גידול של 100% בקריאה להתנעות רכב בהשוואה לתקופה רגילה
מנתוני שגריר: רק אחת מתוך חמש קריאות להתנעה מסתיימת בהחלפת מצבר. לאור המשבר שגריר מעניקה שירותי התנעה בחינם גם למי שאינו מנוי החברה.
19/4/20
חברת שגריר, המובילה בתחום שירותי הדרך והגרירה בישראל, מדווחת כי מפרוץ משבר הקורונה קיימת עליה של כ- 100% בכמות שירותי ההתנעה אשר היא מספקת למנוייה בבית הלקוח ביחס לתקופה שלפני פרוץ המשבר וזאת לאור העובדה כי יש סגר על הערים, החנויות סגורות ורכבים עומדים זמן רב ללא התנעה ואו תנועה דבר אשר משפיע על מערכות חשמליות רבות ברכב.
לטענת שגריר, בשבוע האחרון כחלק מן המחויבות של החברה בשעת משבר זו שגריר מעניקה שירותי התנעת רכב לכל אזרח המתקשה בהתנעת הרכב וזאת ללא עלות.
בקריאת שירות להתנעה, שגריר מבצעת לא פחות מ- 10 בדיקות לפני מתן האבחנה ללקוח כי המצבר שלו לא תקין ויש להחליפו.
הבדיקות העיקריות הן:
– בדיקת המצבר באמצעות מכשיר בדיקה אלקטרוני ללא עומס, במידה והמכשיר מאבחן כי המצבר לא תקין יש להחליף מצבר.
– בדיקת מתח המצבר ע"י וולט-מטר, במידה והמצבר תקין תוצאת הבדיקה תהיה בין 12.4V ל 12.7V.
– בדיקת מתח המצבר בהתנעה, כל תוצאה שהינה מעל 9.6 V מעידה כי המצבר תקין.
– בדיקת מתח טעינה, אם תוצאת הבדיקה היא בין 13.5V ל 14.8V המצבר תקין.
רן גבאי סמנכ"לתפעול ושירותבשגריר מציין: "החלפת מצבר ע"י מכונאי החברה מתבצעת כמוצא אחרון רק במידה ואכן זוהתה תקלה במצבר המחייבת את החלפתו. בפועל רק 20% מכלל שירותי ההתנעה בתקופה זו מסתיימים בהחלפת מצבר והיתר יכולים להסתפק בהתנעה ותיקונים קלים".