תפקיד חדש במשרד התחבורה


תפקיד חדש במשרד התחבורה:סמנכ"ל בכיר שירות לקוחות.

26/9/17
במסגרת מאמצי משרד התחבורה לשפר את השירות לציבור הרחב, הוחלט למנות סמנכ"ל מיוחד שירכז תחתיו את נושא שיפור השירות לאזרח וצמצום הביורוקרטיה, תוך ייעול תהליכים וממשקים עם האזרחים ומשרדי הממשלה בכל תחומי התחבורה, באוויר, בים וביבשה.

במכרז שערכה נציבות שירות המדינה לתפקיד החדש, נבחר גלעד כהן (39), המשמש בחמש השנים האחרונות כמנהל אגף התקציבים במשרד התחבורה. במסגרת תפקידו היה כהן אחראי על תכנון, פיקוח ובקרה של תקציב המשרד וכן על ליווי תכניות עבודה שנתיות והשגת מקורות תקציביים חדשים.

במסגרת תפקידו החדש, כהן יהיה אחראי על גיבוש תכניות ייעול, שינויים מבניים בתהליכי השירות לציבור, הנגשת מידע והטמעת טכנולוגיות מתקדמות. כמו כן, כהן יהיה אמון על ניהול כולל של ערוצי השירות, הקשר עם הלקוחות והטמעת תפיסת שירות רב ערוצית במשרד.

בנוסף, כהן יהיה ממונה על בקרה ומדידה של איכות השירות הניתן ביחידות המשרד, ריכוז וניתוח נתוני שירות, זיהוי מגמות, מיפוי צרכים ופערים, הפקת לקחים וגיבוש תכניות עבודה רב שנתיות.

התפקיד החדש מצטרף לשורה ארוכה של מהלכים בתחום שיפור השירות לציבור, אותם מקדם שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, הכוללים בין השאר שיפורים מהפכניים בתחום הרישוי והרכב, ייעול השירות במתן מענה לפניות ציבור בנושא התחבורה הציבורית, באוטובוסים ובמוניות, שיפור המוקד הטלפוני של המשרד ועוד.

גלעד כהן (סרן במיל.) שנבחר לראשונה לתפקיד, הוא בעל תואר ראשון ושני בהצטיינות במנהל עסקים, ונחשב לאחד העובדים המוערכים במשרד, אב לשלישיה הראשונה שנולדה במשרד התחבורה.

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg