קריאת שרות לטויוטה ורנו


ריקול לטויוטה וניסאן
קריאת שרות ל-12 אלף מכוניות מתוצרת טויוטה, בגלל תקלה בכריות האוויר מתוצרת טקטה.לניסאן קריאת שרות בגלל צינור בלמים.
18/5/2015
טויוטה יצרנית הרכב היפנית קוראת בריקול לכ- 6 מיליון מכוניות בעולם, לסור למוסכים עקב תקלה במערכת כריות האוויר מתוצרת מפעלית טקטה. החשש שכריות האוויר יכנסו לפעולה ללא כל סיבה כדוגמת התנגשות הרכב בתאונה. מדובר הדגמים: קורולה ויאריס משנות ייצור: 3/2003 עד 3/2007.בראב 4 ובהיילקס משנות ייצור: 8/2003 עד 12/2005. בישראל יזומנו כ- 12 אלף מכוניות מהדגמים המתוארים. לדברי יבואנית טויוטה בישראל יוניון מוטורס, הטיפול במוסך יארך במשך כ- 3 שעות עבודה.
לפרטים ניתן לפנות למוקד שרות היבואן בטל': *8866 ולקבל מיידה נוסף.

קריאת שרות לרנו קפצ'ור משנת ייצור 2014 עקב תקלה בצינור הבלמים
חברת רנו העולמית זיהתה תקלה אפשרית הנוגעת לצינורות הגמישים של הבלמים בגלגלים הקדמיים הנמצאים בשימוש בדגמי רנו קפצ'ור אשר יוצרו מתחילת הייצור ועד לתאריך 07/11/2014. עקב כך, תזמן רנו בתקופה הקרובה את בעלי הקפצ'ור המדוברים לאחד ממרכזי השירות ברחבי הארץ בכדי לבצע בדיקה של הצינורות הגמישים של הבלמים בגלגלים הקדמיים, והחלפתם במידת הצורך. משך התיקון יהיה כעשרים דקות במקרה של בדיקה ועד שעתיים במקרה של החלפת הצינורות, במקרה נדיר זה של החלפת הצינורות יינתן ללקוח פתרון על מנת לשמור על ניידותו. כמות כלי הרכב עבורם תופעל קריאת התיקון בישראל היא 1430 כלי רכב.
תיאור הסיבה לקריאת התיקון: רנו זיהתה כי במקרים נדירים מאוד תיתכן שחיקה של הצינור הגמיש של הבלם הקדמי, בעקבות הרכבה לקויה של החלק האחורי של כיסוי בית הגלגל הקדמי, והדבר עלול להשפיע על יעילות מערכת הבלימה ברכב. קרסו יבואנית רנו בישראל תשלח הודעה לכל בעלי כלי הרכב הרלוונטיים תישלח בימים הקרובים באמצעות הדואר. בנוסף, ניתן יהיה לבדוק את הצורך בביצוע קריאת התיקון ולקבל מידע נוסף באתר האינטרנט של שירות רנו www.renaultservice.co.il , במחלקת קשרי הלקוחות בטלפון 3575* או על-ידי פניה טלפונית לאחד ממרכזי השירות של קרסו.
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg