פיג'ו 308 GTI החדשה בישראל

308 GTIעוצמתית עם 270 כ"ס, 6 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות של 250 קמ"ש. מחיר ה-308 GTI 189,900 ₪.

6/3/17

קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו, בישראל, השיקה את המכונית הספורטיבית המסעירה, פיג'ו 308 GTI החדשה. ה-308 GTI החדשה מציעה יחידת כוח חזקה, יעילה וחסכונית מאוד עם 270 כ"ס ו-33.6 קג"מ שמופקים ממנוע בנפח 1.6 ליטר בנזין טורבו והוא משודך לתיבה ידנית עם 6 הילוכים. כדי להבטיח שהכוח יעבור ביעילות את הגלגלים והאספלט, הציר הקדמי מצויד בדיפרנציאל מוגבל החלקה מכאני מסוג TORSEN. בנוסף לכך, מתלי ה-308 GTI הונמכו ב-11 מ"מ וכוילו במיוחד עבורה כדי להקנות לה יציבות מקסימלית, אך עדיין יציעו נוחות נסיעה גבוהה מאוד. בהתאם ליכולות התאוצה וההתנהגות, ה-308 GTI מצוידת בבלמים עוצמתיים ויעילים. להשלמת החוויה הספורטיבית, ה-308 GTI נבדלת מאחותה העממית עם חישוקים קלים בקוטר 19 אינץ', צמד אגזוזים מאחור, פגושים עמוקים מלפנים עם פתחי יניקה מוגדלים ואף אפשרות לצביעה הדו-גוונית האיקונית של פיג'ו במכוניות הספורט מתוצרתה. השקת מכונית ספורט זו תאפשר לקבוצת לובינסקי בכלל ופיג'ו בפרט להגדיל משמעותית את הנוכחות בקבוצת רכבי הספורט שפונים לחובבי הנהיגה. ה-308 GTI החדשה תצטרף ל-208 GTI הפופולארית שנהנית בעצמה ממעמד של כבוד בקבוצת הסופר מיני הספורטיביות. לצד התכנון החכם לתא הנוסעים, גרסת ה-GTI של ה-308 החדשה ממשיך להעצים את חוויית הנסיעה, בראש ובראשונה עם מושבי ספורט ייחודיים אשר חובקים את גוף הנוסעים והנהג ומחברים אותו למלאכת הנהיגה ולתחושות שעולות מהרכב בנסיעה. מושבים אלה מציעים כוונון חשמלי מלא ואף מוסיפים להציע גם עיסוי מפנק במהלך הנסיעה. תא הנוסעים נהנה מעצוב ספורטיבי תואם לשדרוג האווירה וזו כוללת תפירות אדומות לדשבורד, הגה מצופה עור שבראשו סימול מרכז באדום, ספי דלתות עם לוגו ה-GTI וכך גם בבסיס גלגל ההגה הקטום. ה-308 GTI אמנם מציעה יכולות נהיגה ספורטיביות גבוהות במיוחד, אך אינה מתפשרת בכל הקשור לשימוש היומיומי. המרחב בתא הנוסעים גדול ומתאים לחמישה נוסעים, פתחי המיזוג מופנים גם לאחור לטובת היושבים בשורת המושבים השניה ותא המטען מציע נפח הטענה של 420 ליטר או 1,228 ליטר בקיפול המושבים.

מנוע ותיבות הילוכים- המנוע החדש, החזק והיעיל בנפח 1.6 ליטר ועל ידי הגדשת טורבו הוא מפיק לא פחות מ-270 כ"ס, שמציגים יחס של 169 כ"ס לליטר וכן יחס מעולה של 4.4 ק"ג בלבד לכל כ"ס. עם זאת, בזכות שימוש במערכת לכיבוי המנוע בעמידה Start & Stop, צריכת הדלק 16.6 ק"מ לליטר בממוצע, לנתוני יצרן. העברת הכוחות אל הגלגלים הקדמיים מתבצעת דרך תיבה ידנית עם 6 הילוכים, כיאה למכונית ספורטיבית אמתית. תיבה זו עברה חיזוקים רבים ושונים כדי להתאים לתפוקה הגבוהה של יחידת ההנעה וגם לטובת שרידות ועמידות.

בטיחות- ה-308 GTI נצמדת לכביש על ידי רביעיית צמיגי מישלין פיילוט סופר-ספורט במידה 235/35 R19. אלה מולבשים על חישוקים קלים במיוחד עם גימור סיבי פחמן בקוטר 19 אינץ'. רשימת אבזור הבטיחות ארוכה גם כן וכוללת בקרת יציבות (ESP) ניתנת לניתוק מלא, בקרת אחיזה, תגבור בלימה בחירום, ABS, חלוקת עומסי בלימה, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, בלם יד חשמלי, 6 כריות אוויר, אפשרות לנטרול כרית אוויר להתקנת מושב תינוק במושב הקדמי, עוגני איזופיקס ועוד. רשימת האופציות תכלול את הצביעה הדו-גוונית Coupe France וגג זכוכית פנורמי.

אבזור- רמת אבזור שבה גבוהה במיוחד וכוללת מערכת מסאז' במושבים הקדמיים החשמליים, דוושות וספי דלתות מאלומיניום, פתיחת דלתות והתנעה ללא מפתח (KeyLess), בקרת אקלים אלקטרונית עם שני אזורי אקלים, תא כפפות מקורר, מסך מגע מרכזי בגודל 9.7 אינץ', דיבורית בלו-טות', שקעי AUX ו-USB, שני שקעי 12 וולט, שקע 230 וולט, הפעלה רציפה ואוטומטית לכל החלונות, מחשב דרך, בקרת שיוט, חיישני גשם, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, פנסי 'לד' מלאים מלפנים ומאחור, חיישני אורות, פנסי ערפל, פונקציית הארה לתוך פניה, מראה פנימית מתכהה אוטומטית, מראות צד מתכווננות ומתקפלות חשמלית ועוד.

מחיר: 189,900 ₪

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg