לקסוס ישראל מתחילה בשיווק ה-500LS

עיצוב חדשני ומתקדם בתצורה המדמה רכב קופהועם זאת מרווח ויוקרתי

24/1/18
לקסוס ישראל מתחילה בשיווק ה-
LS500, ספינת הדגל של המותג, אשר תשווק בשתי גרסאות: טורבו והיברידית. בגרסת הטורבו תוצע גם רמת הגימור הדינמית של המותג – F SPORT.

דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל: "מאז השקתה לפני 28שנה, היוותה לקסוס LS את הסמן הימני בקטגוריה של מכוניות הסלון היוקרתיות ברמה הגבוהה ביותר של אבזור מפנק, נוחות, ביצועים, נהיגה חלקה ושקטה, תשומת לב לפרטים ואמינות חסרת פשרות. הדגם הנוכחי מהווה עליית מדרגה נוספת בכל הפרמטרים האלה לצד קביעת סטנדרטים חדשים של שירות לקוחות ושביעות רצון"

בהמשך דבריו התייחסגורלניק לתכנית האסטרטגית של לקסוס ישראל לשנים הקרובות: "הצבנו לעצמנו יעד של חציית רף 2,000 מסירות בשנה, עד שנת 2020. כהמשך ישיר ליעד זה, ולאור הגידול הניכר במכירות לקסוס בישראל, נשיק בעוד כחודשיים מתחם חדש ללקסוס בקרית אריה בפתח תקוה, שיכלול אולם תצוגה חדיש ומפואר לצד מרכז שירות מתקדם לטיפול בכלי הרכב. בנוסף, נרחיב את מגוון הדגמים המיובאים ארצה, במקביל להשקתם בחו"ל, ונמשיך לפעול מול היצרן להשגת תמחור מיטבי".


ספינת הדגל שנולדה מחדש

כל דור של הLS מבטא יוקרה וקדמה, מומחיות ואומנות, ביצועים ובטיחות משל עצמו, אולם הדגם החדש מציג גם עיצוב רגשי יותר וביצועי נהיגה סוחפים. בפיתוח הLS500החדשה, התחילה לקסוס מנקודת ההתחלה ודמיינה כיצד אמורה להיראות מכונית דגל, כאילו השיקה את המותג לראשונה. המטרה הייתה לא לשפר את מה שעשתה לקסוס בעבר, אלא לעלות מעל ומעבר לציפיותיהם של לקוחות יוקרה בעולם כולו.

המוטיב המרכזי בדגם החדש: אומוטנשי, קונספט האירוח היפני. כאשר מיישמים אותו במכוניות פאר, המשמעות היא לפנק את הנהג והנוסעים, לצפות מראש את צורכיהם, לדאוג לנוחות שלהם ולעזור להגן עליהם מפני סכנות.

דינמיקת נהיגה

הפלטפורמה החדשה של לקסוס, GA-L (Global Architecture Luxury), הקשיחה ביותר בתולדות המותג,היא הבסיס לשליטה משופרת,נהיגה חלקה ושקט בתא הנוסעים. כדי לשפר את גובה מרכז הכובד וחלוקת המשקל, ה LS500מגיעה עם בסיס גלגלים ארוך של 3125 מ"מ ארוך ב35 מ"מ מהדגם היוצא, ועם עיצוב רחב ונמוך.בפיתוח הדגם החדש השתמשו המהנדסים בחומרים קלי משקל, ביניהם יריעת פלדה עם יכולת מתיחה גבוהה במיוחד ואלומיניום כדי להפחית יותר מ90 ק"ג מפלטפורמת הדגם היוצא. הורדת המשקל, יחד עם מנוע V6 חדש וקשיחות מרכב משופרת, מאפשרים חוויית נהיגה דינמית יותר.

גרסת הטורבו

כדי להשיג הספק גבוה ונצילות דלק מצוינת, תכננה לקסוס, במיוחד עבור הLS500, מנוע V6חדש בנפח 3.5 ליטר עם מגדשי טורבו כפולים. המנוע החדש מציע הספק ברמה של V8 מבלי לפגוע בחיסכון בדלק תוך מזעור הרעש והרטט. המנוע החדש מתזמן באופן אופטימלי את תערובת האווירדלק באמצעות VVT-iE הפועלת באופן אלקטרוני ומעניקה מהירות תגובה ויעילות מרבית היא מספקת כוח רב יותר ובו זמנית תורמת לחיסכון בתצרוכת הדלק. המנוע מפיק 417 כ"ס המביאים את הLS500 מ-0 ל-100 בתוך 4.9 שניות בלבד.

בLS500 נעשה שימוש – לראשונה במכונית פאר – בתיבת 10 הילוכים אוטומטית, שכבר עשתה את הופעת הבכורה שלה בלקסוס LC500. תיבת ההילוכים כוללת ממיר מומנט אוטומטי, ועם זאת זמני ההעברה שלה מתחרים עם תיבות הילוכים עם מצמד כפול.

הגרסה ההיברידית

בלב ספינת הדגל ההיברידית של לקסוס, הLS500h,פועלים בהרמוניה שני מקורות אנרגיה, מנוע בנזין וסוללת ליתיוםיון המשיגים תוצאה אופטימלית: ביצועים יוצאי דופן, שקט מופתי, תצרוכת דלק נמוכה וזיהום אוויר מופחת.הLS500h מצוידת במנוע V6 בנפח 3.5 ליטרים ובמנוע חשמלי חזק המפיקים יחדיו הספק של 359 כ"ס ונתוני האצה מרשימים: 5.5 שניות בלבד מ-0 ל-100 קמ"ש. נתונים אלה מושגים תודות לתיבת ההילוכים החדישהMulti-Stage Hybrid המשלבת בין שתי תיבות הילוכים, רציפה ואוטומטית, ועל ידי כך מביאה לתגובה מהירה יותר לכל לחיצה על המצערת והעברת 10 הילוכים קצבית ואחידה.

כל החלקים מתחברים למערכת Self-Charging Hybrid, מערכת היברידית אשר תמיד מוכנה לפעולה ללא צורך בכבלים או בטעינה חיצונית. מצב הEV MODEהמשופר מאפשר נסיעה על חשמל בלבד במהירות של עד 140 קמ"ש.

נוחות מתקדמת עם השראה מסורתית

בהשראת עיקרון האומוטנשי, לקסוס ביקשה לשוות לתא הנוסעים של הLS500 יוקרה מזמינה העוטפת את הנוסעים מכל עבר ומתייחסת לנהג כאל שותף. מושבים בעיצובים חדשים, לרבות מושבים קדמיים חשמליים עם 28 אפשרויות הכוללים חימום, קירור ועיסוי שיאצו, מדגימים גישה זו.

עיצוב לוח המחוונים האורגני כולל צגי מידע בגובה אחיד התורמים לסידור המשדר "מושב בשליטה" המדגיש את יכולתו של הנהג להפעיל את כל המערכות מבלי לשנות תנוחה.

הLS500 היא מכונית שבה לא רק הנהג נמצא במרכז תשומת הלב, אלא גם הנוסעים במושב האחורי.בהתאם לכך, פיתחה לקסוס עיצוב היוצר רצף בלתי מורגש ועוטף בין הגימורים וגב המושבים ליציאת הנוסעים.אפשרויות חימום, קירור ועיסוי הופכות את המושב האחורי למקום מזמין ביותר.המושב הקדמי והאחורי החשמלי כולל עיסוי שיאצו והדום לרגליים, חלק מחבילת יוקרה רחבה יותר של המושב האחורי, מעניק את המקום המרווח ביותר לרגליים מכל דור קודם של ה-LS.בנוסף,בחבילה אופציונלית זו ניתן להטות את המושב שמאחורי הנוסע הקדמי עד 48 מעלות ולהעלותו עד 24 מעלות כדי לסייע לנוסע במושב האחורי לצאת מהרכב.

מאחר שהLS500 נמוכה יותר מהגרסאות הקודמות שלה, למתלה האוויר הקיים ניתן לראשונה תפקיד של גישה. מצב הגישה, המופעל על ידי פתיחת המכונית עם המפתח החכם, מעלה אוטומטית את המכונית ופותח את תמיכות הצד של המושב כדי שהנהג יוכל לתפוס את מקומו מאחורי ההגה.

תאורה ותשומת לב לפרטים מביאות לידי ביטוי אסתטיקה ייחודית בLS500. גישה חדשה ליצירת אלמנטים של גימור שילבה בין אסתטיקה יפנית מסורתית לבין שיטות ייצור מתקדמות. שילוב זה מתבטא בנגיעות אופייניות כגון תאורת אווירה מרגיעה בפנים המכונית בהשראת מנורות יפניות ומשענות היד הנראות כצפות ליד פאנל הדלת.

במרכז הקונסולה, מסך מרכזי בגודל "12.3 הנשלט ע"י מערכת ה- Remote Touch של לקסוס. לוח השעונים של ה- LS הינו מסך "8 המציג את כל המידע הנדרש לנהג בצורה ברורה ונגישה.

קול הדממה או מוזיקה נפלאה

לקסוס כווננה את צינור הפליטה של הLS500 כך שישדר טון סמכותי יותר, ועם זאת עיצבה את תא הנוסעים כך שיבטיח נהיגה שקטה לחלוטין. שיטות עמעום קול חדשות הופכות את הסביבה לשקטה אף יותר בהשוואה לדגמי LS הקודמים. בקרת רעש פעילה דואגת לשקט בתא הנוסעים על ידי איתור צליל המנוע הנכנס לתוך המכונית וביטול תדרים מסוימים באמצעות צליל אנטי פאזה מרמקולי השמע.

השקט השורר בתא הנוסעים של ה500LS הוא רקע אידאלי למערכת השמע היוקרתית הסטנדרטית, או לחבילת שמע סראונד בתלת ממד מבית Mark Levinsonהכוללת 23 רמקולים המקיפים את חלל הרכב ומעניקים חווית צליל עוצרת נשימה. טכנולוגיית QLI (Quantum Logic Immersion) המוצגת לראשונה אי פעם ברכב נוסעים, מעניקה חווית שמיעה ברמה הגבוהה ביותר הקרובה לזו המתקבלת באולם קונצרטים.

מערכות בטיחות מתקדמות

ה- LS500מציעהרמת בטיחות חסרת תקדים, LSS+, הכוללת מספר מערכות אוטונומיות חדשניות המסייעות בזמן חירום, מפחיתות את חומרת הפגיעה ואף יכולות למנוע אותה כליל. מערכות הבטיחות מזכות את ה-LS500 בציון הבטיחות המקסימלי של משרד התחבורה והיא אף כוללת מערכות בטיחות שלא נכללות בחישוב. בנוסף, היא מצוידת בעד 12 כריות אוויר (בהתאם לרמת הגימור), מצלמה עילית, מערכת בקרת בטיחות מתקדמת VDIM ומכסה מנוע אקטיבי (Pop Up Hood) תוכנן כך שבעת פגיעה בהולך רגל הוא מתרומם ובכך מקטין את עוצמת הפגיעה. ה-LS מצוידת בצמיגים מתקדמים (Run Flat) המאפשרים נסיעה ללא אוויר כלל. בעת ירידת לחץ אוויר פתאומית הרכב אינו מאבד אחיזת כביש ומאפשר להמשיך בנסיעה בטוחה ונוחה.


רמות גימור ומחירים

LS500h – היבריד

LS500

Premium

795,000

970,000

High-Premium

910,000

1,110,000

F-SPORT

950,000

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg