ב.מ.וו I X3  SAV חשמלי עם טווח של 454 ק"מ בישראל

ב.מ.וו  iX3 החדש הוא תוצאה של עבודת פיתוח בתחום הניידות החשמלית, מאז השקת ה-i3 וטכנולוגיית ה-e Drive המוכרת של היצרן. טכנולוגיה זו מאפשרת, בין היתר להקטין את גודל הסוללות, להפחית את משקל הרכב, לשפר את יכולות הנהיגה הדינמיות ולהפחית את תצרוכת החשמל.

מנוע ותיבת הילוכים- המנוע החשמלי, תיבת ההילוכים והמערכות האלקטרוניות משולבות יחד במקום אחד. המנוע החשמלי החדש הוא מנוע סינכרוני המופעל באמצעות זרם חשמלי ללא מגנטים, שמאפשר להימנע משימוש ביסודות נדירים במהלך ייצרו. הספק המנוע מגיע ל-286 כ"ס והוא משחרר מומנט של 40.78 קג"מ, אשר בשונה ממנועים חשמליים אחרים, זמין לא רק ממהירות אפס אלא גם במהירויות גבוהות. ה-BMW iX3  מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 6.8 שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-180 קמ"ש. ההנעה האחורית ומערכת בקרת האחיזה מהדור החדש (ARB) אחראיות על חוויית הנהיגה הקלאסית ויעילותה הגבוהה של המערכת. טכנולוגיית תאי הסוללה החדשנית משפרת את יכולת שמירת האנרגיה של הסוללה באופן משמעותי. עוצמת האנרגיה הכוללת המגיעה ל-80 קו"ט והיא מאפשרת ל- iX3  להציע טווח נסיעה מקסימלי של 454 ק"מ (לפי תקן WLTP). מערכת בלימה רגנרטיבית אדפטיבית מאפשרת שינוי של עוצמת הבלימה הרגנרטיבית בהתאם לתנאי הדרך והתנועה – לדוגמה, אם המערכת מזהה שיש רכב אחר לפניך, היא בולמת בעוצמה מלאה. לעומת זאת, אם אתה נוהג בכביש מהיר פתוח ואין רכב אחר לפניך, המערכת עוברת למצב גלישה ולא בולמת את הרכב כלל. המערכת עושה שימוש במצלמה הקדמית ובמערכת הניווט על מנת לבחור את עוצמת הבלימה הרגנרטיבית המתאימה בכל רגע נתון. ניתן גם להעביר את בורר ההילוכים למצב B כדי להפעיל את הבלימה הרגנרטיבית בעוצמה מלאה מיד עם שחרור דוושת ההאצה.

טעינה- טעינת הסוללה בעזרת מטען מהיר הפועל בזרם ישר (DC) מאפשרת טעינה של ה-BMW iX3 בהספק של עד 150 קו"ט, המתורגם ל-0% ל-80% טעינה בתוך 34 דקות בלבד. האחריות לסוללה הינה ל-8 שנים או ל-160 אלף קילומטר. הנהג יכול להזריק את עוצמת המתח הדרושה כדי להוסיף 100 ק"מ לטווח הנסיעה של הרכב (לפי תקן WLTP) בתוך 10 דקות של טעינה בלבד. מערכת ההנעה היעילה במיוחד, השימוש הנרחב בחומרי גלם ממוחזרים בתהליך ייצור יציקות האלומיניום וחומרים תרמופלסטיים, היעדר היסודות הנדירים והשימוש הנרחב באנרגיה ירוקה במהלך הייצור, כולל התאים לסוללת המתח הגבוה – כל אלה תורמים להפחתה המשמעותית בפליטת ה-CO2 של ה-BMW iX3 החדש.

עיצובהעיצוב החיצוני של ב.מ.וו  iX3 החדש מתאפיין בפרופורציות האופייניות לרכבי ספורט-פנאי. המשמעות: אופי יוקרתי קשוח המאפיין את יתר דגמי ה-X של BMW. הפגוש הקדמי וגריל הכליות כוללים עיצוב מתוחכם בעוד חלקו האחורי של הרכב מתאפיין בעיצוב ייחודי כדי להפחית את התנגדות האוויר. העיצוב הפנימי יוקרתי שכולל חומרי גלם איכותיים במיוחד ואיכות הרכבה משובחת יוצרים חלל פנים יוקרתי המאפיין את דגמי הפנאי-הספורטיביים של המותג.

אבזור ובטיחות- דגם ה-iX3 משווק בישראל ברמת גימור אחת גבוהה במיוחד, אשר כוללת את מרבית המערכות הזמינות להוספה בדגם זה, רשימה חלקית:

  • מערך הבטיחות המתקדם Driving Assistant Professional
  • פנסים ראשיים אדפטיביים בטכנולוגיית LED
  • Gesture Control- הפעלה של פעולות שונות ע"י מחוות יד
  • מתלים אדפטיביים המשנים את פעולתם בהתאם לתנאי הדרך
  • חלון שמש פנוראמי וחלונות קדמיים עם זיגוג אקוסטי
  • גישת נוחות (Comfort Access 2.0) עם פתיחת תא מטען חשמלי ללא מגע יד
  • ריפודי עור Vernasca ומושבים קדמיים ספורטיביים עם תמיכת מותניים וחימום
  • תצוגה עילית של BMW המקרינה נתונים חשובים באזור השמשה הקדמית
  • מערכת העזר לחניה Parking Assistant Plus הכוללת שלל מצלמות היקפיות, חניה אוטומטית, סיוע בנסיעה לאחור (Reversing Assistant) ועוד.
  • מערכת שמע היקפית מבית Harman Kardon עם 16 רמקולים
  • מערכת ההפעלה ID7 מהדור האחרון ובעברית

מחיר: iX3 429,900 ₪

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg