טויוטה אוונסיס חדשה
האוונסיס החדשה בעיצוב מעודכן, אבזור עשיר שיפור בביצועי המנוע בתחום תצרוכת דלק וציון ירוק, שיפורים בחוויית נסיעה. המחיר ללא שינוי 163,900 ש"ח.
5/7/2015
עיצוב חיצוני–לאוונסיס, מראה ייחודי ודינמי יותר. אורכה הכולל של המכונית גדל ב-40 מ"מ וחזיתה עוצבה לפי שפת העיצוב של טויוטה: Under Priority and Keen Look. הפנסים הקדמיים כוללים כעת תאורת LED Daytime Runningומשלימים לאוונסיס החדשה חזית חדשה ויוקרתית. עם פגוש בשחור בוהק במרכזו, הגריל התחתון הורחב באופן ניכר תוך שהוא דוחק את תושבות פנסי הערפל לקצות הפגוש הקדמי ומדגיש את רוחב קדמת המכונית. פסים בעיצוב חדש מעטרים את המרחב מתחת לדלתות בצדי המכונית, עם דגש אופקי חזק יותר של פרופיל הרכב בכדי לחדד קו עיצובי רחב ומרכז כובד נמוך.
עיצוב פנימי- האוונסיס, מציגה חידושים בתחום עיצוב פנים אלגנטי ואיכותי. לוח המכשירים נחלק לשני חלקים: החלק העליון, ברוחב מלא ובעיצוב נקי, כולל את חיוויי המידע העיקריים עם שעוני הטכומטר ומד המהירות הממוקמים משני צדיו של צג TFTצבעוני "4.2 המספק מגוון פריטי מידע לנהג. בחלק התחתון ממוקמת הקונסולה המרכזית שהופרדה מתעלת התמסורת ונשלטת רובה ככולה במסך מגע צבעוני בגודל "8. הגה וידית הילוכים שעוצבו בקפידה משלימים את תחושת תא הטייס. גם התחושה והתפעול של הגיר שופרו והמגע האיכותי מודגש הודות להרמוניזציה הקפדנית של עיצובי הטקסט והסמלים ותאורת הפנים הרמונית ועקבית. תא הנוסעים החדש והאלגנטי של האוונסיס החדשה מציע גם תכנון חדש של המושבים הקדמיים וריפוד יוקרתי לנוחות אידיאלית בנסיעות ארוכות.משענות הגב העליונות הוגדלו ותומכי הגב במסעד עוצבו מחדש עם תוספת תמיכה בכתפיים וביצועים משופרים באחיזה הרוחבית. משטח התלייה של המושב עוצב מחדש גם הוא על מנת לאפשר חלוקת עומס טובה יותר להפחית עייפות בנהיגה ממושכת. זווית כרית המושב הוגדלה על מנת לספק תמיכה משופרת לירכיים ותומכי הצד של הכרית שינו את צורתם בכדי לספק אחיזה רוחבית משופרת.
אבזור- האבזור הסטנדרטי כולל בקרת אקלים לנהג ולנוסע, מערכת המולטימדיה Toyota Touch 2בגודל 8 אינץ', מצלמה אחורית, מסך נוסף TFTבגודל "4.2 צבעוני בלוח השעונים המרכזים, חיישן תאורה, גלגלי סגסוגת, פנסי ערפל, ריפוד יוקרתי בשילוב אלקנטרה, מראות מתקפלות ועוד.
מנוע וביצועים- השיפורים מקיפים גם את קו מנועי הבנזין 2.0 ליטר המנפק 152 כ"ס. צריכת הדלק הופחתה באמצעות יחסי דחיסה גבוהים יותר, אופטימיזציה של זוויות ההזרקה והתזמון, שימוש בציפויי טפלון ורזין, שימוש בחומרים בעלי חיכוך נמוך ומתיחה אוטומטית של רצועת ההינע של מערכות העזר.הפחתה נוספת של 4% בצריכת הדלק הושגה עם שינויים נרחבים בתיבת ההילוכים הרציפה (CVT) הכוללת ממיר פיתול מפיתוח חדש, יחידת הילוכים רציפה חדשה ומשאבת שמן חדשה.שיפורים אלה מפחיתים את צריכת הדלק בכל דגמי מנוע הבנזין. צריכת הדלק הממוצעת במנוע ה-2.0 ליטר משתפרת מ- 14.5 ק"מ לליטר לכ- 16.4 ק"מ לליטר. כמו כן, לאוונסיס החדשה רמת זיהום אוויר 6 (במקום 9 בדגם היוצא).
התנהגות כביש –האוונסיס החדשה של 2015 ממשיכה להישען על אותו מתלה ותמוכת McPhersonבאותו מבנה עצם עצה כפולה אחורי כמו קודמתה. ואולם, הן המתלה הקדמי והן האחורי מציעים כעת שיפורים משמעותיים המשפרים את נוחות הנסיעה וביצועי הנהיגה.המתלה הקדמי נהנה ממסב תמוכה חדש ותמיכה בחלק העליון, האטת קצב הקפיצים, הגדלת קיזוז העומס הצדי של הקפיצים וכוונון מחודש לכוח השיכוך. תחושת ההיגוי מדוייקת והרגישות מתשתנה בהתאם למהירות.
המחיר ללא שינוי: 163,900 ₪.