ניסאן נבארה חדש בישראל

פיק-אפ ניסאן נבארה החדש חוזר עם שילב של טכנולוגיות הנהוגות בדגמי ה- SUV. מעתה 5 שנות אחריות יצרן, החל מ- 245,000 ₪.

14/11/17
ניסאן נבארה החדש חוזר לפלח השוק של הטנדרים במשקל של
1 טון, כשהוא משלב את המיטב של ניסאן, תוך שימוש בתכונות של קרוסאובר שהניב מכוניות נוסעים שהיו ציוני דרך, כגון: הקשקאי, ה-X-Trail והג'וק המובילים בקבוצותיהם. הנבארה החדש, מביא רמה חדשה של עידון, נוחות ואיכות של מכונית נוסעים, עם טכנולוגיות שימושיות רבות וחדשניות המהוות חלק מתפיסת העולם החדשה של ניסאן Nissan Intelligent Mobility שמופיעות לראשונה בשוק דגמי הפיק-אפ.

אחריות היצרן לראשונה בשוק, עם חמש שנים או 160,000 ק"מ עבור הנבארה החדש, היא עדות נוספת לרמות האיכות של הרכב, ומעניקה ללקוחות שקט נפשי נוסף.

התנהגות כביש- שיפור הנוחות והענקת חוויית נהיגה בסגנון קרוסאובר היו מרכיב מפתח בפיתוח הנבארה. כדי להשיג זאת מבלי לפגוע ביכולת השטח המפורסמת של הרכב, תכננה ניסאן מערכת מתלים אחורית חדשה לחלוטין. מתלה רב חיבורי עם קפיצי סליל המעניקה נוחות נסיעה משופרת באופן משמעותי והתנהגות כביש משופרת. כתועלת נוספת, היא גם קלה יותר ב-20 ק"ג מהמערכת הקודמת. התכנונים החדשים של המתלים האחוריים של הנבארה שיפרו גם את יכולת התמרון. הודות להקטנת רוחק הסרנים ב-50 מ"מ, קוטר הסיבוב של הדור האחרון של הדגם הוא 12.4 מטר.

בטיחות וטכנולוגיה- הנבארה החדש מציג מגוון של טכנולוגיות חדשניות ושימושיות ברכב, בהתאם לתפיסת העולם החדשה של ניסאן – Nissan Intelligent Mobility, וזאת בפלח שוק שבאופן מסורתי לא מיהר לאמץ את מאפייני הנוחות והבטיחות המתקדמים ביותר. בכך הוא קובע אמת מידה חדשה עבור טכנולוגיה ברת השגה ומשתלמת ברכב. מערכת לבלימה במקרה חירום מלפנים (FEB) – מאפיין בטיחות מפורסם מאוד של דגמי קרוסאובר, הם ייחודיים בשוק הפיק-אפים ומעניקים ללקוחות רמות טכנולוגיה מתקדמות יותר, שלא נראו אי פעם בפיק-אפ. חידוש נוסף בנבארה, המתוכנן להעניק נהיגה בטוחה ויציבה יותר, הוא דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני (eLSD). מערכת מתקדמת זו משתמשת בחיישני בלימה שמנטרים באופן רציף את מהירות הגלגלים אם היא מזהה שגלגל אחד על הסרן מסתובב מהר יותר מאשר הגלגל השני, היא מפעילה לחץ בלימה קצר כדי להאט את הגלגל המהיר יותר. התוצאה הסופית היא אחיזת כביש משופרת, איזון בפניות ותחושה בטוחה יותר. בנוסף, מאפייני בטיחות ונוחות אחרים כוללים בקרת שיוט, מערכת עזר לנסיעה במדרון (HDC) ומערכת עזר לזינוק בעלייה (HSA), שכולם פותחו כדי לעמוד בדרישות הספציפיות של בעלי הנבארה, כמו גם מפתח חכם המעניק כניסה והנעה ללא מפתח ומצלמה אחורית.


עיצוב –
הדגם החדש, המדגיש עוד יותר את הגישה "ללא פשרות" של ניסאן לעיצוב, מתאפיין באחת מהחבילות האווירודינמיות המקיפות ביותר שנוצרו אי פעם עבור פיק-אפ. כל תחום של העיצוב נחקר ופותח כדי לייצר צורה שהיא בעלת מקדם גרר (CdA) נמוך ב-3.6 אחוזים מאשר בדגם הקודם. שיפור מדהים זה התאפשר על ידי שורה של מאפייני עיצוב חכמים, כולל איטום גמיש בין תא הנהג לארגז המטען המסייע להחליק את זרימת האוויר מעל האזור שבו תא הנהג והארגז נפגשים. אטם חדש למכסה תא המנוע וספוילר סנטר נוספו בחזית, בעוד ספוילר על דלת ארגז המטען מבקר ומכוון את זרימת האוויר מעל ומסביב לרכב. העיצוב הפנימי החדש לחלוטין מספק נסיעה ברמה הגבוהה ביותר, כאשר כל אלמנט בתא הנהג הותאם בצורה מיטבית כדי לספק את האיכות, הנוחות, המרחב והשימושיות הטובים ביותר עבור הנהג והנוסעים. לוח המכוונים עוצב לחלוטין מחדש, עם מראה מפוסל שיוצר מרחב גדול יותר בתא הנהג ותחושה פתוחה יותר. מושבים קדמיים Spinal Support מעניקים הנדסת אנוש משופרת וערנות רבה יותר, כשהם מתוכננים באמצעות טכנולוגיה בהשראת נאס"א כדי להפחית את העייפות. בנוסף, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת לשני אזורים וכן פתחי אוורור לחלק האחורי של תא הנוסעים ועיצוב מושבים חדש, כדי להעניק סביבת נסיעה נוחה יותר לנוסעים.

מנועים ותיבת הילוכיםהנבארההחדש כולל מנוע 2.3 ליטר dCiהמספק של 190 כ"ס בטכנולוגיית טורבו כפול, לראשונה עבור ניסאן בפלח שוק זה. הודות לשיפורים משמעותיים כל כך בחיסכון בדלק, הבעלים ייהנו מעלויות תפעול נמוכות במיוחד. תיבת ההילוכים, אוטומטית בעלת שבעה הילוכים.

התנהגות כביש ויכולת עבירות- הנבארה החדש, הוא בעל יכולות שטח טובות כמו יכולות הכביש שלו. מערכת ההנעה לארבעה גלגלים בונה על נקודות החוזק של הדור הקודם של הדגם כדי לספק אחיזת כביש בטוחה בשטח קשה.המערכת מופעלת ומנותקת באופן אלקטרוני באמצעות כפתור סיבובי הממוקם על לוח המכשירים. לחיסכון הגדול ביותר בדלק והתנהגות הכביש הטובה ביותר, יכולים הנהגים להישאר במצב 2WD בנסיעה בכביש. בתנאי שטח יכולים הנהגים לבחור במצב 4HI, במהירויות של עד 100 קמ"ש.דבר שמדגיש עוד יותר את יכולות השטח של הנבארה הוא האפשרות לשלב יחס העברה נמוך. מצב 4LO, שתוכנן על מנת לסייע לנהג לעלות במדרונות תלולים וחלקלקים, מספק מומנט גבוה עוד יותר לגלגלים. ולמצבים מורכבים ומסובכים בנסיעת שטח, זמינה נעילת דיפרנציאל מכאנית.הנבארה מצוידת בבקרת נסיעה במורד (HDC) כסטנדרט. המערכת, המופעלת על ידי לחיצה על לחצן בקונסולה המרכזית, משתמשת ברשת של חיישנים כדי לזהות החלקת גלגלים ואחיזה – ושומרת באופן אוטומטי על המהירות ולחץ הבלימה כדי לעזור להעניק נסיעה מבוקרת במורד. הנהגים יכולים להגביר את מהירות הנסיעה במורד באמצעות לחיצה עדינה על דוושת ההאצה.מערכת עזר לזינוק בעלייה (HSA) הוא מאפיין עתיר מוניטין נוסף שניסאן הייתה החלוצה בשימוש בו בדגמי הקרוסאובר שלה. המערכת הותאמה לדרישות הספציפיות ולכושר נשיאת המטען של הנבארה, ומציעה שקט נפשי גדול עוד יותר לנהגים – גם אלה שגוררים גרורים כבדים. בעת התחלת נסיעה במדרון ממשיכה מערכת HSA להפעיל את הבלמים כדי למנוע מהרכב להידרדר לאחור – והיא מתנתקת באופן אוטומטי לאחר 2-3 שניות.

כושר נשיאת מטען וכושר גרירה- כושר נשיאת המטען וכושר הגרירה של הנבארה שופרו בכל הדגמים. עם כושר נשיאת מטען של 954 ק"ג ויכולת גרירה מרשימה של 3,500 ק"ג, הנבארה החדש מוכן למשימות הקשות והתובעניות ביותר של העבודה או פעילויות הפנאי.ארגז המטען עצמו כולל חידושים נוספים של ניסאן בצורת מערכת ההעמסה המפורסמת של המותג, C-channel. ווי העיגון הדינמיים עם תעלות מותקנות כציוד סטנדרטי על הדופן האחורית של תא הנהג ובצדי הארגז לקשירה נוחה. הארגז החדש ארוך יותר ב-67 מ"מ מזה של הדגם הקודם, עם האורך הפנימי הטוב ביותר בפלח השוק, 1,578 מ"מ.

מחירהנבארה החדש מגיע ברמת גימור: Acenta, מציע רמת אבזור גבוה במיוחד. שבע כריות אוויר, דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטורוני, נעילת דיפרנציאל אחורית, עזרים אלקטרוניים לשטח כגון עזר לזינוק בעלייה, וו גרירה, גלגלי אלומיניום 18", מצלמה אחורית, מדרגות צד מקוריות, מערכת לבלימה במצבי חירום ועוד.מחיר נבארה 2.3 טורבו דיזל אוטומט Acenta– החל מ- 245,000 ₪.

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg