מיצובישי ספיס סטאר
מיצובישי נכנסת לראשונה לקטגוריית הסופר מיני בישראלהחל מ- 69,900 ש"ח.
11/6/2013
כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל משיקה את הספייס סטאר במקביל להשקתה בעולם. זוהי כניסה ראשונה של המותג היפני לפלח שוק הסופר מיני המהווה כיום כעשרים אחוז משוק הרכב הישראלי.
הספייס סטאר יוצע בשתי גרסאות, ה-Invite עם מנוע 1.0 ליטר המפיק 71 כוחותסוס ב 6,000- סל"דומומנט מקסימלישל 9 קג"מב 5,000-סל"ד דגם זה מצוייד בתיבת הילוכים ידנית. תצרוכת הדלק המשולבת, ע"פ נתוני היצרן, בגרסת ה-Invite עומדת על 25 ק"מ לליטר.
הדגם השני, ה-Instyle מצוייד במנוע 1.2 ליטר בעל 12 שסתומים DOHC ובגרסהאוטומטית CVT אופציונאלית עם 80 כ"סב 6,000- סל"ד ומומנטמקסימלי של 10.8 קג"מב 4,000- סל"ד.
למנוע משודכת תיבת הילוכים אוטומטית רציפה המספקתטווח רחבשל יחסיהעברה ושומרתעלסל"דאופטימאלילטובתביצועיםוחיסכון בדלק, מאפשרת האצהוהאטהחלקות והתאמהיעילהשלההילוך בכלמצביהנהיגה.תצרוכת הדלק המשולבת של ה-Instyle תעמוד על 23.2 ק"מ לליטר. שני הרכבים מגיעים עם מנוע ה- MIVEC שלו בקרה אלקטרונית, בעל שלושה צילינדרים.
בגרסת ה-Invite 1.0 ליטר הידנית, דגם הInvite- מצויד במערכת עצור וסע אוטומטית (AS&G) המדוממת את המנוע בעצירות ביניים (כגון רמזורים) ומעוררת אותו בחזרה ברגע שמורידים את הרגל מהבלם.
לשתי רמות הגימור דרגת זיהום 2. העיצוב החיצוני של הספייס סטאר נועד למקסם את היכולת האווירודינמית של הרכב ולהפחית את רעשי הרוח, פליטת המזהמים, לשפר את צריכת הדלק והיציבות. כונסי האוויר, החיפויים בתחתית המרכב וחיפויי הגלגלים מבטיחים מקדם גרר מהנמוכים בנמצא Cd=0.27. לספייס סטאר מרחב הפנימי טוב ביחס לאורך הרכב (3,710 ס"מ). הדגם הוא הרכב הקל ביותר בקטגורית הסופר מיני עם משקל שנע בין 845 ק"ג ל- 865 ק"ג.
גרסת ה-Instyle 1.2 מאיצה מ-0-100 קמ"ש בזמן של 12.8 שניות. מערכת התזמון וההתראה האלקטרונית ETACS (Electronic Time and Alarm Control System) המוצעת בשתי רמות הגימור כוללת מנגנון כיבוי אורות אוטומטי לרכב, חיישני גשם בדגם ה-Instlye, פונקצית מגב אחורי אוטומטית בנסיעה לאחור ומערכת נעילה חוזרת אוטומטית.
בגרסת ה-Invite 1.0 ליטר הידנית, דגם הInvite- מצויד במערכת עצור וסע אוטומטית (AS&G) המדוממת את המנוע בעצירות ביניים (כגון רמזורים) ומעוררת אותו בחזרה ברגע שמורידים את הרגל מהבלם.
לשתי רמות הגימור דרגת זיהום 2. העיצוב החיצוני של הספייס סטאר נועד למקסם את היכולת האווירודינמית של הרכב ולהפחית את רעשי הרוח, פליטת המזהמים, לשפר את צריכת הדלק והיציבות. כונסי האוויר, החיפויים בתחתית המרכב וחיפויי הגלגלים מבטיחים מקדם גרר מהנמוכים בנמצא Cd=0.27. לספייס סטאר מרחב הפנימי טוב ביחס לאורך הרכב (3,710 ס"מ). הדגם הוא הרכב הקל ביותר בקטגורית הסופר מיני עם משקל שנע בין 845 ק"ג ל- 865 ק"ג.
גרסת ה-Instyle 1.2 מאיצה מ-0-100 קמ"ש בזמן של 12.8 שניות. מערכת התזמון וההתראה האלקטרונית ETACS (Electronic Time and Alarm Control System) המוצעת בשתי רמות הגימור כוללת מנגנון כיבוי אורות אוטומטי לרכב, חיישני גשם בדגם ה-Instlye, פונקצית מגב אחורי אוטומטית בנסיעה לאחור ומערכת נעילה חוזרת אוטומטית.
הספייס סטאר כוללמערכתבקרתיציבותאקטיבית (ASC) השומרת על יציבות הרכב במקרים של החלקה וסחרור, שש כריות אוויר קדם מותחניםבחגורותהבטיחותבמושבים הקדמיים, הפועלים יחד עם כריות האוויר למזעור הנזק. מרכבה-ספייס מיישם שימוש רב בפלדה בעלת חוזק מתיחה גבוה המיועדת לספוג אנרגיה ולהסיטה. בדגם ה-Instyle מותקן סייעןזינוקבעלייה (HSA) מונע דרדור לאחור בעת הזינוק.
מחירים:
גרסת ה-Invite 1.0 ידנית תשווק החל מ- 69,900 ₪.
גרסת ה-Invite 1.0 ידנית תשווק החל מ- 69,900 ₪.
גרסת ה-Instyle 1.2 האוטומטית תשווק החל מ-79,900 ₪.