מיצובישי טרייטון חדש


מיצובישי טרייטון בישראל
כלמוביל יבואנית מיצובישי משיקה את הטרייטון, טנדר שמחליף את ה- L-200 אנטר.
30/7/2015 צילום: רונן טופלברג
כלמוביל יבואנית מיצובישי בישראל משיקה את הטרייטון, מחליף ההאנטר, במחיר של החל מ – 194,900 ₪. עד היום נמכרו ברחבי העולם כ- 1.3 מיליון יחידות מהדגם המוחלף וכ- 4 מיליון טנדרים משנת 1978.
עיצוב– לטרייטון עיצוב שרירי, נקי ודינמי בשילוב מרחב פנים נדיב, קיבולת מטען בשפע, המאפשר לנהג ולנוסעים יכולת תפעול ברמה גבוהה. הטרייטון החדש, מציג רמת בטיחות גבוהה, בזכות אבזור בטיחות עשיר ומתקדם ומרכב RISEהמתוכנן לפזר אנרגיה קינטית ביעילות, על מנת להגן על הנוסעים בזמן תאונה. הטרייטון מספק שקט ונוחות נסיעה ברמה של רכבי נוסעים, זאת בזכות מנוע הדיזל החדש, עיצוב אווירודינאמי ומיקום אסטרטגי של חומרי בידוד וספיגת רעשים.
מנוע– טרייטון החדש ישווק ב-5 דגמים: ידני 2X4 Invite, אוטומטי 2X4 Instyle, ידני 4X4 Intense, אוטומטי 4X4 Desertואוטומטי 4X4מדגם Dakarהמפואר. יחידת הכח היא מנוע- MIVEC 2.4ליטר דיזל חדש ושקט במיוחד, העשוי כולו אלומיניום ומספק 181 כ"ס (בדגם הדקאר), עם צריכת דלק משולבת העומדת על בין 13.9 ל- 15.9 ק"מ לליטר (תלוי בדגם). נתון זה מהווה חיסכון של 20% ביחס לדגם היוצא והינו החסכוני ביותר בקטגוריה.
תיבת הילוכים– ידנית חדשה בעלת 6 הילוכים ותיבת הילוכים אוטומטית חדישה בעלת 5 הילוכים לשיפור הביצועים, פליטת CO2נמוכה ותחזוקה מופחתת. טרייטון מצויד במערכת הנעה כפולה מתקדמת Super Select II (בדגם הדקאר), המאפשרת תנועה בהנעה כפולה בכביש לשיפור הבטיחות והיציבות.
מערכת ההינע– מערכת ה- Super Select 4WD IIאשר פותחה במקור עבור הפאג'רו מאפשרת לנהג לבחור את ההנעה הרצויה המתאימה ביותר באמצעות חוגה נוחה לתפעול, על פי תנאי השטח ותנאי הנהיגה. ניתן להעביר מ-2WDל-4WDמבלי לעצור את הרכב.
מצבי ההנעה השונים:
2H – הנעה אחורית. לנסיעה בכביש ולהפחתת צריכת דלק.
4H – הנעה כפולה לכביש ליציבות ובטיחות מרביים.
4HLC – הנעה כפולה לנסיעה בשטח (דיפרנציאל מרכזי נעול).
4LLC – הילוך כוח לנסיעה בשטח טכני במהירות נמוכה.
בטיחות– שיפור בבטיחות הפאסיבית, שכוללת: שלדת RISE משופרת. כוללת: כריות אויר כולל כרית אויר להגנה על ברכי הנהג תוספת ייחודית בנוף רכבי העבודה. מערכת העברת כוח מתקדמת Super Select II (בדגם דקאר) המאפשרת חיסכון בדלק לצד יציבות ובטיחות מרבית. שלדה חדשה עם שיפור הקשיחות לטובת הגברת היציבות. מערכת מתלים משודרגת. התרעה על סטייה מנתיב (בדגם דקאר). בקרת יציבות של הגרור. סיוע בזינוק בעלייה.
אבזור– לטרייטון אבזור רב הכולל בין היתר מצלמה אחורית בדגם דאקאר, מערכת אוטומטית לדימום המנוע AS&G (בדגם הידני), בקרת שיוט, מנופי שליטה על ההגה לתפעול תיבת ההילוכים (בדגם דקאר בלבד), חוגה עם בורר מצבים להנעה כפולה, מערכת שמע מקורית, תאורתDRL מסוגLED(בדגם דאקאר), יציאת USB, נעילת דיפרנציאל אחורי, חיישן גשם ותאורה (בדגם הדקאר), מערכת Connected Car (בדגם הדקאר) מבוססת אנדרואיד, אשר מספקת Wi-Fiמובנה וקבוע ברכב באמצעות SIMסלולרי, אינטרנט ו- Hot Spotאשר יאפשר לכל הנוסעים לחבר את המכשירים שלהם על מנת שיוכלו לגלוש. מערכת ההפעלה מסוג אנדרואיד ,שתפעל על גבי מערכת המולטימדיה שברכב ותספק בין היתר ממשק מגע נוח, ניווט עם מערכת WAZE .
אחריות יצרן– כלמוביל מעניקה לטרייטון אחריות לשנתיים ללא הגבלת ק"מ, או לשלוש שנים ועד- 100 אלף ק"מ.
מחירים:
דגםטרייטון
מחיר ₪
2X4TritonD/C L200– ידני 2.4 ליטר דיזל Invite154 hp
194,900
2X4TritonD/C L200– אוט 2.4 ליטר דיזל Instyle154 hp
219,900
4X4Triton D/C L200– ידני 2.4 ליטר דיזל Intense154 hp
219,900
4X4Triton D/C L200– אוט 2.4 ליטר דיזל Desert154 hp
231,900
4X4Triton D/C L200– אוט 2.4 ליטר דיזל Dakar- 181 hp
244,900
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg