יונדאי חושפת בקוריאה את הגראנדר


יונדאי חושפת את הגראנדר החדשה
יונדאי מציגה בתערוכת הרכב בקוריאה רכב מנהלים סדאן ארוך במיוחד.
יונדאי בחרה את מגרש הבית שלה בבוסאן כדי להציג בתערוכת הרכב 25 דגמי מכוניות וטכנולוגיות מתקדמות.
2/6/2014
בתערוכה חשפהיונדאי לראשונה גרסה משודרגת של ה-
Grandeur ועיצוב חיצוני של גרסת פרמיום של רכב סדאן המכונה AG שיוצג בקוריאה בהמשך השנה.

ה- Grandeur המשודרגת מצוידת במנוע טורבו דיזל 2.2 ליטר ההולם את תקנות הזיהום האירופאיות vi. המנוע מפיק 202 כ"ס. יונדאי מציעה לגרנדיור גם מנוע בנזין Theta II 2.4 ליטר המצטיין בפעולה בטווח הביניים של סיבובי המנוע. מנוע זה מספק 190 כ"ס. עוד מספרים ביונדאי על שיפור במערכת ההיגוי ויציבות הרכב. בכל הקשור לעיצוב הגרנדיור שינה את דמותו ככל הנוגע לעיצוב החזית והחלק האחורי. תא הנוסעים שינה אף הוא את דמותו כאשר מערכת בקרת האקלים קיבלה פנל הפעלה חדש ונוסף מסך ניווט חדש בגודל של 8 אינץ'.
ה- Grandeur החדשה ארוכה ב-10 מילימטר והיא מצוידת בפגושים אחוריים המעוצבים באופן שובה לב, גריל חדש ופגוש קדמי חדש עם פנסי ערפל משלימים את העיצוב החדש. מכללי הבטיחות שהוטמעו ברכב כוללים בין השאר: BSD, אתרעה כנגד תאונת חזית (FCWS), מערכת עזר לחנייה ותא מטען מרווח.
בתערוכת בוסאן, יונדאי חושפת לראשונה את ה-AG רכב סדאן פרימיום ארוך במיוחד בצד 25 דגמי רכב נוספים וטכנולוגיות מתקדמות. כך למשל מציגה יונדאי את הגרסה שלה לרכב המצויד במנוע תא מימן שהשלדה שלו היא קלה כמעט ב-60% מאשר רכב רגיל בזכות השימוש בחומרים מתקדמים ותכנון חדשני. המחויבות של יונדאי למנועים מתקדמים באה לידי ביטוי גם בדגם הסונטה וגרנדיור היברידי בצד הרכב הראשון בעולם ix35 Fuel Cell המיוצר באופן סדרתי והמצויד במנוע תאי מימן
בנוסף יונדאי שמה דגש על הצע של מכוניות עם ביצועים ספורטיביים. כשהיא מציגה את ה- Veloster midship המצוידת במנוע טורבו 2 ליטר המפיק 300 כ"ס ושהשלדה שלו מיוצרת מאלומיניום קל.
להדפסה

שיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp

אוטוקום ניוזלטר

לקבלת מבזקי רכב בנושאי חדשות רכב, צרכנות בתחבורה ומבחני דרכים מלאו פרטים:

shutterstock_445850944(1).jpg