קמפיין לסיטרואן 2020

קמפיין הנוחות של סיטרואן

קמפיין פרסומי חדש לסיטרואן בשיתוף מתי כספי תחת הסלוגן: "סיטרואן הכי נוח"

2/8/20

חברת לובינסקי, מקבוצות הרכב המובילות בארץ, ומייצגת את מותגי פיג'ו, סיטרואן, DS, אופל ו-MG בישראל, יוצאת בקמפיין פרסומי חדש תחת השם – "סיטרואן, הכי נוח", אשר ילווה את הקו הפרסומי לשנים הבאות ומטרתו לחזק את הובלת מותג הרכב הצרפתי סיטרואן בתחום נוחות הנסיעה והשימוש למשפחה. בשנים האחרונות, מותג הרכב הצרפתי סיטרואן חרט על דגלו להוביל את ערך הנוחות שלב נוסף קדימה. עד כה, הנוחות הזאת התבטאה בעיקר במושבים נוחים ובשיפורים במערכות המתלים כדוגמת מערכת המתלים החדשה (Progressive Hydraulic Cushions), וכיום, עובר המותג לדבר על נוחות מנקודת מבטו של המשתמש &ndash נוחות עבור שימוש משפחתי, קלות תפעול וחוויית נסיעה ייחודית בכל דרך.

הקמפיין החדש של לובינסקי ומשרד הפרסום ברוקנר/יער/לוי לסיטרואן C5 איירקרוס, ובהשתתפות הזמר מתי כספי ושירו הנוסטלגי של מתי כספי "נח", יכלול תשדירים בטלוויזיה, תשדירי רדיו ופעילות דיגיטל ענפה.

לסרטון הקמפיין:

https://www.youtube.com/watch?v=B5QmYGBQyqk&feature=youtu.be

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg