משפחתית סלון למנהלים, מתחדשת בפיג'ו. בעיצוב עדכני, טכנולוגיה ובטיחות מתקדמת ואבזור רב. ההשקה בתערוכת ג'נבה.
23/2/18
פיג'ו 508 החדשה, נשארה נאמנה לערכי המותג בכל הקשור להנאה מהנהיגה. היא מתבססת על פלטפורמת ה-EMP2 המתקדמת שנחשבת לאחת הטובות מסוגה בעולם. היא מסייעת להפחית את משקל הרכב ב-70 קילוגרמים לעומת הדור היוצא, מה שמשפר את הביצועים, הבטיחות והחיסכון בדלק. המתלים אקטיביים לשיפור האחיזה ונוחות הנסיעה ותיבת 8 הילוכים אוטומטית.
עיצוב חיצוני –העיצוב של ה-508 החדשה משלים את הריענון המקיף של כל קשת המוצרים. העיצוב, בשילובקווים האווירודינמיים של המעטפת החיצונית בסטייל מכוניות הקופה. החזית אגרסיבית הגריל המשובץ נמצא בין שתי יחידות תאורת 'לד' חדשניות, עוצב בהשראת חזיתה של מכונית הקונספט Instinct. גם יחידות תאורת ה'לד' לתאורת היום ממוקמו אנכית בצדי הפגוש מעניקים לחזית הבעה מקורית ויוצרים זרימה עיצובית להמשך דפנות המרכב.מכסה המנוע הונמך כדי לשפר את הצללית הדינמית של הרכב. אורכה של ה- 508 4.75 מ'. הצד, אלגנטי וזורם עם תחושת מרחב. החלק האחורי של הרכב מקבל את יחידות תאורה חדשניות של דגמי פיג'ו.
עיצוב פנימי – תא הנוסעים, מקבל איכות ומקוריות. הוא תוכנן תחת פילוסופיית ה-i-Cockpit. גלגל הגה בקוטר, בפנל, מסך מרכזי בגודל 10 אינץ' להפעלת רוב מערכות הרכב באמצעות מתגי פסנתר הייחודיים ליצרן לקיצורי דרך ולוח מחוונים בעל תצוגה מתחלפת ומותאמת אישית. מיקומו של לוח השעונים, מצוי מאחורי ומעל גלגל ההגה כדי לסייע ביצירת תנוחת נהיגה אופטימלית.
מנועים ותיבות הילוכים- פיג'ו 508 החדשה תוצע עם מבחר של יחידות הנעה. כולן עומדות בתקני זיהום האוויר המחמירים וחסכוניים בדלק.
שני מנועי בנזין 1.6 PureTech:
·180 כ"ס S&S ותיבה אוטומטית עם 8 הילוכים
·225 כ"ס S&S ותיבה אוטומטית עם 8 הילוכים ברמת GT
ארבעה מנועי דיזל 1.5 ו-2.0 BlueHdi:
·130 כ"ס S&S עם תיבה ידנית 6 הילוכים
·130 כ"ס S&S ותיבה אוטומטית עם 8 הילוכים
·160 כ"ס S&S ותיבה אוטומטית עם 8 הילוכים
·180 כ"ס S&S ותיבה אוטומטית עם 8 הילוכים
כל מנועי הדיזל מצוידים במסנן חלקיקים מתקדם ובממיר קטליטי סלקטיבי. טכנולוגיה זו משפרת משמעותית את סינון המזהמים, גם ברגע התנעת המנוע וללא צורך בשימוש תוספים חיצוניים. בסוף 2019 יתווסף מנוע בגרסת פלאג-אין-היבריד חדשני.
בטיחות- פיג'ו 508 החדשה מציעה מערך שלם של מערכות בטיחות אקטיביות מהדור העדכני ביותר ובהן:
מערכת לראיית לילה, בפעם הראשונה בקבוצה זו עם טווח גילוי של 200-250 מטר, רחוק בהרבה מטווח ההארה של פנסי הרכב.
בלימה אקטיבית – במקרה של זיהוי סכנת התנגשות, הרכב יבצע בלימה עצמאית למניעת תאונה במהירות של עד 140 קמ"ש.
התראת קרבה מרכב מלפנים – ישמיע התרעה קולית.
מניעת סטייה מנתיב הנסיעה – מערכת זו תתריע וגם תתקן באופן אקטיבי את סטיית הרכב מנתיב הנסיעה.
בקרת שיוט אדפטיבית – מתאימה את מהירות הנסיעה בשימוש בבקרת השיוט בהתאם לתנועה מלפנים. בגרסאות האוטומטיות 8 הילוכים, המערכת מסוגלת להגיע גם עד עצירה מלאה ולשוב לתנועה באופן עצמאי.
זיהוי תמרורי מהירות נסיעה – מצלמה המסוגלת לזהות תמרורי מהירות נסיעה בדרך ואף להתאים בלחיצת מתג את מהירות הנסיעה בהתאם.
זיהוי תמרורי כיוון נסיעה – כולל תמרורי כביש חד-סתרי ועוד והתרעה בהתאם.
התרעה בפני אי ערנות נהג – המערכת מצלמת את תנועת הרכב בנתיב הנסיעה ומודדת את תגובות ההגה כדי להתריע על נהיגה בחוסר ריכוז או עייפות של הנהג.
אורה אקטיבית – מעבר בין אורות דרך למעבר בצורה אוטומטית למניעת סנוור.
מצלמות היקפיות – מצלמה אחורית במפתח של 180 מעלות כולל תצוגה היקפית של הרכב ממעוף ציפור.
בקרת אקטיבית להימצאות עצמים בשטח המת של שדה הראיה – תתריע על הימצאות עצמים בשטחים המתים על ידי תצוגה במראות הרכב ותמנע אקטיבית את סטיית הרכב במקרה של זיהוי.
אבזור- ה- 508 החדשה עם אבזור עשיר כולל: מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 8 אינץ'כניסת USB, חיבור קבוע לרשת האינטרנט, טעינה אינדוקטיבית, מירור-סקרין, אפל קארפליי, אנדרואיד אוטו, ניווט תלת מימד ועוד.
פיג'ו 508 החדשה תיחשף בתערוכת ז'נבה הקרובה ויושק באופן רשמי בעולם ברבעון האחרון של שנת 2018.