לקסוס חושפת בפרנקפורט את הקונספט LF-NX


תערוכת פרנקפורט
לקסוס חושפת את רכב הקונספט
LF-NX
8/9/2013
דגם הקונספט החדש, LF-NX, נחשף לראשונה בתערוכת במכוניות הגדולה בעולם שתתקיים בפרנקפורט בגרמניה. הדגם רומז על רכב הפנאי העתידי שייכלל במערך הדגמים של לקסוס. זהו קרוסאובר בגודל בינוני המשלב בין עיצוב דינמי, אלגנטיות וטכנולוגיות מתקדמות. עם אורך של 4,640 מ"מ ומרחק סרנים של 2,700 מ"מ, ה- LF-NX קטן מה- RX. הוא מכוון לסגמנט הגדל של הקרוסאוברים היוקרתיים בגודל בינוני (B/C SUV Premium).
את העיצוב החיצוני של ה-LF-NX מייחד סגנון מפוסל ובעל קימורים מודגשים, והוא מגיע בצבע חדש, Brushed Metal Silver. החזית משלבת פרשנות ייחודית של גריל שעון החול של לקסוס עם תאורה קדמית רבת-הבעה הכוללת פנסי חזית LED בצורת יהלום, ופנסי יום (DRL) בצורת Lבדומה לאלו הקיימים ב- IS החדשה. במראה מן הצד, מזכירות קשתות הגלגלים הדינאמיות את אלה של קרוסאובר עירוני, ואילו מקו החלונות ומעלה נראה ה-LF-NX יותר כמו מכונית קופה אתלטית. את צדו האחורי מאפיינות יחידות תאורה הנמשכות כלפי מטה עד למלוא עומק הפגוש, ומעניקות לרכב שפה אווירודינמית וחדה.

עיצוב הפנים, כולל סביבת הנהג הארגונומית גרסה משופרת של הקונסולה המרכזית המפוצלת של לקסוס, עם תצוגה עליונה על גבי מסך ואזור תפעול תחתון המאפשרים אינטראקציה אינטואיטיבית עם הטכנולוגיות המתקדמות של הרכב. אלה כוללות, בין השאר, מתגים אלקטרוסטטיים רגישים למגע, ודור חדש של ממשק ה- Lexus Remote Touchהמשלב משטח מגע חדשני לשליטה על מערכות הרכב ומשענת יד מתכווננת. דגם ה-LF-NX מחזק את המחויבות של לקסוס לעתיד עם טכנולוגיית הנעה היברידית מלאה. הוא מונע באמצעות מערכת Lexus Hybrid Drive המכוילת לביצועי קרוסאובר, ומשלב בין מנוע בנזין 2.5 ליטר במחזור אטקינסון עם מנוע חשמלי רב-עצמה. הרכב מציג צריכת דלק נמוכה מאוד ופליטת CO2 הנמוכה בסגמנט.
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg