לקסוס LC 500 חדש בישראל

החל שיווק ה-LC 500, מכונית קופה יוקרתית, בטיחותית וספורטיבית, עם מנוע בעוצמה של 477 כ"ס. מחיר מ- 725,000 ש"ח .

29/8/17

לקסוס ישראל, החלה בשיווק מכונית הקופה היוקרתית ה-LC 500, המהווה את ספינת הדגל של דגמי הקופה מבית מותג היוקרה היפני. המכונית, אשר נוצרה בהשראת דגם הקונספט LF-LC, מייצגת שינוי בתהליכים ההנדסיים ובכיוון העיצובי של לקסוס ומסמנת את תחילתו של שלב חדש עבור המותג.

דגם ה-LCישווק בישראל בשתי גרסאות: 500LCעם מנוע בנזין V8 ו-LC 500h עם המערכת ההיברידית הרב-שלבית הראשונה בעולם. הדור הבא של חטיבות הינע היברידיות שמתוכנן במיוחד עבור רכבי ביצועים.

עיצוב- פיתוי וטכנולוגיה.ה-LC חולקת רבים מן האלמנטים המרכזיים של העיצוב, הפרופורציות, והדינמיקה הוויזואלית של דגם הקונספט ה-LF-LC שבהשראתה נוצרה. יופייה מוגדר על ידי צורתה האווירודינמית, הקימורים הבולטים והזוויות החדות, אופציה של גג עשוי סיבי פחמן בעל קווים זורמים. כול אלה יוצרים מראה רחב ונוכח, שמתלכד לכדי יצירה מגובשת פונקציונלית ומלאת תשוקה. חזית הרכב מעניקה עוצמה לשבכה המוכרת של לקסוס וכוללת יחידת שלושה פנסי LED חדשה בעיצוב ייחודי. הפרופיל האתלטי של המכונית בא לידי ביטוי בקו הגג המשופע, בצללית האווירודינמית, בבסיס הגלגלים הארוך ובגובה הנמוך של מכסה המנוע. הצד האחורי כולל פנסים רב-שכבתיים בעיצוב דק שיוצרים אפקט תאורה ייחודי.

העיצוב הפנימי, תואם את מוטיב העיצוב החיצוני של פאר דינמי, עם תא נוסעים שמשלב את כל האלגנטיות, האיכות והתחכום של מכונית קופה יוקרתית עם רמות גבוהות של הנאה מנהיגה ונוחות לנוסעים. בכל רחבי תא הנוסעים החדש, האיכות והגימור של הריפוד, הקונסולה המרכזית המצופה בעור שנתפר ביד, לוח המכשירים וחיפוי הדלתות מאלקנטרה, משקפים רמה של מלאכת מחשבת ותשומת לב לפרטים שכה מאפיינות את לקסוס. ה-LC קיבלה לאחרונה את פרס "העיצוב של השנה למכונית בייצור סידרתי" (Production Car Design of the Year) לשנת 2016, תואר המוענק על ידי פאנל של 20 שופטים מכובדים, הכולל כמה ממעצבי המכוניות המובילים בעולם, לצד ספקי רכב בינלאומיים מובילים ונציגים מהאקדמיה. הפרס הוכרז בטקס חגיגי בתערוכת הרכב בג'נבה.

מרכב- ה-LC היא הלקסוס הראשונה שנהנית מפלטפורמת ההנעה האחורית החדשה לחלוטין, אשר תהווה אבטיפוס לדגמי לקסוס העתידיים. הפיתוחים בשלדה ובמערכת המתלים מציעים חוויית נהיגה טבעית לגמרי ולא מעייפת, שמשלבת תגובות חדות, התנהגות כביש מאוזנת להפליא ויציבות עם נוחות נסיעה ההולמת את ספינת הדגל של מכונית הקופה של לקסוס.

מנוע והילוכים- ה-LC 500מצוידת במנוע V8 בנפח 5.0 ליטר, הלקוח מדגמי RC F ו-GS F. ההספק של ה-V8 בעל 32 שסתומי האלומיניום מגיע ל-477 כ"ס ויוצר מומנט של 55 קג"מ. מה שמסייע להעברת הכוח לגלגלים האחוריים היא תיבת הילוכים אוטומטית חדישה בעלת 10 הילוכים, הראשונה מעולם במכונית פאר. הודות לאלה, הרכב מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב-4.7 שניות בלבד .

המערכת ההיברידית הרב-שלבית החדשה ב-LC 500h (Lexus Multi Stage Hybrid System), תוכננה מתוך מחשבה על שתי מטרות הפוכות זו מזו: לייצר מכונית היברידית עם חוויית נהיגה ספורטיבית ומערבת יותר על-ידי התאמה מדויקת של מהירות המנוע לפקודות המצערת, ולהשיג את השילוב הטוב ביותר של עוצמה וחיסכון בדלק.המערכת החדישה, משלבת בין מערכת הנעה היברידית מלאה, הכוללת מנוע בנזין בתצורת V6 בנפח 3.5 ליטר, מנוע חשמלי עוצמתי ומצברי ליתיום-יון עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 10 הילוכים. הגרסה ההיברידית מציגה ביצועים מרשימים ומאיצה מ- 0 ל- 100 קמ"ש בתוך 5 שניות בלבד.

בטיחות- ה-LC משלבת מספר טכנולוגיות בטיחות אקטיבית סמי-אוטונומיות, המקנות לרכב את הציון המרבי 8 של משרד התחבורה בישראל. מערכת לסיוע במצבי חירום הכוללת מתיחת חגורות הבטיחות, הגברת עוצמת הבלימה ובלימה אוטונומית pre-crash safety, בקרת שיוט אדפטיבית, החלפת אורות גבוהים אוטומטיים – Automatic High Beam, מכסה מנוע אקטיבי להפחתת הפגיעה בהולכי רגל – Pop-Up Hood, מערכת התראה על סטייה מנתיב הכוללת פונקציית שמירה על מרכז נתיב – Lane keep assist, מערכת לזיהוי עצמית בשטח המת – Blind Spot Monitor, מערכת לזיהוי רכבים והתראה בעת יציאה מחניה ברוורס – Rear cross traffic alert ו- 8 כריות אוויר.

מחירים ורמות גימור:

גרסת ה-LC 500hכוללת בין היתר: מושבי עור חשמליים הכוללים זיכרונות וכניסה קלה למושב האחורי, מערכת להפחתת רעשי רקע, העברת הילוכים ספורטיבית מההגה באמצעות ידיות העשויות מגנזיום, פנסי LED ייחודיים, ממשק מולטימדיה חדש הכולל מסך 10.3 במרכז הדשבורד ומסך 8 נוסף המשמש כלוח השעונים. לראשונה, המערכת כוללת גם ממשק בשפה העברית ומציעה DVD ו- 12 רמקולים. בקרת אקלים מתקדמת הכוללת טכנולוגיית Nano E לטיהור האוויר ברכב ואת פונקציית ה- Climate Conciergeהמנטרת את טמפרטורת הגוף של הנוסעים וקובעת את עוצמת המיזוג בהתאמה מדויקת, כמו גם את הקירור והחימום של המושבים, גג זכוכית, ידיות דלת נשלפות בעת זיהוי מפתח ה-Keyless, חישוקי סגסוגת קלה חלולים לשיפור בידוד רעשי הכביש בקוטר 20 ומערכת מתלים אדפטיביים. מחיר: 725,000 ₪

גרסת הבנזין, ה-LC 500, כוללת בנוסף: מושבים ספורטיביים בריפוד Alcantara, גג עשוי קרבון להפחתת משקל הרכב והנמכת מרכז הכובד, חישוקי סגסוגת קלה בקוטר "21, לוחיות סף דלת עשויות סיבי קרבון ועוד. גולת הכותרת באבזור ה- LC500 היא חבילת ה-Fuji Circuit Performance על שם מסלול המרוצים היפני, אשר כוללת ספוילר אחורי נשלף, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, היגוי אחורי 4 wheel steering ומערכת היגוי משתנה – VGRS. מחיר: 795,000 ₪

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg