שרות יונדאי בינלאומי


ראשונים בשרות יונדאי
מרכז שירות יונדאי הילוך שישי בראשון לציון זכה במדליית "
Outstanding Skills" בתחרות השירות העולמית של יונדאי בקוריאה.
27/10/2014
בתחרות השירות העולמית, אשר ערך קונצרן יונדאי בסיאול שבקוריאה, זכתה פרי באיו ממרכז השירות יונדאי הילוך שישי בראשון לציון.
המשלחת הישראלית השאירה רושם רב על הקוריאנים ופרי חזרה לארץ עם מדלייה בקטגוריית "Outstanding Skills" מול 80 מתחרים מ- 47 מדינות בעולם. התחרות בקוריאה באה לאחר שכלמוביל קיימה תחרות מקומית בין כלל מרכזי השירות המורשים של יונדאי בישראל, לבחירת נציגי יונדאי ישראל לתחרות השירות העולמית. 25 מתמודדים בכירים התחרו בתחנות שונות, מבחנים, סימולציות וראיונות.
דניאל סאיסקי מנהל השירות הארצי בכלמוביל, מציין כי פעם אחר פעם, זוכה כלמוביל במקומות הראשונים, הן בתחרויות השירות והן בתחרויות של הידע הטכני. קונצרן יונדאי, מפנה משאבים רבים ושם דגש רב בנושא סטנדרט המקצועיות והשירות הניתן ללקוחות החברה ברחבי העולם. הקונצרן כמו גם כלמוביל משקיעים משאבים רבים על מנת למקצע ולטייב את מרכזי השירות לטובת הלקוחות. התחרות, אשר מתקיימת אחת לשנתיים היא חלק ממהלך כולל של יונדאי להגיע לרמת השירות הגבוהה ביותר, הוסיף סאיסקי.
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg