועד Apple CarPlay אלחוטי, הוא מסונכרן בצורה חלקה עם המכשירים ומספק פתרון לשמיעת מוזיקה במערכת המתקדמת 4 רמקולים בגרסת ה Elegance ו -6 רמקולים בגרסת ה Advance או לניווט הדרך באיכות ובקלות. תנוחת הנהיגה החדשה והמוגבהת מעניקה לכם נקודת מבט על, ושדה ראיה מעולה להתמצאות קלה בסביבה עירונית עמוסה. הארכיטקטורה האופקית של לוח המכשירים מפחיתה מהעומס הוויזואלי ומשלבת את צגי המידע והשליטה באופן אופטימלי, מה שצריך, מתי שצריך ואיך שצריך.
ועוד שינוי מרענן: מערכת פיזור האוויר הייחודית של ה-HR-V מתוכננת להזרים בעדינות אוויר חם או קר באופן היקפי, מה שהופך כל נסיעה לנוחה ומרגיעה יותר, וכוללת בגרסת ה Advance פתח יציאה מיזוג אויר מושבים אחוריים וחימום גלגל הגה. ייחודי בהונדה, קביעת תצורת המושבים בטכנולוגיית ה Magic Seats-האחוריים בתנועה אחת הופכת את תא הנוסעים לחלל אחסון עצום ושימושי במיוחד עם אפילו מקום לאופניים. ניתן לקפל את המושב כלפי מעלה לטובת חפצים גבוהים או לקפל אותם ליצירת רצפה שטוחה בתנועה קלה אחת.
מחירים ₪:
Elegance – 204,900
Advance – 219,900
צילום: יצרן