ה-CR-V החדשה של הונדה. יותר ידידותית לסביבה
מי ישתלט על נישת הספורטיביות הקטנות? הונדה CR-V חדשה. חדשות טובות מדטרויט
20.7.12
20.7.12
הונדה CR-V חדשה דור רביעי. הונדה עומדת להעלות על הכביש את הדור הרביעי
ל-CR-V שתהיה כקודמתה מונעת בארבעת הגלגלים וידידותית לסביבה. ה-CR-V החדשה תצוייד במנוע 1.6 ליטר דיזל שיפיק 148 כ"ס ויפלוט 149 גרם CO2לק"מ (12 אחוזפחות מהמנוע של הדור השלישי) או במנוע 2.0 ליטר iVTEC המפיק 148 כ"ס עם נתוני פליטת מזהמים של 168 גרם לק"מ של CO2. לשני המנועים תשודך תיבת הילוכים ידנית עם ששה מהלכים או אוטומטית עם חמישה מהלכים. בהונדה מדברים על שיפור בביצועים שיגיע מעיצוב אוירודינמי טוב יותר, מהפחתה של כ-20 ק"ג במשקל המכונית, מהוספת התקן עצור וסע ומהתקנת מערכת תמסורת אלקטרונית במקום ההידראולית. בנוסף לכך מתוכנן ברכב גם מצב נסיעה אקונומי. כל המהלכים התיכנונים הללו מיועדים להפחתה בצריכת הדלק בשיעור של 20 אחוז. בהונדה חושבים גם על אוזני הנהגים והדגם החדש מצוייד במשככי רעש שיפחיתו את עוצמת הרעש בשיעור של 3 דציבלים. המידות הן: אורך 4.57 מטר (14 ס"מ ארוכה מהדגם הגדול), גובה 1.65 מטר, נפח תא המטען 589 ליטר או 1,669 ליטר כאשר המושבים האחוריים מקופלים, העיצוב ישתנה במידה מתונה אך רמת האיבזור תעלה.
ל-CR-V שתהיה כקודמתה מונעת בארבעת הגלגלים וידידותית לסביבה. ה-CR-V החדשה תצוייד במנוע 1.6 ליטר דיזל שיפיק 148 כ"ס ויפלוט 149 גרם CO2לק"מ (12 אחוזפחות מהמנוע של הדור השלישי) או במנוע 2.0 ליטר iVTEC המפיק 148 כ"ס עם נתוני פליטת מזהמים של 168 גרם לק"מ של CO2. לשני המנועים תשודך תיבת הילוכים ידנית עם ששה מהלכים או אוטומטית עם חמישה מהלכים. בהונדה מדברים על שיפור בביצועים שיגיע מעיצוב אוירודינמי טוב יותר, מהפחתה של כ-20 ק"ג במשקל המכונית, מהוספת התקן עצור וסע ומהתקנת מערכת תמסורת אלקטרונית במקום ההידראולית. בנוסף לכך מתוכנן ברכב גם מצב נסיעה אקונומי. כל המהלכים התיכנונים הללו מיועדים להפחתה בצריכת הדלק בשיעור של 20 אחוז. בהונדה חושבים גם על אוזני הנהגים והדגם החדש מצוייד במשככי רעש שיפחיתו את עוצמת הרעש בשיעור של 3 דציבלים. המידות הן: אורך 4.57 מטר (14 ס"מ ארוכה מהדגם הגדול), גובה 1.65 מטר, נפח תא המטען 589 ליטר או 1,669 ליטר כאשר המושבים האחוריים מקופלים, העיצוב ישתנה במידה מתונה אך רמת האיבזור תעלה.
פיג'ו 208 GTI. נישת הספורטיביות הקטנות מתחילה להיות צפופה ובמרחב שבין סיטרואן DS3, פיאט 500, מיני, רנו קליאו ואופל אדם נמצאים או ימצאו בקרוב על הכביש תכנס גם הגרסה החדשה של פיג'ו 208 GTIשתוצג בתערוכת פאריס בחודש ספטמבר. הגרסה החדשה של ה-208 תהיה שונה מהדגם המקובל כיום בעיצובה ובמבנה הנמוך יותר. המנוע שישודך לספורטיבית החדשה יהיה טורבו 1.6 ליטר בדומה למנוע המותקן ב-סיטרואן C3 ובמיני. ל-208 GTIיהיו שני תצורות מנוע האחד, בהספק של 154 כ"ס והשני גדול יותר בהספק של 204 כ"ס שיגיע למהירות של 96 קמ"ש תוך 7 שניות. אנשי פיג'ו טוענים כי הם מכוונים למטרה שונה מאשר הכוונה של רנו כאשר הכוונה היא להפוך את ה-208 GTI למכונית יום יומית.
חדשות טובות מדטרויט. תעשיית הרכב האמריקאית ממשיכה לנפק ידיעות על התאוששות מרשימה. החדשות האחרונות מדברות על צפי לתוספת עובדים בשל הגידול במכירות הנובע מהחלפת מכוניות בשל גיל (נוסעים וטנדרים) ובשל ההתאוששות הכלכלית המסתמנת בארה"ב.
סקר שנערך על ידי חברת KPMG מצא כי החברות האמריקאיות משדרות בטחון כלכלי והתוצאות הן הטובות ביותר ב-11 השנים האחרונות כשלוח התוצאות מראה על גידול של 11 אחוז במכירת רכבי נוסעים בחצי השנה האחרונה.
75 אחוז ממנהלי חברות הרכב טענו כי הם מתכוונים לשכור יותר עובדים. 25 אחוז ממנהלי החברות טענו כי הם מתכוונים להגדיל אתמצבת העובדים ביותר מ-7 אחוזים. 21 אחוז מהמנהלים אמרו שהם ישכרו בין 6-4 אחוזים יותר עובדים ו-28 אחוז מהמנהלים מסרו על צפי מתון יותר בגידול מצבת העובדים בשיעור של 3-1 אחוזים. 67 אחוז ממנהלי החברות טענו כי הם יושבים על סכום מזומן גבוה שיאפשר להם להשקיע את הכסף במפעלים לטובת מוצרים ושירותים חדשים. כ-75 אחוז ממנהלי החברות אינם צופים להתאוששות מהירה בטווח של כשנתיים בשוק האירופאי והם משליכים את יהבם על השוק האמריקאי ובמקום השני על השוק הסיני והדרום אמריקאי.