לקסוס UX

לקסוס UX בישראל

לקסוס ישראל, מתחילה בשיווק הקרוסאובר האורבני היוקרתי החדש UXמחיר מ-205,000₪.
11/3/19

לקסוס ישראל מתחילה בשיווק דגם ה-UX, קרוסאובר קומפקטי יוקרתי שהוא דגם חדש לחלוטין. ה-UX, ירחיב את אחיזתו בשוק הפרמיום עם הכניסה לסגמנט חדש (C SUV PREMIUM). הוא מציע יוקרה, בטיחות וחדשנות בחבילה המשלבת בין אלמנטים עיצוביים נועזים לבין יחידות הנעה חדשות ויעילות במיוחד. שמו מבוסס על הקונספט שהנחה את צוות העיצוב והוא מתאר את ייעודה של המכונית: Urban (אורבני) + X-over (קרוסאובר) = UX.

מנועים- לקסוס –UX קיים בשתי גרסאות: UX 250h עם יחידת הנעה היברידית בהטענה עצמית (SELF CHARGING HYBRID) ,הכוללת מנוע בנזין 4 צילינדרים חדש ויעיל בנפח 2 ליטרים שפותח במיוחד לפלטפורמה זו, ו-UX 200 עם מנוע בנזין בנפח 2 ליטרים, המתאפיין בנצילות תרמית מעולה.

יחידה היברידית- ה-UX 250h מאובזר במערכת הנעה בשיטת Lexus Self-Charging Hybrid מדור רביעי, הכוללת מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר חדש, ציריה היברידית חדשה, סוללה קומפקטית חדשה ויחידת בקרת הספק חדשה. עם הספק מערכת כולל של 184 כוח סוס, ה-UX 250h משלב בין נצילות דלק גבוהה לבין חוויית נהיגה מגיבה, טבעית וחלקה. שיפור במנוע החשמלי וסל"ד המנוע מעניקים תחושת האצה לינארית ללא סיבובי מנוע גבוהים. מהירות המנוע מסונכרנת עם מהירות המכונית כדי ליצור תחושת האצה רציפה ומידית. המהירות שבה המערכת ההיברידית יכולה לכבות את מנוע הבנזין, לדוגמה כאשר נוהגים במדרונות ארוכים, הועלתה ל-115 קמ"ש. סוללת ניקול מטאל הידריד (NiMH) קומפקטית וקלה ומערכת קירור קומפקטית ממוקמות מתחת למושב האחורי ובכך תורמות למרכז כובד נמוך של המכונית.

עיצוב חיצוני- הרעיון העיצובי המשלב בין חוזק לעידון ופונקציונליות. לגריל הקדמי נוספה דוגמת רשת חדשה עם אלמנטים נפרדים המשתנים בהדרגה. עיצוב הפנסים משלים את החזית ומעניק לה מראה של ראש חץ מעל הפנסים הקדמיים. המכונית זורמת מקווי הגריל הקדמי ועוטפת את תא הנוסעים. הפנסים האחוריים מתחילים בחלק העליון של הכנפיים האחוריות ומתפרסים על פני חלקה האחורי של המכונית.

עיצוב פנים,תא הנוסעים של ה-UXנותן תחושה של מכונית יוקרתית דינמית, אך עם תנוחת ישיבה גבוהה. החומרים איכותיים משלבים מסורות יפניות של אומנות עבודת יד עם שיטות ייצור חדשניות. עיצוב לוח המכוונים, משלב בין מאפיינים ייחודיים של לקסוס לבין טכנולוגיה אינטואיטיבית. צג הLCD בגודל &rlm7 אינץ' יוצר באופן דיגיטלי שעונים אנלוגיים מציאותיים בחלל תלת ממדי. המידות, עם בסיס גלגלים באורך 2640 מ' שמביא למרחב פנימי בתא הנוסעים. האורך: 4495 מ'.

בטיחות- הגרסה האחרונה של +Lexus Safety System המיושמת ב-UXומעניקה בכך אמצעי הגנה לנהג ולנוסעים וסיוע במניעת תאונה. התכונות החדשות כוללות יכולות נהיגה סמי-אוטונומיות, כגון: מערכת אוטונומית לבלימה, עם קישור למערכת זיהוי תמרורים המאפשרת התאמת המהירות לתמרורים בלחיצת כפתור, מערכת שמירה על נתיב המסוגלת לעקוב אחר מסלול הנסיעה של הרכב מלפנים, זיהוי רוכבי אופניים בשעות היום כחלק ממערכת קדם התנגשות (PCS) וכן זיהוי הולכי רגל בשעות לילה, מערכת אור גבוה משתנה אוטומטית דו-שלבית ( (AHS.

אבזור- דגמי ה- UX מציעים מערכת מולטימדיה מתקדמת עםצג EMV (Electro Multi Vision)7 אינץ' מגיע כסטנדרט, דגם ה- F SPORTההיברידי, כולל: מושבי ספורט קדמיים עם שיטת קצף משולב העוזרת למושבים להתאים עצמם לגוף הנוסע. המושבים הקדמיים, מתכווננים חשמלית ב-8 צורות. צג מולטימדיה 8 אינץ' TFT גדול יותר המשתנה בהתאם למערכת ההנעה (בנזין או היברידית) ומצב הנהיגה הנבחר. בלוח השעונים של ה-F SPORT.

מחירים ₪ :

UX 200luxury – 205,000

UX Premium– 225,000

UX250h luxury היברידי – 228,000

UX 250h premium היברידי – 248,000

UX 250h F-sportהיברידי – 265,000

דרור גורלניק, מנכ"ללקסוס ישראל: "אנו נערכים לקראת ביקושי שיא לדגם החדש, אשר מעורר עניין רב עוד בטרם הגעתו לישראל. אנו צופים כי כל המלאי העומד לרשותנו, כ-500-600 יחידות בשנה הקרובה, יימכר במלואו תוך זמן קצר. הדגם זוכה לביקושים יוצאי דופן בעולם כולו, ולראייה זמן ההמתנה לדגם זה ביפן כבר עומד על כשנה".

להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg