דגמי הקצה של BMW,  M3 ו-M4 בגרסאות Competition בישראל

עיצוב- משטחים שריריים ונקיים בשילוב קווים אווירודינמיים ואלמנטים עיצוביים ופונקציונליים הייחודיים לדגמי ה-M משתלבים בהרמוניה עם שפת העיצוב החדשה. ה-M4 מתאפיינת בגריל כליות גדול, אנכי ועמוק – אלמנט עיצובי עוצמתי המדגיש את האופי הספורטיבי של המכונית. גג קרבון מלא בשני הדגמים, דיפיוזר אחורי, צינורות פליטה מעוצבים, מחזירי אור אנכיים וצבעי השקה חדשים צהוב (Sao Paulo), אדום (Toronto) וירוק (Isle of Man).חלל הפנים הארגונומי, המודרני והיוקרתי – מעורר את הדמיון בעזרת אלמנטים עיצוביים M המכניסים את עולם המרוצים ישירות אל סביבת הנהג.

מנועים- שני הדגמים מגיעים עם מנוע בנפח 3 ליטרים טורי שישה צילינדרים בטכנולוגיית M-TwinPower Turbo  בהספק של 510 כ"ס. דגמי ה-Competition מאיצים מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 3.9 שניות ומ-0 ל-200 קמ"ש בתוך 12.5 שניות. המנועים החדשים כוללים פיתוחים מרשימים אשר מגיעים גם הם ישירות ממסלולי המרוצים כגון מערכת משאבת שמן, משאבת מים חשמלית, מצננים אופקיים ומערכת פליטה ייחודית עם שסתומים אלקטרוניים המספקת צליל עשיר ומרגש. משאבת שמן המנוע למשל, שמשקלה הופחת, כוללת שני תאים נפרדים ותעלת שאיבה אינטגרלית. שלב יניקה נוסף מאפשר למשאבת השמן לשאוב את השמן דרך תא קטן יותר כאשר דרישות הסיכוך עולות. הדבר מבטיח אספקת שמן יעילה בכל שלב, גם במקרים שבהם הכוחות שפועלים על הרכב (התאוצה האורכית והצידית) גבוהים במיוחד.

תיבת הילוכים -M-Steptronic  בעלת 8 הילוכים ו-Drivelogic, כוילה בקפידה למאפייני המנוע כדי לספק העברות הילוכים ספורטיביות במיוחד. תיבת ההילוכים מורידה הילוכים בעת בלימה בכניסה מהירה לפניות; המצערת האלקטרונית יודעת להתאים את מהירות המנוע לזו של תיבת ההילוכים ("גז ביניים").

מערכת היגוי- M Servotronic עם תגבור משתנה מאפשרת את העברת מומנט ההיגוי המדויק בכל מצב באמצעות משוב מדויק ועדין מגלגל ההגה המשפר את יכולות הפנייה, כמו גם ביצוע פעולות תמרון וחניה במהירויות נמוכות וללא כל מאמץ.

מערכת הפליטה פולטת צליל מרגש המדגיש את האופי הספורטיבי של המנוע ואת העברת הכוח הלינארית, והוא יוצר קשר ישיר בין המנוע והנהג. בחירה במצב SPORT או SPORT+‎ בעזרת הלחצן המתאים בקונסולה המרכזית גורמת לשינוי צליל מערכת הפליטה ולהתאמתו ליכולות הדינמיות של מערכת העברת הכוח.

בטיחות ואבזור- פרט ליכולת הספורטיבית העילאית, הנשענת על יכולות ההתאמה האישית של כל מערכות הרכב השונות לדרישות הנהג, נשארים דגמי ה-M נאמנים למקורות הדגמים עליהם הם מבוססים, ומציעים תא נוסעים יוקרתי מרווח ומפנק, ורמות אבזור וטכנולוגיה גבוהות במיוחד.

  • חבילת ה-Driving Assistant Professional הכוללת מערכת מערכות בטיחות מתקדמות
  • פנסים ראשיים מסוג Bmw Laser Light אדפטיביים עוקבי פניה אשר כוללים אלומת אור גבוהה בטכנולוגיית לייזר המגיעה למרחק 600 מטר
  • בולמי זעזועים אדפטיביים המשנים את פעולתם בהתאם לתנאי הדרך ומצב הנהיגה
  • בלמי M מאווררים וקדוחים עם קאליפרים שחורים או אדומים לבחירה
  • מערך קישוריות מתקדם ID7 המורכב מלוח מחוונים צבעוני ברזולוציה גבוהה בגודל 12.3 אינץ' וממסך מגע מרכזי בגודל 10.25 אינץ'
  • תצוגה עילית ייחודית מוקרנת וצבעונית עם אפשרות להצגת נתונים נבחרים
  • חבילת Parking Assistant Plus כוללת מצלמה היקפית ותצוגה תלת-ממדית מרוחקת
  • מושבים קדמיים M SPORT מתכווננים חשמלית עם זיכרונות במושב הנהג
  • ריפוד עור Merino במבחר גוונים
  • גג קרבון מלא

מחירים ₪  :

M3760,000

M4780,000

https://www.dropbox.com/s/6ew9cyjqiui6sry/bmw%20m3_m4%20%282%29.mp4?dl=0

https://www.dropbox.com/s/05lslb1yy09q2d6/bmw%20m3_m4%20%281%29.mp4?dl=0

להדפסה

שיתוף המאמר:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg