פסגת הרכב השנתית


אלי אילדיס מנחה הועידה
פסגת הרכב- ועידת הרכב השנתית 2012
כץ: מדיניות המשרד תימשך והתחרות בענף הרכב תימשך אחרי הבחירות. יקי אנוך: מקבלי ההחלטות פועלים ללא אחראיות, היצרנים הם שקובעים את המחיר והנפגע העיקרי הוא הצרכן.
17/12/2012
פסגת הרכב- ועידת הרכב השנתית, התקיימה היום בכפר המכביה, בפני כ- 500 איש המובילים את ענף הרכב בישראל. בהם: יבואנים, חברות ליסינג, מנהלי תחבורה, רכש, ותפעול. חברת מידע כנסים ומגזין אוטו הפיקו את האירוע. תוכנית הועידה, עסקה במגמות שוק הרכב בישראל, בענף הליסינג, בתחום הבטיחות ובאיכות סביבה.

מדיניות הממשלה בענף התחבורה לא צפויה להשתנות לאחר הבחירות כך אמר בוועידת הרכב ,שר התחבורה ישראל כ"ץ. הממשלה שואפת לשנות את הענף וליצור בו תחרות שוק ושיפור השירות כדוגמת ענף הסלולאר. המרוויח העיקרי מהשינוי יהיו הצרכנים להם כלי רכב. ניהול משק רכב חשוב ביותר. את הרכב אנו מחליפים בכל כמה שנים, מתקנים ומבטחים אותו ולכן המהפכה הכרחית. הרפורמה תתבסס על המלצות ועדת זליכה ועקרונותיה. משרד התחבורה מתואם בעניין עם משרד האוצר.

יקי אנוך – יו"ר איגוד יבואני הרכב אמר כי ענף הרכב משרת כיום מעל 2.5 בני אדם בישראל. חוסר הודאות הוא האיום הגדול ביותר לענף. לדוגמא: אי הודאות בעניין המיסוי הירוק כן או לא? את הטלטלה שהרפורמה יצרה קשה לתקן. בעניין התחרות ציין אנוך כי היצרנים הם אילו שקובעים בסופו של דבר את מחיר המכונית. ענף הרכב הוא כלכלי. מחצית מעולות המכונית היא עלות המיסים שהמדינה גובה באהבה. מקבלי ההחלטות גוזרים גזירות ללא אחריות ולבסוף זה שמשלם את המחיר הוא הצרכן. כמו שאנו רואים המחירים בעיקר עולים בשנים האחרונות.

הצוות המארגן של מידע כנסים
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg