קריאת תיקון למאזדה

קריאה חוזרת לרכבי מאזדה מדגמי 6 ו- CX-5

רכבי מאזדה מדגמי – 6 מתאריכי ייצור 04.09.2018 עד 11.03.2019. ודגמי CX-5 מתאריכי ייצור 01.03.2018 עד 08.04.2019 לתיקון מחש לתקלה במערכת שסתומי המנוע.

8/7/19

יצרנית הרכב MAZDA הודיעה על הצורך לבצע קריאה חוזרת (RECALL) לרכבים הנ"ל.

קריאה חוזרת זו נועדה למנוע אפשרות לכשל במנגנון השסתומים- נדנדי היניקה. מדובר בחשש לכשל בתוכנת ניהול המנוע שעלולה לגרום לכשל בנדנדי שסתומי היניקה. במסגרת הקריאה החוזרת יבוצע עדכון בתוכנת מחשב המנוע. מדובר בכמות של: 261 רכבים מסוג מאזדה 6 ו- 176 מכוניותCX-5.

זמן עבודה לבדיקה ותיקון בתקלה יארך כשעה.

הודעה כתובה תשלח בדואר ישראל בימים הקרובים לכל בעלי הרכבים הרלוונטיים.

לבדיקה האם מספר הרישוי כלול בהוראה ניתן לבדוק באתר www.mazda.co.ilאולהתקשר למוקד שירות הלקוחות של דלק מוטורס בטלפון: 08-9139995.

התיקון יתבצע ללא תשלום במרכזי השירות המורשים לטיפול ברכבי מאזדה מטעם דלק מוטורס. ניתן לקבל את רשימת מרכזי השירותבפנייה למוקד שירות הלקוחות. או באתר www.mazda.co.ilיש לתאם מראש מול מרכז השירות את מועד ביצוע העבודה.

על פי תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, בעל רכב שלא יבצע בפועל את "הקריאה החוזרת" תוך 6 חודשים, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב וכן עפ"י תקנה 306 (ג) לא יוכל בעל הרכב לבצע העברת בעלות.

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg