פיג'ו 5008 חדשה בישראל


פיג'ו 5008 חדש בישראל
מנועי בנזין ודיזל ותיבה אוטומטית, רמת בטיחות גבוהה ושלוש רמות אבזור. מחיר החל ב-179,900 ₪.
11/12/17 צילום: רונן טופלברג
קבוצת לובינסקי, השיקה את פיג'ו 5008 החדש, ה-SUV הגדול והיוקרתי. 5008 החדש, מציע עיצוב עדכני טכנולוגיה מתקדמת, מערכות בטיחות אקטיביות. הרכב מיועד להסעת 7 נוסעים., אבזור עשיר כבר ברמת הבסיס.
עיצוב חיצוני- ה-5008 החדש שמבוסס על פלטפורמת ה-EMP2, ביצע מהפכה של ממש מרכב מיניוואן קונבנציונלי להסעת המשפחה, ל-SUV מודרני בעל עיצוב חיצוני חדשני, כוחני ואלגנטי. החזית, במראה אגרסיבי שמתחיל במגן בתחתית הפגוש, עולה דרך שבכה קדמית בגימור יוקרתי ומגיע אל יחידות תאורה מתקדמות. בתי הגלגלים התפוחים, יחד עם מרווח גחון גבוה וחישוקים גדולים, מעניקים ל-5008 מראה קשוח ובולט. חלקו האחורי מודגש עם גימור כרום ויחידות התאורה הייחודיות.
מידות: ה-5008 החדש ים מידות נרחבות. אורכו 4,641 מ', הרוחב 1,804 מ', הגובה 1,646 מ' ובסיס הגלגלים 2,840 מ'. גם תא המטען צמח מ-520 ליטר.
עיצוב פנים- סביבת הנהג של ה-5008 החדש תוכננה בטכנולוגיית ה-i-Cockpit שנועדה להפוך את מלאכת הנהיגה לחוויה של ממש. גלגל ההגה קטן, לוח תצוגה ומחוונים בנוי ממסך דיגיטאלי מתקדם בגודל 12.3 אינץ'. הוא ניצב גבוה, משפר את שדה הראיה של הנהג. במרכז הדשבורד מצוי בנוסף מסך מגע לתצוגה ותפעול מרבית ממערכות הרכב, כאשר גם מסך זה וגם לוח המחוונים מציגים את נתוניהם בעברית. כחלק מפילוסופיית ה-i-Cockpit, פיג'ו יצרו את מתגי הפסנתר מתחת למסך והם אלו שמקלים ומפשטים במאוד את תפעול הממשקים השונים של מערכת המולטימדיה. בפנים הרכב נקבל שבעה מקומות ישיבה במושבים תומכים, כאשר החידוש העיקרי ב-5008 מגיע בשורת המושבים האמצעית המחולקת לשלושה מושבים נפרדים לחלוטין, הנעים על מסילה ומסוגלים לשנות את זווית המשענת לטובת נוחות ושימושיות מקסימלית. מושבי השורה השלישית לא רק מתקפלים אל תוך רצפת הרכב, אלא אף ניתנים לפירוק מהיר מהרכב לטובת הגדלת שטח ההטענה.
מנועים ותיבות הילוכים- ה-5008 החדש ישווק בישראל עם שלושה מנועים, 2 מנועי דיזל ומנוע בנזין. אילו משודכים לתיבה אוטומטית בת 6 הילוכים מבית AISIN היפנית ולכולם מערכת Start & Stop לכיבוי והתנעת המנוע בעמידה לחיסכון בדלק.
מנוע דיזל 1.6 Blue-HDI אשר יציע בקבוצה זו נתוני תפוקה גבוהים של 120 כ"ס ומומנט של 30.6 קג"מ וביצועים מרשימים של 11.9 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 184 קמ"ש. משקלה של גרסה זו עומד על 1,380 ק"ג ונתון צריכת הדלק בנסיעה משולבת עומד על 23.2 קילומטרים לליטר
מנוע בנזין טורבו 1.6 PureTech. לזה הספק גבוה של 165 כ"ס ומומנט של 24.48 קג"מ. משקלה של גרסה זו עומד על 1,365 ק"ג ונתוני הביצועים המרשימים עומדים על 9.2 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 206 קמ"ש. נתון צריכת הדלק בנסיעה משולבת עומד על 17.2 ק"מ לליטר.
מנוע דיזל עוצמתי 2.0 Blue-HDI שמפיק לא פחות מ-180 כ"ס (3,750 סל"ד) ולו נתון מומנט גבוה במיוחד של 40.8 קג"מ. משקל גרסה זו עומד על 1,530 ק"ג ונתוני הביצועים הופכים אותה למהירה ביותר עם 9.1 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 208 קמ"ש. נתון צריכת הדלק בנסיעה משולבת עומד על 20.8 קילומטר לליטר.
בטיחות- פיג'ו 5008 החדש ישווק בישראל עם חבילת בטיחות אקטיבית מלאה שכוללת בכל רמות האבזור בלימה אוטומטית, כאשר הנהג אינו מגיב בעצמו למקרה חירום במהירויות שבין 5 ל-140 קמ"ש, או כאשר מקור הסכנה הוא רכב שנע מלפנים או עד 80 קמ"ש כאשר מקור הסכנה הוא רכב נייח מלפנים. המערכת מזהה גם הולכי רגל ותגיב בבלימה במקרה סכנה במהירות של עד 60 קמ"ש. בנוסף קיימת מערכת להתראה בפני אי שמירת מרחק והתקרבות מסוכנת מלפנים, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה אקטיבית מנתיב הנסיעה, זיהוי תמרורי מהירות, מערכת להתראת ערנות הנהג מערכת התראה על שטחים מתים ועוד. כל זאת בנוסף ל-6 כריות אוויר, נטרול כרית אוויר במושב הנוסע הקדמי, צג התראה לחגירה בכל מושבי הרכב, עוגני ISOFIX, ESP, ABS, EBA, ASR, EBD, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, בלם יד חשמלי, נעילה אוטומטית של הדלתות ופתיחה בזמן תאונה והדלקת נורות אזהרה בבלימת חירום.
רמות אבזור- הפיג'ו 5008 החדש יוצע בשלוש רמות אבזור לבחירה. רמת ה'אקטיב' תציע לוח מחוונים דיגיטאלי בגודל 12.3 אינץ', בקרת שיוט אקטיבית ומגביל מהירות, כניסה והתנעה ללא מפתח, חישוקי 18 אינץ', מנופי העברת הילוכים מההגה, מראה פנימית מתכהה, מצלמה וחיישני חניה אחוריים כולל תצוגה גרפית, מערכת מולטימדיה נשלטת מההגה עם מסך מגע 8 אינץ', חיבור בלו-טות', שקע USB, בקרת אקלים אלקטרונית מפוצלת גם למושב האחורי, 3 שקעי 12 וולט, הפעלה חשמלית רציפה לארבעת החלונות, סגירה אוטומטית של החלונות, מושבים מפנקים בריפוד בד, כוונון גובה למושבים הקדמיים, משענות יד קדמיות ואחוריות, תא אחסון מקורר בקונסולה המרכזית ועוד.
רמת ה'פרימיום' תוסיף גג שמש פנורמי עם וילון חשמלי, משטח טעינה אלחוטי לטלפון הנייד, מערכת למניעת סנוור, מערכת להתראה על הימצאות עצמים בשטח המת, תאורה אקטיבית (מעבר אוטומטי בין אור מעבר לאור דרך), חיישני גשם ותאורה, מראות מתקפלות חשמלית, ריפוד מושבים בד משולב עור, חימום מושבים קדמיים, כוונון חשמלי למושב נהג עם זיכרונות ותאורת אווירה LED בתא הנוסעים.
רמת ה-GT הגבוהה באבזור, שמוסיפה פנסים ראשיים LED, אורות ערפל LED עם פונקציית הארה לתוך פניה, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען עם חיישן המזהה תנועת רגל מתחת לפגוש האחורי, מראות צד מתקפלות חשמלית עם הקרנת סמל פיג'ו על הקרקע, מערכת מולטימדיה הכוללת ניווט 3D, גג בצבע שחור פנינה, מושבים בריפוד עור מלאכותי בשילוב אלקנטרה ומערכת מסאז' במושבים הקדמיים.
מחירים:
1.6 Blue-HDI 120 כ"ס ברמת אקטיב: 179,900 ₪
1.6 PureTech 165 כ"ס ברמת אקטיב: 179,900 ₪
1.6 Blue-HDI 120 כ"ס ברמת פרימיום: 199,900 ₪
1.6 PureTech 165 כ"ס ברמת פרימיום: 199,900 ₪
2.0 Blue-HDI 180 כ"ס ברמת GT: 239,900 ₪
עוזי גונן, מנהל מותג פיג'ו בישראל: "ה-5008 מהווה קפיצת מדרגה נוספת במהפך של המותג פיג'ו בשנים האחרונות. פיג'ו נכנסת לסגמנט רכבי הפנאי הגדולים ואנו בטוחים שהדגם החדש יצליח כפי שהצליח ה-3008, יתרום להמשך הצמיחה במכירות המותג ויכניס קהלים חדשים לאולמות התצוגה של פיג'ו".
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg