לקסוס RX חדש בישראל
לקסוס ישראל מתחילה בשיווק ה- RXהחדשגרסת ה-RX 450hעם מערכת היברידית וגרסת RX 350עם מנוע 3.5 ליטר בנזין מחיר החל מ- 445,000 ₪
11/1/16
לקסוס ישראל תחל בינואר, בשיווק ה- RXהחדש, הדור הרביעי לרכב הפנאי היוקרתי. ה- RXמושק בישראל עם שתי חטיבות הינע: גרסת RX 450hעם מערכת היברידית בנזין-חשמל וגרסת RX 350עם מנוע 3.5 ליטר בנזין. שתי הגרסאות מגיעות עם מערכת הנעה לכל הגלגלים והן מציגות ביצועים ועוצמה מהטובים בקטגוריה
ה- RX 450hהחדש מצויד במערכת ההיברידית המתקדמתביותר מבית לקסוס, הכוללת את מנוע ה-V6 3.5ליטר שכויל מחדש וכעת מפיק יותר כוח, עם הספק כולל של 313 כ"ס (שילוב של מנוע הבנזין והחשמל). התכונות המיוחדות של המערכת ההיברידית שופרו על מנת להפיק כמות מזהמים מינימלית וצריכת דלק משולבת של 18.2 ק"מ/ל' בלבד.
ה- RX 350מנוע ה-V6 3.5ליטר בגרסת כולל חידושים ההופכים אותו למנוע החזק ביותר אי פעם בסדרת ה- RX, עם 300 כ"ס ב-6,300 סל"ד ומומנט מרבי של 37.7 קג"מ ב- 4,700 סל"ד. הכוח מועבר דרך תיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים עם יחסי העברה קצרים, המבטיחים תאוצה מידית וכוח זמין בכל קשת הסל"ד, תוך שמירה על צריכת דלק מצוינת.
עיצוב חיצוני– ה'עוצמה המפתה' באה לידי ביטוי בפרופורציות הכלליות של ה-RX, בצורות התלת-ממדיות, בעיצוב המשטחים ובכל היבט אחר של עיצובו החיצוני של ה-RXהחדש. גרסה נועזת של גריל שעון החול הייחודי ללקסוס, זוויות עזות, אורות אחוריים העוטפים את הרכב וקו הגג הצף מודגשים אל מול העוצמה של גוף הרכב, ומעניקים לרכב היוקרה של לקסוס תחושת עוצמה עזה יותר ו"חושניות בשלה" מכל זווית. ה-RXהחדש ארוך יותר מקודמו ב- 12 ס"מ ורחב ממנו בס"מ אחד, בסיס הגלגלים הוארך ב- 5 ס"מ ומאובזר בגלגלי "20 כסטנדרט.
עיצוב פנים– בדומה לעיצוב החיצוני, גם עיצוב הפנים משקף איזון מרשים בין יוקרה ופונקציונליות. תא הנוסעים המוקפד משקף את איכות הייצור וההרכבה המאפיינים את לקסוס. מרחב הפנים תוכנן מחדש על מנת להעניק לנהג ולנוסעים תחושה של מרחב, משולבת בתחושת אינטימיות מלפנים או מאחור. שורת המושבים הקדמית הונמכה ב-19 מ"מ לטובת מרווח ראש משופר וההגה מוקם מחדש בכדי להעניק לנהג תנוחה נוחה אך ספורטיבית יותר. מרווח הרגליים ליושבים מאחור השתפר אף הוא, הודות להארכת בסיס הגלגלים. האווירה בתא הנוסעים משודרגת גם על ידי גג פנורמי המחדיר יותר אור ומעניק תחושה של מרחב.
בטיחות– פרט למערכות הבטיחות המתקדמות של לקסוס ול- 10 כריות האוויר, ה-RXמגיע עם אבזור בטיחות עשיר ומתקדם כסטנדרט:PCS– מערכת הסורקת באמצעות רדאר ומצלמה את קדמת הרכב ובעת זיהוי סכנה מותחת את חגורות הבטיחות, מגבירה את עוצמת הבלמים, מתריעה בפני הנהג על הסכנה ובעת הצורך בולמת את הרכב באופן אוטומטי.
ACC – בקרת שיוט אדפטיבית היודעת לשמור על מרחק קבוע מהרכב שמלפנים. המערכת מאיטה ומאיצה את הרכב בהתאם למהירות שקבע הנהג ובהתאם לתנועה שמלפנים.
LDA– מערכת בקרת סטייה מנתיב, המתריעה באופן ויזואלי וקולי בעת סטייה מנתיב הכוללת גם תיקון היגוי.
מערכת מזהה עייפות ו/או חוסר ריכוז של הנהג ומתריעה על עצירה נדרשת לריענון.
AHB– מערכת אורות גבוהים אוטומטית המדליקה או מכבה את האורות הגבוהים בהתאם לתנאי הדרך, למניעת סנוור של רכבים מלפנים.
RCTA– מערכת איתור רכבים חוצים בעת יציאה מחניה ברוורס.
אבזור– רמת הגימור בגרסת הכניסה Luxury, מהווה כאמור קפיצת מדרגה מהדגם היוצא וכוללת בין היתר: מסך "8 צבעוני לשליטה במערכות הרכב, מסך נוסף "4.2 במרכז לוח השעונים, מושבי עור מתכווננים חשמלית ובעלי חימום ואוורור, Keyless – מנגנון כניסה, נעילה והתנעה ללא מפתח, חבילת זיכרונות, פנסי LEDראשיים, מצלמת רוורס מקורית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים מקוריים, בלם חניה אלקטרוני אוטומטי, חישוקי סגסוגת "20, סאנרוף ומערכות בטיחות אקטיביות הכוללות בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב ועוד.
חבילת ה-Premiumמציעה בנוסף: גג פנורמי נפתח, מסך מולטימדיה "12.3, 12 רמקולים הכוללים מגבר חיצוני, DVD, מטען אלחוטי לסמארטפון, תא מטען נפתח ללא מגע, מערכות בטיחות BSMו- RCTA.
בפסגת ההיצע של ה- RX350ניצבת גרסת ה- F-SPORT. גרסה זו כוללת שינויי עיצוב רבים, בהם: פגושים וגריל קדמי בעיצוב ספורטיבי, חיפוי מראות צד בצבע שחור, חישוקי "20 בעיצוב F-SPORT, דוושות ספורט מאלומיניום, דיפוני פנים מוארים בגימור אלומיניום, שילובי צבעים ייחודיים ועוד. בנוסף מציע ה- F-SPORTמתלים אדפטיביים (AVS) הכוללים מצבי נהיגה ייחודיים (Customize, Sport S, Sport S+), העברת הילוכים מההגה, מושבים ספורטיביים, פנסי LEDעוקבי פניה ועוד.
מחירים:
רמת גימור |
RX-350 |
RXh-450 |
Luxurr |
445,000 |
478,000 |
Premium |
485,000 |
518,000 |
F Sport |
525,000 |
|