חדש פיג'ו 3008 פלאג-אין


פיג'ו 3008 פלאג-אין חדש בישראל

פיג'ו 3008 SUVבישראל עם יחידות הנעה היברידיות נטענות (PHEV)ברמות אבזור עשירות ולראשונה, גם עם הנעה 4X4 מ- 217,990 ₪


17/8/20

קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו, בישראל, מבצעת קפיצת מדרגה של ממש בתחום ההינע החשמלי ומתחילה במכירה מוקדמת של ה-SUV הפופולארי, פיג'ו 3008 SUV-Cכעת עם הינע היברידי נטען PHEV (Plug In Hybrid)בשתי רמות הספק 225 ו-300 כ"ס, אבזור – Premium ו-GT ולראשונה באופן סדרתי, עם הנעה משולבת לשני הסרנים 4X4 (בגרסת ה-300 כ"ס). ההנעה הכפולה מושגת על ידי סנכרון בין המנועים החשמליים מלפנים ומאחור ללא חיבור ישיר ביניהם.

מנועים והילוכים- כחלק מהתרחבות של כל קבוצת PSA להינע חשמלי, פיג'ו 3008 SUV יוצע בישראל בשתי גרסאות חדשות בעלות הינע PHEV. גרסאות אלה קיבלו מתלה אחורי רב-חיבורי חדש במקום מתלה זרועות עוקבות מקושרות בקורת מתח מתפתלת בגרסאות הבנזין והדיזל. בנוסף לכך, תיבות ההילוכים החדשות : e-ATN8 מחוברות למנועים באמצעות מצמדים עם דיסקיות רטובות במקום עם ממירי מומנט. סוללות ה-3008 PHEV בשתי גרסאותיו מצוידות במערכת בקרת טמפרטורה נפרדת אשר מייצרת טמפרטורת עבודה אופטימלית בכל תנאי מזג אוויר. כאשר יתרת האנרגיה בסוללה החשמלית נמוכה, מנוע הבנזין יופעל לשם הטענת הסוללה ולהניע את הרכב בהתאם לצורך, בכדי להבטיח שימוש מכסימלי בהנעה החשמלית ולצמצם ככל האפשר את זיהום האוויר.

הגרסה הראשונה, PHEV 225– משלבת בין מנוע 1.6 ליטר טורבו בנזין המפיק הספק של 180 כ"ס ומומנט של 30.6 קג"מ למנוע חשמלי המותקן בחזית ומפיק 110 כ"ס ו-32.6 קג"מ אשר מקבל את האנרגיה מסוללה בקיבולת של 13.2 קוט"ש. ההספק המשולב של הצימוד ההיברידי עומד על 225 כ"ס והמומנט המשולב על 36.7 קג"מ. אלה, בסיוע תיבת שמונת ההילוכים החדשה מבית AISINמפיקים תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 8.7 שניות והמהירות המרבית עומדת על 225 קמ"ש. גרסה זו מאפשרת נסיעה לטווח חשמלי של 61 ק"מ (WLTP) ונסיעה עד מהירות של 135 קמ"ש, צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 71.4 ק"מ לליטר לפי תקן WLTP והפליטה על 32 גרם CO2 לק"מ ודרגת זיהום 2.

הגרסה שנייה, PHEV4 – משלבת בין מנוע 1.6 ליטר טורבו בנזין המפיק הספק של 200 כ"ס ומומנט של 30.6 קג"מ המחובר רק אל הגלגלים הקדמיים, אל שני מנועים חשמליים, האחד מלפנים והשני בציר האחורי. אלה מייצרים לראשונה, הנעה כפולה 4X4 חשמלית בפיג'ו 3008, בהתניה של מצב הסוללה ודרישת המומנט מצד הנהג. הנעת ה-4X4 מאפשרת לנהג ב-3008 חווית נהיגת פנאי חווייתית בשטח לא סלול עם מרווח גחון של 219 מ"מ. המנוע החשמלי בציר הקדמי של ה-3008 PHEV4 מפיק גם בגרסה זו 110 כ"ס ו-32.6 קג"מ, וזאת במקביל למנוע נוסף בציר האחורי המפיק 113 כ"ס ו-16.9 קג"מ. אלה מקבלים את כוחם מסוללה בקיבולת של 13.2 קוט"ש. התוצאה היא הספק משולב של 300 כ"ס ולא פחות מ-53 קג"מ, כך שהביצועים מציעים רף חדש לגמרי בקבוצה &ndash ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 5.9 שניות בלבד והמהירות המרבית עומדת על 240 קמ"ש. הסוללה שמותקנת ברצפת הרכב, מאפשרת נסיעה לטווח חשמלי של 63 ק"מ (WLTP) ועד מהירות של 135 קמ"ש, צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 76.9 ק"מ לליטר לפי תקן WLTP ופליטת המזהמים על 31 גרם CO2 בלבד לקילומטר &ndash קבוצת זיהום 2. גרסת ה-PHEV4 מציעה גם 4 מצבי נהיגה לבחירה בלחיצת מתג &ndash 4WD, ספורט, הייבריד וחשמל מלא.

שתי הגרסאות מצוידות ב- OBC (On Board Charger)בהספק של 7.4 קילוואט המאפשר טעינת הסוללה מעמדת טעינה AC המספקת 32 אמפר/שעה בה הטעינה מ-0 ל-100% תארך כשעתיים וניתן לטעון גם משקע חשמל ביתי בעזרת כבל מוד 2(10 אמפר/שעה) בו הטעינה מ-0 ל-100% תארך כ-6 שעות.

על פי בחירת הנהג, ניתן להגדיר את מידת שמירת האנרגיה החשמלית לפרק זמן מאוחר יותר של הנסיעה ולחייב שימוש באנרגית מנוע הבנזין. המערכת מאפשרת לבחור שמירה של 20 או 30 ק"מ או את כל טווח האוטונומיה החשמלית של 61 – 63 ק"מ בהתאם לצורך. לדוגמא, בנסיעות משולבות עירוני וחוץ עירוני, ניתן לנסוע עם הנעת בנזין מחוץ לעיר והנעה חשמלית ברחבי העיר, בעיקר בתחומים המיועדים לכלי רכב בעלי 0 זיהום בלבד.

שתי גרסאות אלה מאושרות גם לגרירת נגרר ללא בלמים במשקל של 750 ק"ג ונגרר עם בלמים עד ל-1,250 ק"ג.

אחריות- שתי גרסאות פיג'ו 3008 PHEV ימכרו עם אחריות של 8 שנים או 160,000 ק"מ על הסוללה ו-3 שנים או 100,000 ק"מ על שאר מערכות הרכב.

אבזור- פיג'ו 3008 PHEV יימכר בישראל בשתי רמות האבזור משופרות. רמת Premium לגרסת ה-PHEV225 כ"ס ו-GT לגרסת ה-PHEV4300 כ"ס.
רמת האבזור
Premium מציעה רשימת אבזור בטיחותי ומערכות עזר לנהיגה ארוכה במיוחד שכוללת מערכות אקטיביות רבות למניעת תאונה: מערכת התרעה לערנות נהג, מערכת התרעה לניטור מרחק מלפנים, מערכת התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה הכוללת תיקוני היגוי, מערכת התרעה על הימצאות רכב בשטח המת כולל תיקוני היגוי, בקרת שיוט אדפטיבית כולל פונקציית עצירה

בלימה אקטיבית בטווח מהירויות מורחב (עד 140 קמ"ש), זיהוי תמרורי מהירות והתאמת מהירות הנסיעה בבקרת השיוט. בנוסף, מציעה גם אבזור מפנק עשיר במיוחד שעיקריה בקרת אקלים מפוצלת, ממשק Apple Car Play, מראות צד מתקפלות חשמלית (ימנית מתכווננת מטה בנסיעה לאחור), טעינה אלחוטית לנייד (במכשירים תומכים), שילוב בד ועור מלאכותי במושבים בדלתות ובמשענות היד, מושב נהג חשמלי עם זיכרונות, תא מטען עם פתיחה וסגירה חשמלית (עם תנועת הרגל), תאורת 'לד' בתא הנוסעים, חלונות אחוריים כהים, גג שמש פנורמי עם וילון חשמלי, חישוקי 19 אינץ' ועוד.


רמת האבזור
GT אשר תגיע בגרסת ה-PHEV4300 כ"ס תוסיף על גרסת ה-Premium גם גג בצבע שחור, מושבים ודיפון דלתות בריפוד עור מלאכותי משולב אלקנטרה, מערכת עיסוי במושבים הקדמיים, ספי אגזוז בגימור כרום, מראות חיצוניות בגימור שחור, פנסים קדמיים FULL LED ופנסי ערפל עם פונקציית עקיבת פניה ועוד.

מחירים:

פיג'ו 3008 PHEV225 כ"ס Premium 217,990 ₪

פיג'ו 3008 PHEV4300 כ"ס GT– 254,990 ₪

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg