קאדילק CTS קלאסיק
קאדילק ישראל מציגה את ה- CTS קלאסיק, בקטגוריית הסאלון- פרימיום בתמחור אטרקטיבי מתמיד של 329,900 ₪.
19/3/2015
קאדילק, מותג היוקרה ממשיך את החתירה לצמרת שוק היוקרה הישראלי. המותג אשר התחדש בשנת 2014 בישראל, הימם את שוק הרכב הישראלי עם גידול של 70 אחוז במכירות, בזכות פילוסופיית מוצר חדשנית שהובילה להשקת דגמי ה-ATSו-CTS. קדילק ממשיך את מגמת הצמיחה, ומציב רף כניסה חדש לקטגוריית הסאלון פרימיום, כדוגמת: ב.מ.וו סדרה 5, מרצדס E-CLASS, אאודי A6. הקאדילק CTSקלאסיק, תצטרף לגרסאות הלקשורי והפרימיום, שתרמו משמעותית לקפיצה במכירות קאדילק. גרסת הקלאסיק, מגיעה, בדומה לגרסאות האחרות, עם מנוע טורבו 2.0 ליטר המפיק 272 כ"ס, שבשילוב משקל עצמי נמוך של 1,640 ק"ג. היא מקנה חווית נהיגה מיוחדת במינה, ואבזור נדיב הכולל את מערכת חווית המשתמש של קאדילק CUE, חבילת בטיחות אקטיבית הכוללת שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, כולל ראדאר, מצלמות וחיישנים אולטרה-סוניים, למניעת תאונות, מערכת חניה אוטומטית, מצלמת נסיעה לאחור, 10 כריות אויר, ועוד. את המראה המתוחכם של הקאדילק CTSקלאסיק משלימים חישוקי 18" בגימורים אלגנטיים, וחלל פנימי מחויט למראה עם גימורי עור ומתכת. מחירה של הקאדילק CTSקלאסיק יעמוד על 329,900 ₪.
לקסוס RCF חדשה
לקסוס ישראל מתחילה בשיווק ה- RC F, מכונית הספורט קופה החדש, החל מ- 689,000 ₪.
לקסוס RC Fהיא מכונית קופה אגרסיבית, המצוידת במנוע חדש V-8בנפח 5.0 ליטר, שנחשב לחזק ביותר של לקסוס ומספק 477 כ"ס. המומנט המרבי הנו 54 קג"מ. הביצועים מרשימים עם 0-100 קמ"ש ב-4.5 שניות. זינוק מעמידה ל-400 מטר תוך 12.5 שניות, ומהירות מרבית של 270 קמ"ש. תיבת הילוכים ספורטיבית בעלת 8 הילוכים. היא פועלת בשישה מצבים שונים הנבחרים על ידי הנהג: ECO, NORMAL , SPORT S, SPORT S+, SNOWו- MANUAL. דיפרנציאל מוגבל החלקה מסוג טורסן, אשר משפר משמעותית את אחיזת הכביש, התנהגות הכביש ויציבות הנהיגה. פנייה, מומנט השיוט (coasting torque) הנובע מבלימת המנוע מועבר במידה רבה יותר לגלגל החיצוני כדי לשמור על היציבות. באמצע הפנייה וביציאה ממנה, מפצל הדיפרנציאל את מומנט ההנעה בהתאם לעומס על כל גלגל, וכך משיג רמות מרביות של אחיזת כביש ויכולת תמרון.