וולוו מסכמת שנה מוצלחת עם גידול של 6.2% ושיא מכירות בעולם של 534,332 מכוניות. בישראל נרשמה עלייה של 24% במכירות.
13/1/17
בוולוו גאים לסכם שנה מוצלחת במיוחד בה נרשם שיא מכירות עולמי בכל הזמנים, העומד על סך של 534,332 מכוניות. מספר מכירות זה מבטא עלייה גלובאלית של 6.2%, כאשר עיקר העלייה נרשמת בשווקים מרכזיים כמו סין (11.5%+) וארה"ב (18.1%+).
הסיבה העיקרית לעלייה במכירות היא הצלחתה המסחררת של סדרת ה-90, בראשה עומד רכב הפנאי -שטח XC90.
המכירות לדגם זה עלו ב-125% בהשוואה לשנת 2015 ומבטאות את ההצלחה של וולוו בשפת העיצוב החדשה ובהנדסה המושקעת. דגם הS90- שהושק ברבעון האחרון של השנה זוכה לביקושגבוה מהצפוי.
וולוו ישראל- גם בישראל נרשמה עלייה למכירות מותג היוקרה. מנתוני המסירות של 2016 שפורסמו על ידי איגוד יבואני הרכב עולה כי מתחילת השנה ועד סוף חודש דצמבר, נמסרו ממותג וולוו 1,261 רכבים מדגמים שונים. נתון זה מציין גידול מרשים של 24% במסירות המותג, ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.
הדגם הנמכר ביותר של וולוו בישראל נשאר ה-S60, עם גידול של 4%. עלייה ניכרת נרשמה בביקוש לדגם V40, זאת בשל התחלת שיווק גרסת T3 בתחילת השנה והמחיר האטרקטיבי שהביא קהלים חדשים לאומות התצוגה של וולוו. סך הכול מתחילת השנה נמכרו 331 מכוניות מדגם V40, המבטאים עלייה משמעותית של 108% לעומת 2015.
גורם נוסף לעלייה במכירות וולוו בישראל הוא רכב הפנאי שטח היוקרתי החדש XC90 ממנו נמכרו 124 יחידות במהלך השנה. אחיו הקטן, XC60 ממשיך להיות פופולארי עם עלייה של 7% במכירות לעומת 2015.