סיאט איביזה חדשה


איביזה חדשה לסיאט
המכונית הנמכרת ביותר בסגמנט הסופר מיני חוזרת בגרסה מחודשת ומשופרת
מנועי טורבו חדשים בנפח 1.0 ליטר TSIומחיר מנצח של 83,900 ₪.
1/9/15
חטיבת סיאט מבית צ'מפיון מוטורס עושה את זה שוב, לאחר שחוללה מהפכה ומכרה למעלה מ- 6,000 יחידות מדגם האיביזה בגרסת AM5והפכה למכונית הנמכרת ביותר בסגמנט, סיאט משיקה כעת את דגמי האיביזה המחודשים 2015 בישראל. השדרוג המשמעותי כל מנועי הדגם היוצא הוחלפו בדור החדש של מנועי קבוצת פולקסווגן בתקן יורו 6. סיאט תציע לראשונה בארץ גרסת מנוע טורבו בנפח 1.0 TSIהמציעים יותר חיסכון וכוח בהשוואה למנוע 1.2 TSIהיוצא. ריענון האיביזה הגיע לאור העובדה שהמחליפה צפויה להגיע לישראל בתחילת 2017.
מחיר ההשקה של האיביזה הפופולרית 1.0 ליטר עם 110 כ"ס ותיבת ההילוכים DSGברמת גימור Styleיעמוד על 83,900 ₪ (הדגם המחליף את גרסת ה- AM5). חבילת ה- Styleכוללת בדגמי איביזה 2015 אבזור עשיר מבעבר המגיע כעת כסטנדרט: בקרת שיוט, שליטה מגלגל ההגה, מולטימדיה מקורית עם מסך Touchצבעוני, BT, תאורת Coming Home Leaving Home, הגה, ידית הילוכים ובלם יד מצופי עור. זאת ועוד, האיביזה החדשה מציעה, בהשוואה לדגם היוצא, קרוב ל- 8% יותר חיסכון בצריכת הדלק. חיסכון המושג בעזרת המנוע החדש והקטן בעבר. מחיר המחירון של הגרסה החדשה יעמוד על 86,900 ₪.
השינויים באיביזה החדשה
החידושים באיביזה, זוכים לעדכון עיצובי קל עם חזית רכב מחודשת ברוח שפת המותג העדכנית, תאורת LEDקדמית ואחורית (סטנדרט בדגמי ה- FR) עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים בגודל "16" ברמת גימור FR ("17" בגרסאות ה- Color Pack) ותוספת של עוד מספר צבעים חיצוניים חדשים. תא הנוסעים של האיביזה עבר אף הוא שדרוג ומציע איכות חומרים, דיפונים והרכבה ברמה גבוהה מבעבר. כראוי לדגם הפונה לקהל הצעיר, דגמי 2015 של האיביזה מגיעים עם אפשרות להתאמה אישית בכל הקשור לעיצוב צבעוניות הרכב. חבילת ה- Color Packמציעה ללקוח הפוטנציאלי שילובי צבעים שונים חיצוניים למראות הצד, חישוקי הגלגלים ומסגרת הגריל הקדמי. בתא הנוסעים יוצעו צבעים שונים לטבעות פתחי המיזוג, גלגל ההגה, צבעי המושבים ותיפורם. חבילת ה- Color Packתוצע כאופציה למעוניינים במחיר של 7,000 ₪. סיאט איביזה ברמת גימור FRתציע כסטנדרט חלון גג פנורמי נפתח, פנסי LEDקדמיים ואחוריים, חלונות אחוריים מושחרים, חישוקי 16' ולהשלמת מראה קרבי יותר צינור מפלט כפול. בפנים הרכב תוצע חבילת עיצוב FR.
דגמי סיאט איביזה יוצעו בכל התצורות ורמות האבזור השונות של הקונצרן בישראל. סיאט איביזה תוצע בתצורת 3, 5, ו- Flowוברמות אבזור שונות Styleו- FR. גרסת 1.0 ליטר TSIהאוטומטית (DSG 7הילוכים) תוצע בכל התצורות ובכל רמות האבזור, כשהגרסה הידנית (6 הילוכים) תוצע בתצורת 3 ו- 5 דלתות.
דגמי סיאט איביזה מצוידים במנוע חדש בנפח 1.0 ליטר טורבו TSIהחזק מקודמו וחסכוני יותר. המנוע החדש הינו דגם הטורבו החדש של הקונצרן בן שלושה צילינדרים. בארץ תשווק רק הגרסה הבכירה של המנוע עם הספק שיא של 110 כ"ס (לעומת 105 בגרסה היוצאת) המושגים בין 5,000-5,500 סל"ד ומומנט שיא של 20.4 קג"מ (לעומת 17.5 בגרסה היוצאת) המושג בין 3,500- 2,000 סל"ד. נתונים אלו מאיצים את הרכב במהירות שיא מ- 0-100 קמ"ש תוך 9.2 שניות. בזכות טכנולוגיית ה- Start & Stopהמוצעת כסטנדרט בכל הדגמים, ביחד עם המנוע הקומפקטי החדש האיביזה מציעה צריכת דלק וחיסכון שיא של 23.2 ק"מ לכל ליטר בנזין (לעומת 22.7 ק"מ לליטר בגרסה היוצאת). נתון זה מציב את האיביזה בצמרת הסגמנט בכל הקשור לחיסכון בצריכת דלק. במטרה להציע התנהגות כביש משופרת עם נוחות נסיעה גבוהה יותר, סיאט מציעה באיביזה החדשה עדכון למערכת ההיגוי, כשהקפיצים, בולמים והמוטות המייצבים זוכים אף הם לכיול מחדש. גרסת האיביזה במחיר הנמוך ביותר תציע רמת אבזור בסיסית Referenceעם מנוע 1.2 TSIבהספק של 90 כ"ס ו- 16.3 קג"מ המותאם ליורו 6.
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg