חדש בשוק יונדאי i30cw עם תיבת הילוכים ידנית


יונדאי שוברת מוסכמות. מצטרפת לרוחות השינוי בשוק הישראלי המתחיל לחזור לתיבת הילוכים ידנית. החידוש בדגם ה- i30 CW צריכת הדלק המשולבת 17.5 ק"מ לליטר. פתרון יעיל לנותני שירות, טכנאים ולמשפחות.
14.1.13
כלמוביל יבואנית יונדאי בישראל, משיקה את ה-i30cw החדשה עם תיבת הילוכים ידנית. הדגם החדש כולל את מערכת ה-STOP&GO שבה המנוע כבה בעת עצירה של הרכב ומתחיל מייד בפעולתו ללא שהיה ברגע לחיצה נוספת של הנהג על דוושת המצמד. המערכת חוסכת דלק ופליטת מזהמים והיא בעלת ציון ירוק 3 עם פליטה של 130 ג'/ק"מ.
מנוע. ה- i30cwהחדשה מצוידת במנוע בנפח 1,400 סמ"ק עם 100 כ"ס ב- 5,500 סל"ד, אליה משודכת תיבה ידנית 6 הילוכים.
צריכת הדלק. נתוני צריכת הדלק (|ע"פ היבואן) של ה-i30cwמציבעים על מכונית חסכנית בנסיעה עירונית 7.4 ליטר ל-100 ק"מ, בנסיעה בינעירונית 4.6 ליטר ל-100 ק"מ ובנסיעה משולבת 5.6 ליטר ל-100 ק"מ
( 17.5 ק"מ לליטר).
מערכות בטיחות. לרכב מערכות HBA ,EBD + ABS, מערכת בקרת יציבות VSM+ESP+HACשהינה מערכתהמסייעת לרכב לשמור על יציבות כיוונית בעת בלימה פתאומית או האצה על משטח שאינו אחיד ומערכת בקרת משיכה TCS.
ה-i30cwמצוידת ב- 7 כריות אוויר (1 ברך נהג, 2 קדמיות, 2 צדיות ו-2 וילון), מערכת HAC , Flex Steering3 מצבי היגוי (רגיל, נוחות וספורט), מחשב דרך, תאורת לד מסביב לפנסי הערפל. בנוסף לנוחות הנהג יש מערכת שליטה מגלגל ההגה על מערכת השמע של הרכב הכוללת מערכת בלוטוס מובנית.
מחיר:104,900 ₪.
CW ידנית, היא פיתרון חדש וחסכוני , הנותן מענה לכל אותם נותני שירות כדוגמת טכנאים ואנשי שרות ומכירות וגם למשפחות שנוסעים למרחקים גדולים. אילו נדרשים לנפח מטען להובלת ציוד ונוסעים. המבנה הדו שימושי של ה- CW בו ניתן לקפל את המושבים ולקבל נפח מטען משמעותי בשילוב, עלות דלק נמוכה, רמת בטיחות ונוחות גבוהה ומחיר קנייה אטרקטיבי ביותר, הופך את היונדאי החדשה לפיתרון שימושי ביותר, אם כי במחיר של אי נוחות יחסית בהעברת הילוכים. הוכח כבר כי לכל שינוי ניתן להסתגל, בעקר עם יש תמורה למחיר.
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg