יגואר E-Pase חדש

יגואר E-PACE חדש

יגואר E-PACE החדש יותר דינמי חשמלי וטכנולוגי, בישראל במרץ 2021 והיבואן אופטימי להצלחתו

29/10/20

חברת המזרח חשפה את יגואר E-Pace החדש העיצוב חיצוני ופנימי, קישוריות משופרת, סדרת מנועים חדשה ושינויים רבים.

עיצוב- יגואר E-Paceמתחדשת בעיצוב חיצוני שמקנה לו מראה יותר אסרטיבי ויותר יוקרתי.
השינויים כוללים פגוש חדש ומעוצב, גריל עם רשת שונה ומיוחדת עם פריטי יהלום בהשראת הלוגו המקורי של יגואר. פנסי
ALL LED חדשים כוללים פנסי יום DRL. בחלק האחורי של הרכב, הפגוש התחתון כולל תוספת גריל חדשה. יחידות התאורה האחוריות עוצבו בהשראת היגואר I-PACEהחשמלית. עיצוב הפנים ב- E-PACE החדש יוקרתי, טכנולוגי ואלגנטי יותר.

מנוע פלאג אין היברידE-Paceמתחדש במנוע בנזין 1.5 ליטר, בעל שלושה צילינדרים עם טווח נסיעה חשמלי של עד 55 ק"מ. פליטת בנהיגה משולבת CO2 מ- 44 גרם לקמ"ר ומסוגל לטעון 80 אחוז ב 30 דקות.

טכנולוגיית מיילד- היבריד, קיימת בכל מנועי הבנזין והדיזל תשולב טכנולוגיית MILD HYBRID, זאת בנוסף למנוע ה- 2.0 ליטר בנזין המוכר יוצע גםמנוע 1.5 ליטר בנזין 160 כ"ס.
מערך המנועים החדש כולל את מנועי הבנזין הבאים:(מנועי דיזל לא ייובאו לארץ מחוסר ביקוש בסגמנט):

מנוע 1.5 ליטר MHEV טורבו ,שלושה צילינדרים בהספק 160 כ"ס, אוטומט 8 הילוכים, FWD.

מנוע 2.0 ליטר MHEV טורבו ,ארבעה צילינדרים בהספק 200 כ"ס, אוטומט 9 הילוכים, AWD.

מנוע 2.0 ליטר MHEV טורבו ,ארבעה צילינדרים בהספק 249 כ"ס, אוטומט 9 הילוכים, AWD.

מנוע2.0 ליטר MHEV טורבו ,ארבעה צילינדרים בהספק 300 כ"ס, אוטומט 9 הילוכים, AWD.

מנוע פלאג אין היבריד מבוסס מנוע בנזין 1.5 ליטר MHEV טורבו ,שלושה צילינדרים בהספק משולב של 309 כ"ס, אוטומט 8 הילוכים, AWD.

רוב הדגמים כוללים מערכת הנעה לכל הגלגלים החכמה של יגואר המשולבת בתיבת הילוכים בת 9 יחסי העברה. דגמי ההנעה הקידמית ישווקו עם מנועי ה 3 צילינדר משודכים לתיבות הילוכים אוטומטיות עם 8 הילוכים.

אבזור- יגואר E-Paceכולל מערכת מולטימדיה מתקדמת Pivi Pro עם מסך מגע חדש לגמרי בגודל 11.4 אינץ'.

בטיחות- בנוסף למכללי בטיחות אקטיביים ואדפטיביים ה- E-PACE החדש כולל לראשונה גם את המראה הפנימית בטכנולוגיית ClearSightמבוססת מצלמה אחורית. המערכת מביאה לנוחות נהיגה משופרת בכך שהיא מבטיחה לנהג ראיה בלתי מוגבלת של הכביש מאחור. באמצעות מצלמה רחבה זווית אחורית, המערכת מזינה תמונה למסך בחדות גבוהה בתוך המראה האחורית. ללא הפרעה מנוסעים גבוהים, אור ירוד או גשם על המסך האחורי. טכנולוגיית ניטור מצב הנהג של יגואר מסוגלת לזהות אם הנהג מתחיל להרגיש מנומנם ולהתריע על כך. הטכנולוגיה משתמשת באלפי נתונים, כולל היגוי, לחיצות דוושה והתנהגות נהיגה כללית בכדי לזהות סימני עייפות. בנוסף, בקרת שיוט אדפטיבית שומרת על מרחק מוגדר למכונית מלפנים.

רמי וקסמן – סמנכ"ל שיווק יגואר-לנדרובר בישראל : "אנו צופים כי כניסת ה E-PACE החדש תחזק את מכירות המותג בישראל. הגעת E-PACE החדש צפויה לקראת מרץ 2021. הרכב מעודכן מאד, מלא בטכנולוגיות מתקדמות ומשדר דרך עיצובו בפנים ובחוץ את החדשנות שלו. בגזרת המנועים, נוכל להעניק מענה הן ללקוחות המחפשים את רכבי הפלאג אין הירוקים והמתקדמים ונוכל לתת מענה משופר במחירי הכניסה עם דגם ה 1.5 ליטר החדש. בשנים האחרונות נוכחות רכבי יגואר בכבישים עולה וכאשר היא מורכבת בעיקר מה E-PACEדגם ה SUV הקומפקטי וכן יגואר I-PACE הרכב החשמלי הטוב בישראל. אנו מחממים מנועים לקראת 2021 ומצפים לשנה מסעירה בגיזרת החתולים הגדולים".

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg