הושקה בישראל טויוטה קורולה החדשה


יוניון מוטורס, יבואנית
TOYOTA, השיקה את הקורולה החדשה
חושפת לראשונה בקורולה את מערכת ה- Mirror Linkומקבלת דירוג גבוה בדירוג הבטיחות החדש בישראל. רן דנאי: הקורולה הותאמה במיוחד לצרכי השוק הישראלי ומשווקת אצלנו לראשונה בעולם.
11/7/2013
יוניון מוטורס, יבואנית TOYOTA, השיקה את הדור ה- 11 של הקורולה, הדגם הנמכר ביותר בעולם בכל הזמנים. 47 שנים לקורולה, המיוצרת משנת 1966. מעל 40 מיליון קורולתו נמכרו בעולם, מכך היא המשפחתית הנמכרת בעולם.
החברה צופה כי בישראל יימסרו מהדגם החדש כ- 10,000 כלי רכב בשנה, וכי הוא יהיה לאחד מהרכבים המבוקשים בישראל.
היבואנית מציגה לראשונה את Mirror link – טכנולוגיה ייחודית לקורולה. היא יוצרת תמונת ראי של הסמארטפון על גבי מסך המגע ברכב. לראשונה, ניתן להשתמש באפליקציות ניווט מתקדמות (Wazeו- Google Maps) על גבי מסך הרכב, להתחבר לספריית המוזיקה ולאנשי הקשר בעברית מהנייד.
דירוג הבטיחות– על פי נוהל הבטיחות החדש אשר יכנס לתוקף בחודש הבא, הקורולה החדשה מציגה ציון בטיחות של 3.5 נקודות, לאחר שקימות בדגם 6 מתוך 10 מערכות בטיחות הנכללות בדירוג החדש. הציון של הקורולה הוא הגבוה בקטגורית המכוניות המשפחתיות.
רן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס ציין במסיבת העיתונאים: "אנו גאים להיות הראשונים בעולם להשיק את הקורולה החדשה, אשר נחשפה אך לפני כחודש. החשיבות של השוק הישראלי למתכנני הקורולה אינה מתבטאת רק בתיזמון ההשקה, אלא בעיקר בכך שיוניון מוטורס היתה שותפה מלאה בתכנון הרכב, כך שיהיה המתאים ביותר עבור לקוחותינו. זו הפעם הראשונה בה יוניון מוטורס נוטלת חלק משמעותי בתהליך פיתוח רכב. לאורך השנתיים וחצי האחרונות של התכנון, הגיעו משלחות רבות לבחון את התנאים, הצרכים והמתחרים, ובוצעו נסיעות רבות מצידנו לבחינה של המוצר בשלביו השונים". דנאי הוסיף כי: "הקורולה החדשה היא בוודאות הקורולה הטובה ביותר שיוצרה אי פעם. היא מציגה שדרוג מובהק באיכותו של כל היבט עיצובי, הנדסי וטכנולוגי, באופן שנועד לספק את צרכי לקוחותינו כיום ובשנים הבאות".
שיניצ'י יאסואי (Shinichi Yasui), המהנדס הראשי הגלובלי של פרויקט קורולה, אשר הגיע מיפן לישראל לרגל ההשקה, מציין: "פרויקט הקורולה החדשה, שבפיתוחו הושקעו שש שנים, הקיף למעלה מ- 400 מהנדסים ו- 16 אתרי יצור ברחבי העולם. היא תימכר ב- 154 מדינות ואנו מעריכים כי היא תעבור את רף המכירות השנתי של 1.1 מיליון רכבי קורולה בשנה ותמשיך לשאת בגאווה את תואר המכונית הנמכרת ביותר בעולם". עוד הוסיף כי "בתהליך התכנון הקשבנו ללקוחות הקורולה, חזינו והטמענו צרכים קיימים ועתידיים של משתמשי הרכב, תוך התאמה לצרכים וציפיות משתנות בחלקים שונים בעולם. כך לדוגמא, הצגנו לראשונה את טכנולוגיית ה- Mirror Link לשיפור ממשק הנהג, וכן שילבנו אביזרי בטיחות חדשניים לשמירה על הנוסעים ומשתמשי הדרך".

ממשק נהג מתקדם בטכנולוגיית
Mirror Link
הקורולה החדשה זוכה לרמת אבזור גבוהה וחדשנית, הכוללת, בין היתר, מערכת מולטימדיה משודרגת Toyota Touch 2, בעלת מסך מגע צבעוני בגודל 6.1 אינץ'. המערכת כוללת רדיו, נגןCD/MP3 , חיבור Bluetooth, 6רמקולים, יציאת USB, ומצלמת רוורס מקורית . מערכת Toyota Touch 2כוללת מסך WVGAברזולוציה כפולה מזו המקובלת כיום במערכות רכב, שעוצב להשגת בהירות רבה יותר. המערכת תומכת בטכנולוגיית Mirror Linkהמיועדת לסמארטפונים ומופעלת באמצעות מסך המגע. טכנולוגיית ה- Mirror Linkיוצרת תמונת ראי של הסמארטפון על גבי מסך המגע ברכב. באמצעות אפליקציית "Drive Link", הניתנת להורדה בחינם, מוצגות על מסך הרכב אפליקציות המכשיר הנייד, כגון Facebook, Outlook Calendar, Waze, Google Mapsועוד. אפליקציית Drive Linkפותחה תוך הקפדה מלאה על שימוש בטוח בזמן הנהיגה: כשהרכב במצב נהיגה, המערכת מאפשרת גישה נוחה ושליטה על אפליקציות הטלפון הנפוצות באמצעות מסך הרכב: ניווט ליעד בעברית, גישה וחיוג לאנשי הקשר בעברית וגישה לקבצי המוסיקה המאוחסנים במכשיר הנייד. כשהרכב במצב חנייה, מתאפשרת על גבי מסך הרכב גישה מלאה לכל יישומי הסמארטפון – הודעות טקסט, אפליקציות, משחקים, גלישה באינטרנט ועוד. לאפליקציית Drive Linkממשק משתמש ברור ונוח לשימוש מהיר ופשוט, הכולל לחצנים גדולים ותפריט אינטואיטיבי לניווט קל בין האפשרויות השונות. מסך הפתיחה כולל הצגת השעה ומזג האוויר במיקום הנוכחי, רשימת פגישות עתידיות שנשמרו בלוח השנה ואף קישור ישיר לדרכי ההגעה ליעד, במידה והוגדרה כתובת הפגישה. בשלב זה, הטכנולוגיה זמינה ופועלת בישראל עבור מכשירי Samsung Galaxy S3ו-Samsung Galaxy Note 2. בקרוב צפויים להיות משווקים מכשירים נוספים אשר יתמכו בטכנולוגיית Mirror Link.

הקורולה החדשה תוצע בישראל ב- 2 רמות גימור ואבזור:
1.Sun – הכוללת את מערכת המולטימדיה המתקדמת Toyota Touch 2עם מצלמה אחורית כסטנדרט, 7 כריות אוויר, מראות צד מתכווננות חשמלית עם פנסי איתות, אפשרות שליטה מההגה על מערכת השמע ודיבורית Bluetooth, כפתור SPORTלנהיגה ספורטיבית עם נורית חיווי בלוח המחוונים, הגה וידית הילוכים מצופים עור, תאורת LEDלתאורת יום, רצפה שטוחה לרגלי הנוסעים מאחור ועוד. דגם זה יוצע למכירה בגרסה אוטומטית בלבד ומחירו יעמוד על 127,990 ₪..
2.GLI – הכוללת, בנוסף, מראות צד מתקפלות חשמלית, פנסי ערפל קדמיים, חישוקי סגסוגת קלה בקוטר "16, פסי כרום להדגשת הקו העיצובי, ריפודים מהודרים ובקרת אקלים דיגיטלית עם אפשרות לכוונון טמפרטורה נפרדת לנהג ולנוסע לצדו. דגם זה יוצע למכירה עם תיבת הילוכים ידנית במחיר של 123,990 ₪ , או עם תיבת הילוכים אוטומטית במחיר של 129,990 ₪ .
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg