קריאת שרות לרכבי קיה


קריאת שרות לקיה
הודעה לבעלי רכב מתוצר קיה מדגם קרניבל, פורטה, ספורטאז, מג'נטיס,משנים 2006-2011 על תקלה בדוושת הבלם.
19/12/2013
הודעת תיקון חוזר נשלחה ללקוחות בעלי רכב מתוצר קיה דגמים: קרניבל, פורטה, ספורטאז, מג'נטיס, אופירוס שיוצרו בין התאריכים 5/2011 &ndash 11/2006. יצרנית הרכב חברת קיה מוטורס הודיעה למפיציה כי ההודעה נובעת לצורכי החלפת מתג דוושת בלם, שנובע מליקוי אפשרי שהתגלה בו. מס' כלי הרכב המושפעים בישראל הנם 7885 כלי רכב. הפעולה היא לצורכי עמידותו של מתג דוושת הבלם אשר תפקידו, בין השאר, הדלקת תאורת הבלם ואיננה משפיעה כלל ועיקר על תפקוד מערכת הבלמים ויכולת הבלימה של המכונית.
לכל בעלי הרכבים המושפעים תשלח הודעה בכתב בימים הקרובים.
לקוח שירצה לבדוק אם מכוניתו נכללת בקריאת השירות, יכול להתקשר למוקד שרות לקוחות של היבואן: שיחת חינם בטל' מס' 1-800-377-775 או לחילופין לבדוק באתר קיה ישראל תחת שרות/קריאה חוזרת החל מיום ו' ה – 20.12 החל מהשעה 08:00.'את ה"קריאה החוזרת" ניתן יהיה לבצע רק במוסכי השרות של החברה.
רשימת המוסכים מפורסמת באתר האינטרנט של החברה www.kia-israel.co.ilתיקון הקריאה החוזרת יתבצע ללא תשלום. מומלץ לתאם את מועד התיקון מראש עם המוסך.
מהיבואן נמסר כי משך התיקון יארך כ- 30 דקות.
על פי תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, בעל רכב שלא יבצע בפועל את ה"קריאה חוזרת" תוך 6 חודשים, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב ולא תתאפשר העברת בעלות.
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg