פולקסווגן עם יעדים קדימה


פולקסווגן רוצה יותר
משנים אסטרטגיה בפולקסווגן. יעדי מכירות גבוהים, השקת דגמים חדשים, מתן הנחות ואבזור ושיפור השרות ללקוחות.
21/2/2014
צ'מפיון יבואנית פולקסווגן מציגה תוכנית אסטרטגית חדשה במטרה לגדול ולהשיג נתח שוק של כ- 5% עם גידול ל- 10,000 מסירות כלי רכב עד שנת 2016. כחלק מהמהלך, תשיק פולקסווגן בקרוב כ- 10 דגמים חדשים בהם החיפושית , והפול ומכונית המיני ה- UP . היבואנית מכריזה עוד על הוזלה משמעותית במחירי המכוניות שלה ובנוסך תשדרג את חבילת האבזור בדגמיה.
חטיבת פולקסווגן החלה במהלך משולב כמתואר תחת הכותרת: I Feel Loveעם יעד, להפוך עד לסוף שנת 2016 לאחד המותגים המובילים בשוק הרכב הפרטי. המהלך המשולב, יכלול שיפור מחירים, אבזור, מתן אחריות ל- 3 שנים והבטחת טרייד-אין עתידי במחיר מחירון.
אבי צור – מנכל צ'מפיון :"מדובר במהלך אסטרטגי במטרה להסיר אבק ולחבר את המותג לחדשנות. קבנו יעדים ונשיק דגמים חדשים. המהלך יבסס את המותג ויקדם את היקף המכירות. השינוי יחל מחודש מרץ".
לדברי קובי בלום– מנהל חטיבת פולקסווגן, "מטרת המהלך לספק ערך מוסף ללקוחות פולקסווגן ולגדול בהיקף נתח השוק. שוק הרכב עבר שינויים משמעותיים לאחרונה. המותג פולקסווגן שם את הלקוח הסופי במרכז, כשמטרתנו היא הפיכת המותג לאחד המובילים בשוק הפרטי".
תוכניות הפעולה של צ'מפיון
1.נאמנות לקוחות – לרוכשים פולקסווגן תוענק האפשרות לקבל מחיר מחירות בתום 3 שנים. האחריות תתארך ל- 3 שנים או 100 אלף ק"מ.
2.אטרקטיביות המוצר– פולקסווגן תשיק בשנה הקרובה קרוב ל- 10 דגמים חדשים ומחודשים. כאשר בחלקם מדובר בכניסה לסגמנטים חדשים.
אבזור- תציע רמת אבזור משופרת .
דגמים חדשים- השנה יושקו בישראל החיפושית החדשה שתגיע במחצית שנייה. המיני ה-אפ תושק במרץ. עוד יושקו הגולף ספורט-וואן וגרסת הפולו המחודשת. המכוניות בשילוב מנועי טורבו חסכוניים מסדרת הבלו מושיין. במהלך 2015 יושקו הדגמים הבאים: מכונית המנהלים הפאסט. הג'טה שתעבור מתיחת פנים, הפנאי שטח טוארג', ומכונית הספורט שירוקו.
הנחות קבועות– צ'מפיון מכריזה על מתן הנחות קבועות לדגמים נבחרים.
לדוגמא: הפולו 1.2 במקום 114,900 ₪ כיום תעלה 109,900 ₪ . הגולף 1.2 במקום 139,900 ₪ יורדת ל- 136,000 ₪ . הפסאט 1.8 שעולה 197,900 ₪ יורדת ב- 189,900 ₪ .
3.שדרוג חווית לקוח– פולקסווגן מעמידה מעתה את הלקוח במרכז העניינים. המטרה להגדיל את חוג הלקוחות הנאמנים לכ- 70% תוספת של כ- 10% לעומת היום. בפועל ניבנו ונבנים אולמות תצוגה חדשים. מתן שרות פרימיום הכולל זימון הלקוחות למועדון א' בוקר ונסיעות מבחן. השקעה בפרסום כאשר הרעיון הכללי יהיה ליצור אהבה לכל דגם במותג.
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg