סובארו לגאסי חדשה
קונספט חדש לסובארו לגאסי. ניסאן מעלה דגם משופר של הקשקאי. מיני משנה את דמותה.
21/11/2013
לגאסי חדשה. סוברו מציגה קונספט מחודש ללגאסי הוותיקה. העיצוב החיצוני מציין התמודדות מחודשת עם התצורה המרובעת של המכונית הקלאסית. הלגאסי החדשה תופיע בתצורת קופה שקו הגג שלה יהיה מיוחד בצורתו ועקב כך הוא לא יתרום למרווח הישיבה מאחור. הלגאסי מופיעה בתצורה של 4 דלתות ומזכירה במידת מה את המרצדס CLS ואת הBMW- גראן קופה.
בחזית מתבלט גריל מתומן ופנסי לד (גם מאחור). עיצוב הפנים מתכתב היטב עם חיי היום יום המאופיינים בשימוש בסמארטפון אם כי פרטים מלאים על אופי הפנים אינם ידועים עדיין. מה שכבר ידוע הוא שהמושבים ירופדו בעור חום. ההנעה תהיה על ארבעת הגלגלים, והמכונית תצוייד במנוע בוקסר ובמערכת בטיחות חדש EyeSight האמורה להתריע בפני הנהג על מכשולים בכביש ובמדרכות.
קשאקי משופרת
ניסאן קשאקי. ניסן מציגה לקראת ינואר 2014 את הדגם המחודש של הקשאקי שלדברי קרלוס גוזן (Ghosn) מנכ"ל החברה זהו הרכב המשמעותי ביותר של ניסאן בעשור האחרון. ההבדל העיצובי בין הדגם החדש לנוכחי מתבטא בעיצוב חד יותר של חזית הרכב עם גריל קדמי מרשים ותאורת לד שביחד נותנים לחזית הרכב מראה אגרסיבי יותר. הרכב מוארך ב-49 מ"מ וגם במידות הרוחב יש גידול קטן. בעיצוב המרכב נעשה ניסיון לשפר את הקווים האווירודינמיים. גוף הרכב נבנה מתערובת של ברזל ואלומיניום מה שמוריד ממשקל הרכב כ-40 ק"ג.
בתוך הרכב הנהג יהנה ממסך מגע גדול יותר וממערכת קול משופרת. עיצוב הפנים יהיה ככל הנראה משופר במידה רבה לעומת הדגם הנוכחי בין השאר עם תוספת של מקומות איחסון, ומעצור אלקטרוני. בכל הנוגע למערכות הבטיחות מצויידת הקשקאי במערכת התראה הבודקת את המרחב סביב הנהג ומתריעה על מכשולים. מערכת נוספת מיועדת למניעת תאונות ועוצרת את הרכב באופן אוטומטי. גם המכלולים המכניים עברו שיפור שככל הנראה יביאו לנהיגה מהנה יותר.
הקשקאי מצויידת במנוע ארבע צילינדרים טורבו, תיבת הילוכים ידנית עם ששה מהלכים או תיבה רציפה. מנוע הבנזין יהיה בנפח של 1.2 ליטר ויפיק 112 כ"ס. כאלטרנטיבה יהיה גם מנוע דיזל בנפח 1.5 ליטר (יחליף את מנוע ה-1.6 ליטר) רמת פליטת המזהמים תהיה 99 גרם לק"מ CO2. מנוע נוסף בנזין 1.6 ליטר יגיע מאוחר יותר.
מיני חדשה. המכונית הבריטית הקלאסית מיני שעברה תהפוכות ניהוליות רבות ונפלה לבסוף לידי החברה הגרמנית BMW יוצאת שוב עם חידושים. הדגם החדש יהיה בעל 3 דלתות בעל מידות משופרות, מרכב חדש ומנוע שלושה צילינדרים חדש. המיני החדשה שמיוצרת באוקספורד אנגליה תצא למכירה באביב הקרוב.
במיני מתייחסים לדגם החדש כדגם חדש מהיסוד וללא התייחסות לדגמים הקודמים אם כי כמובן הזרעים של המיני המיתולוגית יראו מבחוץ. הצהרה מחייבת לכל הדעות. אורכה של המיני החדשה יהיה 3.82 מטר (כעשרה ס"ה ארוכה מהדגם הנוכחי), הרוחב 1.72 מטר (44 מ"מ יותר מהנוכחית) והגובה 1.41 מטר (7 מ"מ יותר מהדגם הנוכחי). תא המטען יגדל ב-30 אחוז ויהיה בנפח של 211 ליטר. במיני טוענים שהמרחב המשופר יאפשר נסיעה נוחה לארבעה אנשים. המושבים האחוריים יוכלו להתקפל בתצורת 40/60.
המיני תצוייד במנוע בנזין או דיזל 1.5 ליטר שלושה צילינדרים בדגם הקופר. בדגם הקופר C המנוע יהיה בנפח 2 ליטר ארבעה צילינדרים. שני המנועים הם טורבו ועומדים בתנאי תקנת יורו 6. המנועים יפיקו החל מ-134 כ"ס ורמת הפליטת תהיה 105 גרם לק"מ CO2 ועד ל-189 כ"ס ורמת פליטה של 133 גרם/ק"מ CO2. תיבת ההילוכים תהיה ידנית 6 מהלכים (תיבה אוטמטית קיימת כאופציה). המרכב יהיה בנוי מאלומיניום מה שיוסיף לחוזק ויפחית מהמשקל.
בגדול יוצעו שני דגמים דגם נוחות ודגם ספורטיבי שיבואו לידי ביטוי גם בקוטר הגלגלים.
העיצוב החיצוני כאמור נותן רמזים למיני המיתולוגית והשינוי המרכז מתבטא בגריל ובעיצוב הפנסים (לד) וכן בקו הגג המעוצב בירידה איטית לעבר ירכתי הרכב.
.
קונספט חדש לסובארו לגאסי. ניסאן מעלה דגם משופר של הקשקאי. מיני משנה את דמותה.
21/11/2013
לגאסי חדשה. סוברו מציגה קונספט מחודש ללגאסי הוותיקה. העיצוב החיצוני מציין התמודדות מחודשת עם התצורה המרובעת של המכונית הקלאסית. הלגאסי החדשה תופיע בתצורת קופה שקו הגג שלה יהיה מיוחד בצורתו ועקב כך הוא לא יתרום למרווח הישיבה מאחור. הלגאסי מופיעה בתצורה של 4 דלתות ומזכירה במידת מה את המרצדס CLS ואת הBMW- גראן קופה.
בחזית מתבלט גריל מתומן ופנסי לד (גם מאחור). עיצוב הפנים מתכתב היטב עם חיי היום יום המאופיינים בשימוש בסמארטפון אם כי פרטים מלאים על אופי הפנים אינם ידועים עדיין. מה שכבר ידוע הוא שהמושבים ירופדו בעור חום. ההנעה תהיה על ארבעת הגלגלים, והמכונית תצוייד במנוע בוקסר ובמערכת בטיחות חדש EyeSight האמורה להתריע בפני הנהג על מכשולים בכביש ובמדרכות.
קשאקי משופרת
ניסאן קשאקי. ניסן מציגה לקראת ינואר 2014 את הדגם המחודש של הקשאקי שלדברי קרלוס גוזן (Ghosn) מנכ"ל החברה זהו הרכב המשמעותי ביותר של ניסאן בעשור האחרון. ההבדל העיצובי בין הדגם החדש לנוכחי מתבטא בעיצוב חד יותר של חזית הרכב עם גריל קדמי מרשים ותאורת לד שביחד נותנים לחזית הרכב מראה אגרסיבי יותר. הרכב מוארך ב-49 מ"מ וגם במידות הרוחב יש גידול קטן. בעיצוב המרכב נעשה ניסיון לשפר את הקווים האווירודינמיים. גוף הרכב נבנה מתערובת של ברזל ואלומיניום מה שמוריד ממשקל הרכב כ-40 ק"ג.
בתוך הרכב הנהג יהנה ממסך מגע גדול יותר וממערכת קול משופרת. עיצוב הפנים יהיה ככל הנראה משופר במידה רבה לעומת הדגם הנוכחי בין השאר עם תוספת של מקומות איחסון, ומעצור אלקטרוני. בכל הנוגע למערכות הבטיחות מצויידת הקשקאי במערכת התראה הבודקת את המרחב סביב הנהג ומתריעה על מכשולים. מערכת נוספת מיועדת למניעת תאונות ועוצרת את הרכב באופן אוטומטי. גם המכלולים המכניים עברו שיפור שככל הנראה יביאו לנהיגה מהנה יותר.
הקשקאי מצויידת במנוע ארבע צילינדרים טורבו, תיבת הילוכים ידנית עם ששה מהלכים או תיבה רציפה. מנוע הבנזין יהיה בנפח של 1.2 ליטר ויפיק 112 כ"ס. כאלטרנטיבה יהיה גם מנוע דיזל בנפח 1.5 ליטר (יחליף את מנוע ה-1.6 ליטר) רמת פליטת המזהמים תהיה 99 גרם לק"מ CO2. מנוע נוסף בנזין 1.6 ליטר יגיע מאוחר יותר.
מיני חדשה. המכונית הבריטית הקלאסית מיני שעברה תהפוכות ניהוליות רבות ונפלה לבסוף לידי החברה הגרמנית BMW יוצאת שוב עם חידושים. הדגם החדש יהיה בעל 3 דלתות בעל מידות משופרות, מרכב חדש ומנוע שלושה צילינדרים חדש. המיני החדשה שמיוצרת באוקספורד אנגליה תצא למכירה באביב הקרוב.
במיני מתייחסים לדגם החדש כדגם חדש מהיסוד וללא התייחסות לדגמים הקודמים אם כי כמובן הזרעים של המיני המיתולוגית יראו מבחוץ. הצהרה מחייבת לכל הדעות. אורכה של המיני החדשה יהיה 3.82 מטר (כעשרה ס"ה ארוכה מהדגם הנוכחי), הרוחב 1.72 מטר (44 מ"מ יותר מהנוכחית) והגובה 1.41 מטר (7 מ"מ יותר מהדגם הנוכחי). תא המטען יגדל ב-30 אחוז ויהיה בנפח של 211 ליטר. במיני טוענים שהמרחב המשופר יאפשר נסיעה נוחה לארבעה אנשים. המושבים האחוריים יוכלו להתקפל בתצורת 40/60.
המיני תצוייד במנוע בנזין או דיזל 1.5 ליטר שלושה צילינדרים בדגם הקופר. בדגם הקופר C המנוע יהיה בנפח 2 ליטר ארבעה צילינדרים. שני המנועים הם טורבו ועומדים בתנאי תקנת יורו 6. המנועים יפיקו החל מ-134 כ"ס ורמת הפליטת תהיה 105 גרם לק"מ CO2 ועד ל-189 כ"ס ורמת פליטה של 133 גרם/ק"מ CO2. תיבת ההילוכים תהיה ידנית 6 מהלכים (תיבה אוטמטית קיימת כאופציה). המרכב יהיה בנוי מאלומיניום מה שיוסיף לחוזק ויפחית מהמשקל.
בגדול יוצעו שני דגמים דגם נוחות ודגם ספורטיבי שיבואו לידי ביטוי גם בקוטר הגלגלים.
העיצוב החיצוני כאמור נותן רמזים למיני המיתולוגית והשינוי המרכז מתבטא בגריל ובעיצוב הפנסים (לד) וכן בקו הגג המעוצב בירידה איטית לעבר ירכתי הרכב.
.