מסכמים שנה בשברולט


שברולט מסכמת שנה טובה
UMI צמחה בשנת 2014 ב- 52 אחוזים. לאחר שמסרה השנה 15 אלף כלי רכב ב-2014.
25/12/2014
שברולט ישראל, מסכמת את אחת השנים המוצלחות בתולדותיה. שנה, שבמהלכה צמחה ביותר מחמישים אחוזים והפכה לשוק הצומח ביותר של מותג שברולט בעולם. לצד ההשקות של הדגמים החדשים, דגמי הטורבו החדשים, כדוגמת סוניק RS – המשפחתית הקומקפטית, מאליבו – רכב המנהלים , סילברדו- טנדר הפיק אפ החדש, טראקס – הג'יפון של שברולט וספארק – המיני לצעירים . שברולט מקדה עצמה לצרכן הפרטי ושמה דגש על תמחור הוגן, תמורה לכסף .
מכוניות מיני- שברולט שמה דגש השנה על תמחור אטרקטיבי, וערך גבוה ללקוח. לצד גרסת הספארק 1.2 ליטרים, הספארק המעניקה ללקוח עיצוב, אבזור נדיב ביחס לקטגוריה, חבילת בטיחות מתקדמת (6 כריות אוויר), ו חמש מקומות ישיבה, כל זאת בפחות מ 55 אלף ₪. כתוצאה מכך, מכירות הספארק כמעט והכפילו את עצמן השנה , עם גידול של 81 אחוזים (2,205 יחידות השנה לעומת 1,217 אשתקד). עוד מספרת שברולט, כי 70 אחוז מלקוחות הספארק הינם לקוחות חדשים, אשר אחוז גבוה מהם רוכשים את הספארק לאחר שהיתה להם מכונית משומשת. הרוב מעדיפים את הצבע השחור. 90 אחוזים מלקוחות הספארק מבצעים עסקה מימונית.
מכוניות משפחתיות – שברולט מסכמת שנה רוויה בהשקות ומהלכים אסטרטגיים. בסופה, צמחו המשפחתיות של שברולט ב 61 אחוזים. בשברולט מייחסים את ההצלחה להשקת דגמי המשפחתיות טורבו – קרוז וסוניק RS, והשקת המשפחתית הקומקפטית האוטומטית עם התמחור האטרקטיבי בישראל הסוניק 1.4.
פנאי שטח- הג'יפונים ודגמי הפנאי, שברולט צומחת בנתונים נאים, עם גידול של יותר מ- 250 אחוזים. את הצמיחה הגדולה ביותר רשם הטראקס, אשר הושק בישראל ברבעון השלישי של 2013. בשנת 2014, גרף הטראקס את השמנת בקטגוריית הג'יפונים עם 2,250 כלי רכב שנמכרו השנה, כאשר רוב הלקוחות עוברים מרכבים משפחתיים בתצורת הסדאן או מרכבי פנאי בינוניים. גם רכב הפנאי היוקרתי בעל השבעה מקומות הטראוורס, רשם השנה גידול נאה של 163 אחוזים.
יוקרה- מכירות האימפלה והמאליבו, היוקרתיות של שברולט, יותר משהכפילו את עצמן, עם 1,315 כלי רכב שנמכרו השנה לעומת 652 בשנת 2013.
גלית עיני, סמנכ"לית שיווק ומכירות : "שברולט ישראל מסכמת שנה מרגשת שבה הובלנו מספר מהלכים ייחודיים בשוק הרכב הישראלי, החל מהשקת נבחרת הטורבו המלהיבה, דרך השקת המשפחתית הקומפקטית בתמחור האטרקטיבי בישראל, ועד ריענון נבחרת קאדילק בישראל והשקת ה CTSהמצודדת והעוצמתית. למעשה מותגי UMIהציגו השנה מתחרים חזקים בכל קטגוריה מובילה בשוק הרכב הישראלי. אנחנו שמחים לראות שהמותגים שלנו התבלטו השנה בצמרת טבלת המכירות, ויותר מכך, שהצרכן הביע אמון במכוניות שלנו. אנו מצפים לשנה הבאה בקוצר רוח" .
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg