אופל חושפת בתערוכת ז'נבה


אופל אסטרה קופה
בתערוכת ז'נבה אופל חשפה שני דגמים חדשים ה-Mokka והאסטרה קופה ואת החשמלית שלה ה- Amperaבצד מנוע דיזל חדש BiTurbo 2.0 CDTIשיוצמד לאינסיגניה המוקה הקומפקטית
6/3/12

מוקה קומפקטית
ה-
Mokkaשל אופל תוצג לראשונה בתערוכה יכולה להכיל בנדיבות 5 אנשים במצב ישיבה גבוהה בשל המידות המרווחות שלה, 4.28 מטר. המוקה מצויידת בשלוש אפשרויות מנוע: מנוע בנזין בגרסת 1.6 ליטר עם 115 כ"ס, גרסת 1.4 ליטר טורבו עם 140 כ"ס ומומנט של 200 ניוטון מטר. מנוע הדיזל יהיה 1.7 ליטר טורבו
CDTIעם 130 כ"ס ומומנט של 300 ניוטון מטר. בדגם החדש זמינות טכנולוגיותAll-Wheel-Drive וכן Front-Wheel-Drive. מערכת הAll-Wheel-Driveמבטיחהרמה גבוהה שליציבות ובטיחות, תוךהרחבתהיכולות של הדגם לתפקד בסביבותיותרמחוספסות. בנוסף לכך בכל תצוייד המוקה במערכת בקרת יציבות אלקטרונית (ESC), בקרת משיכה (TC), מערכת לסיוע בנהיגה במדרון (HAS) ובקרת נהיגה במדרון (HDC).
אסטרה קופה
דגם האסטרהOPCקופה החדש והספורטיבי מצוייד במנוע בנזין טורבו 2.0 ליטר הזרקה ישירה 280 כ"ס, המסוגל להגיע למומנט מירבי של 400 ננומטר במהירות שיא של 250 קמ"ש. והוא דגם האסטרה החזק ביותר שירד מקווי היצור של אופל.
אסטרהOPCמצויידת במושב חדש המיוצר מחומר חדשני החוסך 45% במשקל, בהשוואה לחומר המקובל במכוניות רגילות. למושב יש ישיבה נמוכה יותר ותמיכה צידית משופרת. החומר החדשני. אין עוד יצרנית רכב ברחבי העולם אשר השתמשה בגיליון הזרקה אורגני עם תרכובת חומרים במהלך תהליך הייצור.
מנוע דיזלBiTurbo 2.0 CDTIחדש בדגם האינסיגניה
מנוע הדיזלBiTurbo 2.0 CDTIהחדש עושה את הופעת הבכורה שלו בדגם הדגל של החברה האינסיגניה. המנוע החדש מספק 195 כ"ס ומומנט של 400 ניוטון. צריכת הדלק היא 4.9 ליטר ל-100 ק"מ, לפיכך, מדובר באחת המכוניות הבינוניות היעילות ביותר מבחינת דלק. הליבה של המנוע היא מערכת טורבו סדרתית כפולה, טכנולוגיה שהוגבלה עד כה למכוניות עם תג מחיר גבוה בהרבה. זוהי גם הפעם הראשונה אשר רכב המיועד לנוסעים מצויד במערכת צינון עם שני מעגלי קירור נפרדים לחלוטין. אלו הם רכיבי מפתח ליצירת מנוע 2 ליטר מגיב וזריז.
תוספות נוספות
בנוסף לדגמים החדשים מציגה אופל גם תוספות בדגמים קיימים. הקורסה תצוייד גם במנוע בנזין חסכוני 1.2 ליטר 51 כ"סecoFLEX.
דגם ה-Meriva, יהיה זמין עםPowertrainsמשופרים ואף יותר חסכוני. מנוע הגפ"מ 1.4 ליטר טורבוecoFLEXעם 120 כ"ס יעשה את הופעת הבכורה שלו בדגם הMeriva. מנוע זה הנו יעיל בעלויות דלק ובפליטה (124 גרם CO2 לק"מ). כל רמות התפוקה של מנוע 1.4 ליטר בנזין זמינות כעת עם חיסכון בדלק. בטכנולוגיה זו, צריכת הדלק של מנוע ה- 1.4 טורבו נחתכת ב- 12%.
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg