סיור מקצועי במפעלי הונדה אנגליה


החזון הירוק של הונדה היברידי ובעתיד מימני
מכוניות היברידיות נטענות, הם הפתרון המעשי לעשרים השנים הקרובות. אבל בהונדה מצהירים כי מכונית מימנית היא פתרון העתידי האולטימטיבי לאיכות הסביבה בתחבורה.
23/9/2011
מנהלי תחבורה בהם נציגי חברות הייטק הגדולות בישראל, השתתפו בסיור שהתקיים במפעליה הונדה באנגליה הממוקמים בסווינדון. במפעלי הונדה בסמוך ללונדון מיוצרים דגמי ה- סיויק 5 דלתות, ג'אז, וה- CRV. המשתתפים התרשמו מתהליכי הייצור המודרניים הכוללים גם מפעל ליצור מנועי בנזין ודיזל. תהליך ההרכבה למרכבי הרכבים, משולב בעבודת רובוטים מתקדמים.
המפעל מייצר בכל יום כ- 638 מכוניות. השיווק מיועד למדינות אירופה- 50% , לאנגליה- 40% ולשאר המדינות בהם ישראל.
למשתתפים נחשפו שני דגמים חדשים ליצרן הסיויק והאינסייט ההיברידית. הדגמים שופרו בעיצובם, בהחלפה וכיול המתלים ושיפור במערכות שונות בהם מזוג האוויר.
הונדה סיויק החדשה

הונדה אינסייט החדשה

חושבים ומייצרים ירוק בהונדה
חברת הונדה הנחשבת ליצרנית מובילה בעולם לרכבים היברידיים, היא רואה בשיטה ההיברידית כפתרון ירוק אידיאלי לשנים הקרובות. זאת בשילוב מערכות פלאג-אין לטעינת חשמל בסוללות המכונית לנסיעה חשמלית לטווח ארוך. הפתרון יהיה יעיל ומעשי לטענת אנשי הונדה ל- 20 שנים הקרובות. במקביל טוענים בהונדה כי פני העתיד הוא במימן. במהלך ימי הביקור אף הושקה במקום תחנת תדלוק ראשונה ביבשת למימן, למכונית המימן של הונדה ה-
FCX המיוצרת כבר באופן סדרתי ובכמויות מוגבלות ונוסעת ביפן, בארה"ב וכעת גם בלונדון.
מכונית המימן של הונדה FCX ותחנת תדלוק מיימן בסווינדון
עם זאת טוענים בהונדה כי בעניין ההנעה מימן, ייקח עוד זמן משום שתהליך היצור למימן ופרישת התשתיות עדין מורכבת בשלב הזה.

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg